Ben er sinds mijn eerste keer in Londen gewoon fan van geworden. Ze hebben echt gewoon goed eten voor een goede prijs (vooral de verse soep) en de koffie is: en nog een pluspunt: na sluitingstijd wordt hetgeen wat over is naar de daklozenopvang gebracht en niet weggegooid.
Volgens mij zitten hier meer mensen die Matijn Nijhuis (en vrienden van hem) volgen, ook al maakt hij niet echt meer videos.
Het valt me de laatste tijd op dat zijn man Bram niet meer voorbij komt op zijn social media en ook niet in de vlogs van Bram de Wijs als hij bij Matijn op bezoek is. Ik hoop niet dat ze uit elkaar zijn ofzo? maar het voelt tegelijkertijd ook wat raar en stom om me hiermee bezig te houden. Ik volg ze alleen al best een tijdje met veel plezier dus dan voel je je toch een beetje verbonden op een gekke manier
Matijn is een Annemiekel level fucked up naam
Bespaartip voor iedereen binnenkort naar Londen komt:
ze zitten op too good to go en je krijgt veeeeel. Dus als je ontbijt haalt kan je ervan lunchen en ontbijten de volgende ochtend
Hahaha ja je hebt wel gelijk
Wow ik snapte hier echt niks van vanwege de naam Matijn (typefout?) en twee losse personen genaamd Bram? Maar ik wens hem het allerbeste toe
Edit tenzij het een klootzak is natuurlijk
Edit2 oooo die heeft wel een bekende stem ja!
Dit bericht is zon chaos
Ja viel mij ook al op. Hopelijk is alles goed met ze!
Hahaha ja hij heet écht Matijn en zijn man heet Bram, maar een van hun vrienden heet dus ook Bram snap dat het verwarrend is!
Bram is arts toch? Denk dat hij momenteel ook heel veel werkt en daardoor meer afwezig is (en als hij er is waarschijnlijk gewoon enorm moe)
Ja dit denk ik ook
Al wilde ik ‘m net opzoeken op Instagram maar hij staat niet tussen Matijn z’n volgers dus Matijn volgt hem niet (meer). Andersom wel
Als Bram en Matijn uit elkaar zijn is mijn geloof en vertrouwen in de liefde echt voorgoed verdwenen
Lijkt me ook super heftig voor die kinderen die nog niet eens zo heel lang bij hun wonen toch? Hoop idd niet dat ze uit elkaar zijn.
Ik heb door jullie Celine Charlotte gevonden en ik vind haar echt fascinerend. Haar insta story’s zijn echt irritainment.
Ze is dus naar Hawaii gevlogen omdat ze lekker weer wilde. Maar ze had niet door dat het nu regenseizoen is en ze is ook nog naar Kauai gegaan, wat het regenachtigste eiland is. Daar staat het letterlijk om bekend?
Dus ze zat 2 dagen binnen te werken want ze wilde niet naar buiten met regen en nu was ze op het strand maar ze houdt niet van zand en het geluid van de golven is te hard. Meid, wat doen je op Hawaii dan. Ga dan lekker ergens anders heen, native Hawaiians smeken toeristen letterlijk om niet te komen.
Ivm Covid of houden ze sowieso niet van toeristen?
Nu door covid inderdaad, er was pas nog een oproep van de gouverneur van Hawaii of toeristen weg wilden blijven.
Maar sowieso zijn het maar kleine eilanden met duizenden bezoekers. Er is ook een tekort aan drinkwater. Als je al gaat, lees je dan in ieder geval van te voren in en wees respectvol naar het land en de mensen.
Ha, ja ik zat die stories ook al vol verbazing te kijken. Sowieso zat ze daar op een prachtige plek in de besneeuwde bossen, nee, dan moest ze naar de zon, en dan blijkt het de hele tijd te regenen en ze niet van het strand te houden? Haha lees je in joh
Ja, met de Napali kust inderdaad. Zo mooi
Thanks voor je antwoord. Helemaal mee eens!