Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Als het goed is, plaatst die de foto dan tegelijk bij beide in de feed. De likes en de reacties worden dan ook van beide samengevoegd en dat zorgt voor meer engagement. Dus een volger van Sarah liked dan ook automatisch die foto van Bonnie - als ik het goed begrepen heb.

13 likes

Voor een volger wel fijn dat je niet steeds dexelfde fotos ziet

19 likes

Ik zou het vooral fijn vinden niet steeds die foeilijke schoenen van B te zien :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Ze heeft het volgens mij ook niet echt aangekondigd. Herinner mij wel dat ze een paar stories deelde over het uitzicht vanuit haar kantoor(?) werk. Ze liet zien dat er allemaal hertjes :deer::deer: buiten waren bij haar werk.

Allemaal hertjes!

Sorry, ik kan dat woord echt niet meer normaal lezen :rofl: @Eddie

56 likes

Yes, ben gelukkig niet de enige die ze lelijk vind.

1 like

En dan met de adventkalenders van vandaag wil Nick van haar ook een keer iets proeven en dan geeft ze hem een hele rant dat dat niet mag want ze heeft zelf nooit wat? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Wat een haat op Bonnie allemaal, als jullie het zĂł kut vinden waarom doen jullie jezelf het dan aan om telkens te kijken? Haha :sweat_smile:

Edit: ik ben echt geen heilig boontje en vind ook wel eens wat irritant maar nu viel het echt op dat iedereen struikelde over zulke onbenullige dingen

22 likes

Kleine dingen

20 likes

Nog even over die summaya.ata die hier laatst getipt werd: die video’s over haar nieuwe huis en het klussen vind ik echt leuk, maar die arrogante en hooghartige toon van haar op haar stories, echt :roll_eyes::roll_eyes: Heeft ze een klus tip over hoe je iets moet doen of een bepaald bedrijf, schrijft ze het met zo’n toon van ‘dit wil je echt niet zo en zo doen, thank me later’. Nu berichten over IsraĂ«l en de Gaza strook (supergoed dat ze dat onder de aandacht brengt en een verschrikkelijke situatie don’t get me wrong) maar dan schrijft ze erbij ‘zeur eens over de echte problemen in de wereld, nu lijk je een kleuter’ en ‘dit hier mensen, zijn pas echte zorgen en problemen’. Ik krijg echt zo’n rotgevoel van die belerende toon, zonder aanleiding ook. Deel dit gewoon zonder teksten erbij waarbij je meteen mensen beschuldigt of aanspreekt of een rotgevoel geeft dat ze dit niet ernstig genoeg opnemen. Ga haar ook maar weet ontvolgen denk ik dan.

7 likes

Als dat de echte zorgen zijn en ze dat vindt, moet ze ook niet lopen zeiken over wat processierups :joy::joy::joy::joy:

35 likes

Omdat het af en toe gewoon lekker is om te zeuren.

1 like

Elise Boers in haar stories vorige week tijdens een dag longtesten in het ziekenhuis vanwege haar astma: “Gezondheid is freaking alles. Dat je maar verdomd zuinig op je lichaam moet zijn.”

Een week later: op een kerstfeestje bij haar thuis met minstens 10 man op een kluitje hossend en zingend. Alsof er geen virus rondgaat waar mensen dood aan gaan en wat je lichaam en longen ernstig kan toetakelen.

36 likes

Ja zou haar ook ontvolgen dan. Alsof het de problemen van Israel en de Gazastrook oplost als wij hier niet meer zouden klagen over onze ‘first world problems’.
Beter creëer je awareness en engagement dat mensen eraan blijven denken en misschien doneren o.i.d. Wijs in elk geval op een handeling die wij als mensen hier zouden kunnen doen waardoor de situatie daar een piepklein beetje kan verbeteren.

3 likes

Ik wil echt even deze man delen. Heb echt een enorme crush op hem ontwikkeld <3.

Dit kanaal heeft nog meer filmpjes waar hij creatieve dingen doet.

:heart::heart::heart::heart: echt wat een geweldig verfijnd genie.

14 likes

Hahah vind Marten zo droog. Love deze post over coaches.

26 likes

Jaaa love zijn insta posts
Samen met glitterplaatjes en julesdekeiser m’n favo account

4 likes

Ik dacht al dat ik hem ergens van herkende, maar dat is Kevin uit Mean Girls (de wizkid). Ga nu ook even zijn filmpjes bekijken, ben benieuwd :grin:

14 likes

Hahaha oke, dit adventcadeau van Bon aan Nick (wat volgens haar echt hét cadeau van de maand was) waren
 Ariël pods? Ze heeft de grap ook nog uitgelegd maar ik snap het nog steeds niet? Mijn vriend (die kijkt met vlogmas altijd mee) en ik zaten echt zo van HUH?!

9 likes

Wij moesten er wel om lachen. Ze hebben daar op hun interrail veel lol om gehad en Nick wilde het graag hebben als hun eigen wasmiddel op zou zijn dus ik vond het een goed, onverwachts cadeautje haha. :laughing:

3 likes