Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Met covid?!

1 like

Volgens mij word het huis van Danique (zus van mo en eigenaar van mo.st w.anted) zo mooi en groot en duur

12 likes

Vooral groot en duur. Is natuurlijk kwestie van smaak maar soms snap ik niet helemaal de alles op maat en marmer-hype plus beige on beige. Vind het los allemaal wel mooi maar het is too much
Maar goed ik zou never nooit haar budget ook hebben dus girl you do you. Wel heel knap ook dat ze zo’n goedlopend merk heeft neergezet, en nog vrij jong?

7 likes

En nu is ze weer van eiland gewisseld en zit ze op Maui.

Doe ff research dan over waar je heen wil en je had gewoon in 1x naar Maui kunnen vliegen. Als je nachtleven wil ga je toch niet naar Kauai daar is alleen natuur. Is haar google stuk ofzo :woozy_face:

10 likes

Haha dit was bij ons ook. Ik hoop dat ik bij hetzelfde bedrijf werk als je vriend en dat er niet meer van dat soort ondankbare mensen zijn. Het ging lossss in de reacties op intranet :joy:

2 likes

Niet alleen dat, ze zit op een van de meest mooie en unieke plekken op aarde. Als ze dat al saai vind dan blijft er niks over :sob:

58 likes

Wow zo mooi zeg!

4 likes

Waar zijn de bloemenkransen en hula danseressen dan?

4 likes

Wow dus hij gaat eerst groots verkondigen dat hij niet meedoet aan het vaccin, krijgt vervolgens corona en gaat daarna zijn door ziekte gedaalde energielevels opkrikken bij de zonnebank? :exploding_head:

(edit: per ongeluk gequote, weggehaald)

27 likes

Goh die zag ik egt nie aankomen hoor. Wat voor cijfer geven ze covid?

8 likes

Hahaha dat shot dat Alwin aan een plak kaas ruikt en zegt: ‘Nee, ik ruik niks.’

En vervolgens heeft 'ie een lifehack (zijn woorden) gevonden waarbij je een shotje gember drinkt en daarna je geur en smaak weer terugkrijgt.

Oh nee toch niet. Was 't maar zo makkelijk

Edit: even later zegt 'ie, als het goed is heb ik m’n smaak wel weer terug binnen 1 of 2 weken. :thumbsup: Zo’n iemand gun je toch eeuwig smaakverlies

51 likes

Ik ken die Celine Charlotte niet maar als ik haar stories ook goed begrijp heeft zij nog maar net met die vriend en gaat ze nu al cursussen geven over hoe de liefde en relaties werken? Terwijl ze nog helemaal niet weet of het werkt? :sweat_smile: en mensen betalen hiervoor :sweat_smile:

10 likes

Op haar nieuwe resort op Maui waar ze 1000 per nacht betaald. Maar het was eigenlijk een koopje want andere hotels zijn 3000 euro per nacht, alhoewel die kamers vast mooier zijn dan de grote ruime kamer waar ze nu in zit want dat vind ze helemaal niks. Gelukkig kan ze al dat verspilde geld van het hotelhoppen in -bah- natuur nu terugverdienen met haar belachelijk dure cursus waarin ze het pleps kan vertellen dat we allemaal dezelfde 24 uur in de dag hebben. :slight_smile:

Kreeg je een tinteling? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Hahaha neee wat schaamteloos. 1000 ekkies per nacht betalen en in de volgende story verklaren dat ze daarom zoveel aan het werk is. Dus, leer van Celine hoe je een relatie moet hebben, dan kan zij haar gefaalde vakantie (regen, wind, lelijke hotelkamer, en een auto waarin ze last heeft van de zon) terugbetalen!

Ze loopt nog door rood licht ook?
Alles voor de grammm

3 likes

Ja precies, daarom wordt ze bijna aangereden

4 likes

Kan niet wachten! En ja, je kunt niet eeuwig blijven teren op die cursussen hoe je doelen moet stellen he… Dus what’s next? Omgaan met teleurstellingen? Hoe houd ik het spannend in mijn relatie (van drie maanden)? Omgaan met polariteit?

1 like

Hallo even gecorrigeerd

5 likes

Haha jazeker!

3 likes