Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Maar hoezo? Je betaalt toch gewoon? Zou er ook niet speciaal alleen maar voor het eten naartoe gaan, maar waarom zou dat niet mogen? Volg Bonnie verder niet, maar die groep klinkt echt heel leuk en gezellig. Zag wel wat dingen bij Lotte voorbijkomen waaronder dat eten bij ikea en vond het wel grappig

Mijn oma ging trouwens altijd wekelijks met een vriendin bij ikea ontbijten. Tot dat ontbijtje geen euro meer was, toen was ze er klaar mee😂

12 likes

Ik val in herhaling en zeg hierboven al 2x het mag ook gewoon (gaat niet om gratis zijn of niet). Ik vond het apart

5 likes

Maar ze kwamen zelf met een helikopter?

6 likes

Moest wel lachen om nick " Gaan we nou met de tour bus naar de ikea?!"

14 likes

Bachelor bij de Mac zou ik echt geweldig vinden. :laughing:

7 likes

Mac>Ikea

Maar prima als we hier voortaan alleen nog maar positieve dingen over influencers gaan zeggen hoor. Ikea op je vrijgezellenfeest is sneu hoort denk ik bij de meest onschuldige hier.

8 likes

Maar wat is er nou sneu aan? Ze hadden het duidelijk naar hun zin, dus dan lijkt het me alles behalve sneu.

Als ze bij een of ander duur restaurant was gaan eten was het weer overdreven geweest, spelletjes in de stad te standaard. Wat had ze volgens jou moeten doen dan?

11 likes

Ik heb niks over dure restaurants en spelletjes in de stad gezegd dus je weet niet wat ik daarvan zou vinden. Verder is Bonnie echt een hele oninteressante influencer waar ik nóóit naar kijk of wat over zeg. Dus zo’n ‘ze kan het nooit goed doen’ praatje is aan mij niet besteed. Ik vind half slappe friet, met boontjes, balletjes en satesaus op je vrijgezellenfeest gewoon echt een beetje zielig. Ik eet graag en ik eet het liefst heel lekker dus ik verbaas me over de hoeveelheid mensen hier die dat helemaal leuk lijkt. Lekker doen zou ik zeggen, ik vind het sneu.

Prijs me als ik alle likes en reacties zo zie vooral gelukkig dat ik een gezellige vriendengroep met mensen met smaakpapillen heb. Want blijkbaar is dit iets wat mensen leuk vinden. Mij niet uitnodigen.

18 likes

Haha over elitair gesproken

Het kan toch ook gewoon en en?

59 likes

Niet naar de ikea willen op een vrijgezellenfeest is elitair?:joy: of het eten van de ikea niet lekker vinden?:joy::joy:

5 likes

Het is toch ook gewoon als een soort grap bedoeld? En als iemand die wel haar vlogs kijkt, denk ik dat het op die manier wel echt bij hun past en dan niet op een sneue, maar een grappige manier. Net als dat ze daarna gingen bowlen. Op zichzelf niet perse vrijgezellenfeestwaardig ofzo, maar het was wel precies hoe zij het wilden.
Als je zonder context verteld over een vrijgezellenfeest waar men bij Ikea at, klinkt dat inderdaad wel een beetje sneu.

22 likes

Joh ik denk dat mensen dit echt veel te serieus nemen. Tuurlijk is het ironisch. Zelfs dan: ik vind het sneu, zou het gewoon niet grappig vinden ook. Niet meer niet minder. Net als dat ik het sneu vindt dat iedereen dit nu serieuzer komt verdedigen dan dat gedaan wordt als mensen random influencers aanvallen op wat ze in hun bevaltas doen of hoe ze zich gedragen na een relatiebreuk.

7 likes

Daar heb je wel weer een punt.

5 likes

Haha nou je bent niet de enige hoor. ik vind dit ook een gevalletje blij dat zij het leuk vinden en dus blijkbaar goed uitgekozen door hun vrienden maar als het mijn vrijgezellenfeest was zou ik t afschuwelijk vinden. Maar goed ik weiger ook opdrachten en dingen te gaan doen op straat of piemels te kleien dus ik ben gewoon een beetje een snob qua voorkeuren :joy:

15 likes

Wat een aparte reactie. Jij krijgt juist altijd heel veel bijval als je iets post en nu een keer niet en dan is het gelijk ‘prima als we alleen nog maar positief mogen zijn’. :woman_shrugging:t2:

20 likes

Als je denkt dat ik alleen maar bijval krijg let je niet goed op. Dat ik een stuk of tien reacties krijg op de opmerking ‘ikea op je vrijgezellenfeest klinkt sneu’ is wat mij betreft het ultieme bewijs voor het tegendeel.

Overigens: ik vind al tijden dat deze topics best aardiger mogen (en dit is niet mijn meest aardige opmerking) en zeg dat wel vaker. Vind wat hier nu gebeurt gewoon heel hypocriet.

5 likes

Ik vind t bowlen dan weer “Sneuer”. Ik heb nooit begrepen wat mensen daar leuk aan vinden.

8 likes

Door al dat gepraat over Ikea heb ik ineens zin in Zweedse gehaktballetjes met friet :drooling_face:

En dat vrijgezellenfeest
 nou, ieder z’n meug. De ene doet dit, de andere doet wat anders.

12 likes

Ik heb laatst piemels gekleid, en dat was echt verbazingwekkend leuk!

7 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het andere YouTubers/bloggers topic #20 (Deel 7).