Ik zie die vet gezellig eten video’s waar hij niks in kan proeven al helemaal voor me. “Weinig smaak. Vijfenhalluf.”
Wat is dit OVERDREVEN my god. DOE NORMAAL. (vanaf 4:53 speelt de video)
Sorry voor de overbodige baby in de tumbnail. Het fragment gaat over de f1
Hij is de angst om anderen te besmetten voorbij.
Hahaha ik herken dat wel hoor. Ook al heb ik niks met sport kijken op tv, ik voel die spanning ook zo en durf dan niet te kijken.
Charlotte wilt een eigen horecazaak starten en is een serie begonnen om het proces te delen. Vind het echt heel tof en stoer dat ze haar droom zo najaagt ondanks dat het nu natuurlijk niet de meest ideale tijd is om zoiets op te zetten!
Volgens mij gaat die cursus over doelen stellen, en is dat relatiegedoe alleen een podcast.
Vind haar echt fascinerende irritainment.
Ik ben ook echt gefascineerd. Hoe bizar zelfbewust en reflectief kun je zijn met z’n tweeen. Heel benieuwd hoe lang je zoiets nu kunt volhouden. Lijkt me vooral mega vermoeiend.
Niet goed voor dr bloedsdruk
Ik keek een vlogmas video van Hannah Ricketts die hier werd aangeraden (leuk trouwens!) en ze deed me denken aan een blonde britse youtuber die ik denk ik in 2012/2013 (gok ik) altijd keek. Rijk, alles was altijd roze, lang blond haar en ze droeg vaak een haarband en had ook een klein zusje volgens mij. Weet iemand wie ik bedoel want ik kom er niet op??
Freddy?
JA dankjewel!!
Ik ben de laatste tijd echt groot fan van Rijk Hofman <3 heb vandaag alle filmpjes van Rijk en Robbert gebinged haha
Ik vind haar vlogs zo ontzettend leuk. Ben ze al dagen aan het kijken. Ga normaal gesproken zelf elk jaar rond kerst tijd naar Londen maar door omstandigheden nu al voor het 2e jaar niet kunnen gaan maar zo voelt het toch alsof ik er een beetje geweest ben. Heerlijk die vlogs!
Heb de eerste paar min gekeken voor de intro dus weet het niet zeker maar begrijp ik nu dat ze dit idee op 15 nov heeft bedacht? :0
Hahaha ik sukkel 10 maanden na covid nog steeds met geur. Ik wens hem erger toe
Leonie ter Veld die loopt te pochen met haar leenauto (ter vervanging van haar sponauto) maar er blijkbaar amper in durft te rijden… ze postte op haar story “heb er zelfs een stukje in gereden maar mijn rijangst en ik vonden het behoorlijk spannend”, ZELFS een stukje in gereden?! Nee, passende auto hebben ze je dan meegegeven
Ja sowieso mensen met rijangst. Neem opnieuw lessen oid voor je je gaat mengen in het verkeer
Echt m’n guilty pleasure zijn die
Sowieso snap ik mensen met rijangst niet goed want ik vind bij- of meerijden echt veel enger dan zelf rijden.
Ja vet gevaarlijk ook nog eens idd