Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Hahaha dat was een grapje

2 likes

Vraagie: ik kijk pas naar Bonnie sinds deze vlogmas, helemaal leuk, alleen nu komt regelmatig roodborstje Robin terug maar ik snap de grap niet en om nou alle videos terug te kijken op zoek hiernaar is ook zoiets. Anyone?!

Een vlog in Schotland, als ik het me goed herinner.
Vraag me niks van mijn eind examen, belasting of hypotheek, maar dit soort shit weet ik wel :upside_down_face:

18 likes

Dat zijn de edinburgh vlogs van 
 vorig jaar?

4 likes

Was de ‘grap’ niet ook dat ‘robin’ het Engelse woord voor roodborstje is? Heb al heel lang niet gekeken, maar vaak is het wel van dat kaliber kan ik me herinneren.

3 likes

Ja een roodborstje in Edinburgh inderdaad, en die kwamen ze steeds tegen bij een brug of zo

5 likes

2 jaar geleden :open_mouth:

3 likes

Ik zie in de stories van Jennie dat ze gaat stoppen met haar webshop omdat ze in loondienst gaat, weet iemand wat ze gaat doen? Dacht dat het juist heel goed ging met die shop

5 likes

Dat zegt ze toch letterlijk in dezelfde Posts? Ze gaat enorm goed, maar zou dan personeel moeten aannemen en dat vindt ze teveel verantwoordelijkheid.

4 likes

Nee ze zegt toch niet wat ze gaat doen?

3 likes

Ik volg Jennie niet maar door alles wat ik hier over haar lees lijkt het net een soort cynthia 2.0 met elke maand een nieuw levensdoel

42 likes

Ja ik wilde net zeggen, wel weer typisch Jennie. Zij doet alles in haar leven maar een paar maanden.

6 likes

Geen idee achter de kassa bij de ekoplaza maybe

15 likes

Alwin heeft zijn smaak terug. Hij gaat het (kant en klare)kerstassortiment van de AH proeven maar houdt niet van kant en klare dingen

7 likes

Oh sorry ik las hem totaal verkeerd!
Maar ze post ook dat ze nu 24 uur pw in loondienst gaat.
Alleen niet waar en wat

Ik denk niet dat ze dat bekend wil maken. Anders had ze wel gezegd wat ze voor werk gaat doen.

3 likes

Ik dacht dat ze 't misschien al gedeeld had, omdat de vraag ‘waarom ga je in loondienst’ voor mij ook uit de lucht kwam vallen (kijk niet altijd haar stories)

1 like

Heb bij Jennie wel het idee dat ze echt een soort zoektocht heeft moeten afleggen en er achter is gekomen dat ze maar heel gewoontjes in loondienst wil. Dat ze zich steeds in een ander ondernemershoekje heeft willen passen wat niet lukte. Vind het wel verfrissend eigenlijk

11 likes

Lotte en Bonnie hebben samen een insta post, wist niet dat dit kon of heb ik weer onder een steen geleefd?

12 likes

Ja Bonnie had dat laatst ook samen met Saar, is schijnbaar een nieuwe functie. Snap het nut er niet zo goed van maar oké :joy:

5 likes