Ja mijn rijangst is ook grotendeels te wijten aan andere weggebruikers. Ik zie in het algemeen gewoon snel ergens gevaar in en als ik dan met 100/130 op de snelweg rij ben ik eigenlijk de hele tijd bang dat andere weggebruikers iets onverwachts of gevaarlijks doen en dat ik daar dan niet snel genoeg op kan anticiperen. Ben gewoon de hele tijd bezig met ‘wat als…’ situaties, die ook niet altijd realistisch zijn maar theoretisch wel zouden kunnen gebeuren en waarbij het verkeerd af zou lopen met 100/130 km per uur: ‘wat als de auto die ik aan het inhalen ben ineens naar links gaat?’; ‘wat als de auto voor mij nu ineens vol op de rem gaat?’; etc. Dit betekent dus zeker niet dat ik zelf niet goed kan rijden want ik denk dat ik net zo goed rij als de gemiddelde weggebruiker en een stuk beter oplet, juist omdat ik het de hele tijd zo spannend vind. Ben het er dus ook echt mee oneens dat mensen met rijangst de weg niet op zouden moeten gaan. Ben wel blij om te horen trouwens dat ik niet de enige ben met rijangst want in het dagelijks leven voel ik me altijd nogal een loner als het over dit onderwerp gaat.
Ik denk dat relatief veel vrouwen in enige mate last hebben van rijangst doordat we van jongs af aan al te horen krijgen ‘dat vrouwen niet kunnen rijden’. Vrouwen kunnen niet parkeren hihaho, ‘zeker een vrouw achter het stuur’ wanneer er iets misgaat. Dat zit er al zo ingeprent nog voordat je uberhaupt je eerste rijles hebt gehad.
En zie ook de reacties hier, allemaal vrouwen die vinden dat ze ‘prima’ rijden. Waarom prima, waarom niet gewoon ‘goed’? Je rijdt gewoon goed!
Dit was even mijn hersenspinsel over dit onderwerp🤓
Uit pure nieuwsgierigheid: neem je wel de bus? Of alleen OV op een track, zoals de trein, tram en metro?
Ja! En het helpt ook niet dat daardoor veel vrouwen de verkeerde maat blijven dragen wat dan ervoor zorgt dat het zogenaamd de meestvoorkomende maten zijn waardoor zulke winkels ook geen bredere maatboog gaan opnemen.
Het verbaasde me al dat deze push-up beha er ook in 70D is. Vroeger begon H&M pas bij 75 en kocht ik altijd de slechtzittende 75B’s daar.
Ik snap wel dat misschien niet altijd alles op voorraad kan hangen in de winkel van 60 tot 90, van A tot G, maar als het online beschikbaar zou zijn dan maakt er al heel veel meer mogelijk.
Omg de schoonmaker van Jessie Maya heeft de droger aan gezet en daar zat haar kitten in 

Nee
Wtff. Afgrijselijk. 

Ja ik zag de video net echt janken 
Oh wat afgrijselijk 

Nee wat erg 

Jezus wat verschrikkelijk
Neee wat erg… wat een afschuwelijke manier voor die kitten ook 

Omg wat verschrikkelijk!!! Voor iedereen. Die kitten…, Jessie zelf maar ook de schoonmaker forever schuldgevoel.
Ben hier echt misselijk van, wat afgrijselijk.
Damn
Wat een regelrechte nachtmerrie. Het feit dat Loki de kitten in een droger zat is echt zo intens verdrietig en pijnlijk…
Omg nee niet dat kleine schatje
wat erg.
Natuurlijk is het voor de schoonmaakster ook heel erg en doet niemand dit expres, maar ik zou zo verdrietig en boos zijn dat ik die persoon echt wel iets aan zou kunnen doen voor mn gevoel, puur omdat je met je verdriet nergens heen kan. Hoe onvoorzichtig…
Ook onvoorzichtig van jessie dat de droger openstond kan je dan denken.
Maar aan zulke gedachtes heb je geen kut, het is nou eenmaal gebeurt.
Nouja het punt is volgens mij dat de schoonmaakster de droger open had gezet, Loki erin is gekropen en de schoonmaakster vervolgens niet meer heeft gecheckt of de droger leeg was alvorens hem aan te zetten. Jessie was niet thuis. Daarbij komt dat Jessie aangeeft dat ze echt 100 keer heeft gezegd dat ze op moest passen met zulke dingen…
Maar goed, je hebt gelijk hoor! Ik weet ook dat het een ‘probleem’ is van mij dat ik zo denk en ik kan sowieso moeilijk dingen loslaten. Maar je kan je beter op andere dingen focussen inderdaad als zoiets gebeurd is.