Omg wat verschrikkelijk!!! Voor iedereen. Die kitten…, Jessie zelf maar ook de schoonmaker forever schuldgevoel.
Ben hier echt misselijk van, wat afgrijselijk.
Damn
Wat een regelrechte nachtmerrie. Het feit dat Loki de kitten in een droger zat is echt zo intens verdrietig en pijnlijk…
Omg nee niet dat kleine schatje wat erg.
Natuurlijk is het voor de schoonmaakster ook heel erg en doet niemand dit expres, maar ik zou zo verdrietig en boos zijn dat ik die persoon echt wel iets aan zou kunnen doen voor mn gevoel, puur omdat je met je verdriet nergens heen kan. Hoe onvoorzichtig…
Ook onvoorzichtig van jessie dat de droger openstond kan je dan denken.
Maar aan zulke gedachtes heb je geen kut, het is nou eenmaal gebeurt.
Nouja het punt is volgens mij dat de schoonmaakster de droger open had gezet, Loki erin is gekropen en de schoonmaakster vervolgens niet meer heeft gecheckt of de droger leeg was alvorens hem aan te zetten. Jessie was niet thuis. Daarbij komt dat Jessie aangeeft dat ze echt 100 keer heeft gezegd dat ze op moest passen met zulke dingen…
Maar goed, je hebt gelijk hoor! Ik weet ook dat het een ‘probleem’ is van mij dat ik zo denk en ik kan sowieso moeilijk dingen loslaten. Maar je kan je beter op andere dingen focussen inderdaad als zoiets gebeurd is.
Heeft ze de droger aangezet zonder kleren erin of bedoelt ze met leeg dat er geen katten in zitten?
Leeg als dat er geen katten inzitten! Beetje stom verwoord van mij
Ahh op did manier! Wel apart dat je dan niet een kitten in de droger ziet wanneer je er kleren in stopt. Maargoed het is gebeurd, super triest😞 en wat een verschrikkelijke dood moest dat zijn:(
Daar heb je een punt. Ik kon tijdens mijn rijlessen echt heel goed inparkeren. Al vanaf de eerste keer, gewoon hop, strak in het vak. Ook bij fileparkeren. Toen had ik mijn rijbewijs en kwamen de grapjes dat ik nu misschien wel kon rijden, maar natuurlijk niet parkeren (hi ha ho indeed) en prompt ging het veel slechter. Zes keer opnieuw indraaien, dat werk. Heeft echt even geduurd voordat ik mijn zelfvertrouwen weer terug had. Nu parkeer ik weer op de kleinste plekjes
Ze was niet eens thuis die week, dat zegt ze toch?
Ik hoop maar dat het snel voorbij was voor die kitten en niet nog een tijdje heeft liggen pijn lijden.
Weet ik veel ik kijk die video’s niet
Maarja ongelukken gebeuren nou eenmaal, heel sneu maar die vrouw zou dat ook kut genoeg vinden.
Ja waarom maak je dan die opmerking als je t niet eens gezien hebt, sorry hoor maar zo stom.
Mensen maken toch ook opmerkingen over de schoonmaakster al waren we er allemaal niet bij?
Ook al had Jessie de schoonmaakster honderd keer gewaarschuwd, soms zie je dingen over het hoofd. Als de kat echt zo vaak in de droger kruipt moet ze misschien tegen de schoonmaker zeggen dat ze de droger maar helemaal niet moet gebruiken… vind het zo lullig om hier de schoonmaker de schuld van te geven. Het is een ongeluk, het kan helaas gebeuren…
Ja is ook, ik herhaal alleen wat Jessie letterlijk in haar video heeft gezegd. Wat betreft mijn eigen gevoel gaf ik ook al aan dat ik weet dat dat niet een goede manier is natuurlijk is het een ongeluk en is het voor iedereen heel erg!
Ik vermoed dat ze de kleren erin gestopt heeft, deurtje van de droger open heeft laten staan en is weggelopen, dat de kitten er toen in is gekropen en ze later zonder te kijken het deurtje heeft dichtgedaan heeft en de droger heeft aangezet.
Wat een nachtmerrie zeg, ik zou echt helemaal kapot zijn en eigenlijk ook wel een beetje boos op de schoonmaakster dat ze ondanks de waarschuwingen zo onoplettend is geweest. Natuurlijk is dat niet constructief, zij heeft het ook niet express gedaan en iedereen maakt fouten, maar ik ben bang dat ik me wel zo zou voelen.