Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Grotere maat van deze bh bestaat niet bij de H&M :cry: alleen omtrek tot 85D.

2 likes

Pff die comments hierboven van sommige forummers over rijangst bevestigen weer even mijn besluit om niet meer met mensen over rijangst te praten die het niet begrijpen/ongevraagd advies geven :+1:

—

En @Beutyschooldropout haha omg ja ik schat in dat zij eerder 70G of 75F draagt (zou moeten dragen)

27 likes

Huh? Kom we gaan nu naar een parkeerterrein en dan leer ik het je wel even is toch gewoon een goed en superpassend advies?:joy: (Deze kreeg ik echt vaak. Snap precies wat je bedoelt)

13 likes

Titia Hoogendoorn heeft er veel stories over en er een boekje over geschreven. Zij is er nu overheen maar worstelde er erg mee.

5 likes

Echt jammer dat zoveel reguliere winkels nog zo niet-inclusief zijn wat bh maten betreft. Zie heel vaak leuke bh’s bij h&m maar ik pas het gewoon niet :frowning_face:

12 likes

Haha jep ook vaak gehoord. Of het ‘je moet het gewoon weer wat vaker doen’. Ja thanks topadvies, heb ik echt zelf nog niet aan gedacht :thumbsup:

13 likes

Life hack: push up beha 2 cupmaten kleiner nemen voor een extra push up effect! :sparkles:

Zonder dollen, dit kan toch niet lekker zitten?

2 likes

Zo handig!!

Mijn rijangst ligt vooral aan andere mensen trouwens, ik vind zelf dat ik wel prima rij en als de straten compleet leeg zouden zijn zou ik echt wel durven te rijden. Maar er zijn zoveel idioten op de weg. Ik kan nog zoveel rijden maar daar helpt niks tegen.

17 likes

Ja mijn rijangst is ook grotendeels te wijten aan andere weggebruikers. Ik zie in het algemeen gewoon snel ergens gevaar in en als ik dan met 100/130 op de snelweg rij ben ik eigenlijk de hele tijd bang dat andere weggebruikers iets onverwachts of gevaarlijks doen en dat ik daar dan niet snel genoeg op kan anticiperen. Ben gewoon de hele tijd bezig met ‘wat als…’ situaties, die ook niet altijd realistisch zijn maar theoretisch wel zouden kunnen gebeuren en waarbij het verkeerd af zou lopen met 100/130 km per uur: ‘wat als de auto die ik aan het inhalen ben ineens naar links gaat?’; ‘wat als de auto voor mij nu ineens vol op de rem gaat?’; etc. Dit betekent dus zeker niet dat ik zelf niet goed kan rijden want ik denk dat ik net zo goed rij als de gemiddelde weggebruiker en een stuk beter oplet, juist omdat ik het de hele tijd zo spannend vind. Ben het er dus ook echt mee oneens dat mensen met rijangst de weg niet op zouden moeten gaan. Ben wel blij om te horen trouwens dat ik niet de enige ben met rijangst want in het dagelijks leven voel ik me altijd nogal een loner als het over dit onderwerp gaat.

11 likes

Ik denk dat relatief veel vrouwen in enige mate last hebben van rijangst doordat we van jongs af aan al te horen krijgen ‘dat vrouwen niet kunnen rijden’. Vrouwen kunnen niet parkeren hihaho, ‘zeker een vrouw achter het stuur’ wanneer er iets misgaat. Dat zit er al zo ingeprent nog voordat je uberhaupt je eerste rijles hebt gehad.
En zie ook de reacties hier, allemaal vrouwen die vinden dat ze ‘prima’ rijden. Waarom prima, waarom niet gewoon ‘goed’? Je rijdt gewoon goed!
Dit was even mijn hersenspinsel over dit onderwerp🤓

39 likes

Uit pure nieuwsgierigheid: neem je wel de bus? Of alleen OV op een track, zoals de trein, tram en metro?

2 likes

Ja! En het helpt ook niet dat daardoor veel vrouwen de verkeerde maat blijven dragen wat dan ervoor zorgt dat het zogenaamd de meestvoorkomende maten zijn waardoor zulke winkels ook geen bredere maatboog gaan opnemen.

Het verbaasde me al dat deze push-up beha er ook in 70D is. Vroeger begon H&M pas bij 75 en kocht ik altijd de slechtzittende 75B’s daar.

Ik snap wel dat misschien niet altijd alles op voorraad kan hangen in de winkel van 60 tot 90, van A tot G, maar als het online beschikbaar zou zijn dan maakt er al heel veel meer mogelijk.

8 likes

Omg de schoonmaker van Jessie Maya heeft de droger aan gezet en daar zat haar kitten in :sob::sob::sob::sob::sob:

8 likes

Nee

6 likes

Wtff. Afgrijselijk. :sob::sob::sob::sob::sob:

Ja ik zag de video net echt janken :sob:

1 like

Oh wat afgrijselijk :sob::sob:

Nee wat erg :sob::sob::sob:

3 likes

Jezus wat verschrikkelijk

1 like

Neee wat erg… wat een afschuwelijke manier voor die kitten ook :sob::sob::sob: