Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Wat afschuwelijk, arme kitten

2 likes

Oh god m’n maag krimpt er echt van ineen. Arm arm dier :sob::sob::sob:

2 likes

Dat zou idd ook nog goed kunnen, had ik niet aan gedacht. Maar we waren er niet bij en het is gebeurd. Mijn opmerking is dan ook wat kortzichtig🙂

1 like

Wat onzettend zielig. Ik heb vroeger iets soortgelijks meegemaakt :frowning:

Dit geeft mij echt flashbacks. Onze kitten was in de vaatwasser gaan zitten en toen heeft mijn moeder/vader die ook nietsvermoedend aangezet. Ik was de volgende morgen de eerste die de vaatwasser open deed. Nog niet vaak zo hard gehuild.

14 likes

Heeft Bram het hier over Alwin? :joy:
@2:55

14 likes

Hd precies hetzelfde. Zat ook helemaal opgefokt op de bank de aflevering te kijken :rage:

1 like

Ik ben voor het eerst blij dat ik geen wasmachine/droger heb, jeetje wat vreselijk :sob:

:clap:t2::clap:t2::clap:t2:

Ik heb ook een paar jaar last gehad van rijangst (paniekaanval op de snelweg gehad) en nu dankzij jouw post wilde ik even zeggen dat ik goed rij. :grin: Dankje.

6 likes

Kan niet anders :grin:
image

13 likes

Love it :joy:

4 likes

Moet haast wel ja, idd precies zelfde introotje

1 like

Wooow haha. Duidelijker kan niet toch? :clap:t3: voor Bram, mag best es gezegd worden.

7 likes

En Alwin roept altijd “Ik heb dit nog nooit iemand zien doen” als hij iets nieuws op z’n kanaal doet. Die kerel wordt met de dag sneuer.

2 likes

Ik zie nu dit onder die vlog van Bram! Lekker bezig Sanneke…

4 likes

Ik geloof er niks van dat Alwin dat niet al bij Bram heeft gezien. Alwin doet nou ook ineens na z’n outro nog een shot van 10 sec, dat doet Bram ook altijd. En nog wel meer dingen

2 likes

Ik moet ook meteen weer denken aan deze heerlijke shade @19:55 :clap:

8 likes

Maar wat ik zelf een beetje apart vind aan wat ik hier lees over rijangst is dat mensen dus wel met die angst de weg op gaan. Iemand die bang is voor muizen zal niet met muizen gaan werken. Iemand met vliegangst zal geen piloot zijn. Maar mensen met rijangst besturen wel een auto op de openbare weg

5 likes

Ja maar soms ook onder voorwaarden. Zo vermijd ik de snelweg bijvoorbeeld zo veel mogelijk en rij ik daar alleen als er iemand naast me zit.

Daarnaast is het ook zo dat autorijden wel echt onhandig kan zijn om helemaal te vermijden, terwijl je vrij makkelijk niet met muizen kan werken bij muizenangst of geen piloot worden met vliegangst.

Mijn rijangst belemmert me daarnaast (helaas) ook wel, want ik zou bijvoorbeeld nooit een baan aannemen waar ik dagelijks in de auto zou moeten zitten. Dat zou me echt veel teveel stress opleveren om dagelijks te doen.

5 likes

Ik vraag me trouwens af of de relatie van M.onique van L.oon over is. Zien Noor al een tijdje niet meer voorbij komen en ze volgt haar ook niet meer op insta.

11 likes

Was mij ook al opgevallen deze week!

3 likes