Mogelijke ER spoiler
Samenvatting
Monica post ff lekker een dikke Expeditie Robinson spoiler
Mogelijke ER spoiler
Monica post ff lekker een dikke Expeditie Robinson spoiler
Ja omg kan het vanavond pas kijken, zo irritant
Hoe is dit een spoiler? Je weet toch nog niks (behalve dat je niet bij Monica moet kijken)
Fawry not sawry ook…
Ja opzich wel wat ik wist t gelijk want die 2 zijn vrienden haha. Niet dat ik t nog keek tho.
Dit misschien dan ook in een spoiler?
Ik had deze link nog niet gelegd, maar nu weet ik het ook
Spoiler Expeditie Robinson
Dat moet je dan wel net weten, en ze kan toch net zo goed ook zeggen over hem oh wat jammer dat je hebt verloren van x of y maar supergoed gedaan? Dit zegt nog steeds vrij weinig, je moet wel veel aannames doen om bij deze uitkomst uit te komen. Volgens mij geeft jouw post meer weg dan die van vitaminwater
Spoiler expeditie 1+1 = 2 haha. Als je weet wie Monica is dan weet je ook dat ze besties is met Robbert. En zelfs als je haar niet kent, alsof Monica gaat juichen voor Do. Dus met die comment van @vitaminwater spoiled ze het zelf ook
Ik ga er niet op klikken maar tag jij mij nou in een spoiler van iets dat ik nog niet heb gezien
Jij weet toch al wie er gewonnen heeft? Je begint er zelf over.
Ja betekent nog niet dat ik meer hoef te weten over de aflevering
Er staat niks over de aflevering. Maar misschien handig om je eigen eerste reactie ff te verwijderen
Oke dan ligt het denk aan mij dat ik die link niet zou leggen en het vergezocht vind, geen idee hoe Monica’s banden met alle deelnemers zijn
Heb 'm in een spoiler gezet, maar mocht iemand dus alle ER spoilers willen vermijden op Instagram moet diegene niet op het account van degene in mijn post kijken
Niet kijken als je expeditie nog niet hebt gezien Nouja in een ander topic zou het misschien minder erg zijn. Maar dit is het YouTubers-topic, veel mensen hier kennen Monica of volgen haar. Dus dan zegt die reactie van vitaminwater al genoeg.
Ja maar gezien degene die het post is het toch veel logischer om het hier te posten zodat je weet wie je moet vermijden. Als ik het in het ER topic zou zetten zou ik zelf spoilers lezen plus volgen de helft van de lezers daar diegene ws toch niet snappie
Had het ff vanaf begin in spoiler moeten zetten maar ik reageerde vanuit emootsie, sorry
Hahaha ooo my ik dacht ER als in de ziekenhuisserie
Abby en Kovač
zijn nog steeds bij elkaar <3
Sowieso stom, want charcuterie betekent letterlijk gekookt vlees en er ligt nog geen stukkie gedroogde worst op haha