Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Oke dan ligt het denk aan mij dat ik die link niet zou leggen en het vergezocht vind, geen idee hoe Monica’s banden met alle deelnemers zijn

4 likes

Heb 'm in een spoiler gezet, maar mocht iemand dus alle ER spoilers willen vermijden op Instagram moet diegene niet op het account van degene in mijn post kijken

Niet kijken als je expeditie nog niet hebt gezien Nouja in een ander topic zou het misschien minder erg zijn. Maar dit is het YouTubers-topic, veel mensen hier kennen Monica of volgen haar. Dus dan zegt die reactie van vitaminwater al genoeg.

2 likes

Ja maar gezien degene die het post is het toch veel logischer om het hier te posten zodat je weet wie je moet vermijden. Als ik het in het ER topic zou zetten zou ik zelf spoilers lezen plus volgen de helft van de lezers daar diegene ws toch niet snappie

Had het ff vanaf begin in spoiler moeten zetten maar ik reageerde vanuit emootsie, sorry

1 like

Hahaha ooo my ik dacht ER als in de ziekenhuisserie :sob::sob::sob:

61 likes

Abby en Kovač

zijn nog steeds bij elkaar <3

16 likes

Sowieso stom, want charcuterie betekent letterlijk gekookt vlees en er ligt nog geen stukkie gedroogde worst op haha

3 likes

Sophie milzink komt met corona terug uit new york. Leuk hoor op vakantie in een pandemie.

2 likes

Zag het ook ja. Wel chill dat ze het niet verzwijgt

4 likes

Ze zat op de heenweg ook met dr mondkap onder de neus. Ben benieuwd hoe de terugreis was.

Snap alleen de grappen over ali b niet, dat is toch de manager van Q en Nessim. Wel hilarisch

1 like

Argh elke keer die stomme reclame van Diana over die sodastream. Wat een oninteressant product, leave me alone

17 likes

Ook echt al vier keer in een maand, zal wel een goede deal zijn

4 likes

Ze is helemaal van de aardbodem he, tenzij ze even geld moet verdienen met die Sodastream

24 likes

Ja precies, daarom vind ik het extra irritant, er zijn daarnaast niet echt andere posts. Yara heeft ook altijd van die mega saaie reclame of dat ze weer gratis werknemers (stagiaires) zoeken.

4 likes

Dat en af en toe wat van d’r nieuwe bloemen business

3 likes

Net de nieuwe vlog gezien en God zij geprezen voor degenen die lid zijn van Bonnie’s Petje af, je krijgt een keer iets echt extra’s! Namelijk een screenshot uit haar intro op een kaartje!!! Weliswaar verkeerd gedrukt met 2 witte randen, maar hey…dat maakt het authentiek!
En Nick heeft weer 20 bomen achter elkaar.

Is het al bijna lente? :pensive:

13 likes

“Nick is gelukkig heel goed in coderen.”

Oftewel, Nick krijgt een simpele mail merge voor elkaar door etiketten te printen uit een Excel-bestand…

12 likes

Hoe Bonnie Nick ziet:

afbeelding

25 likes

Ik ben hier ook van onder de indruk want ik ben stiekem digibeet.

3 likes