Ja en soms kun je niet poepen.
Vind ik ook. Heb haar in verschillende jurken gezien en ze kan ook veel stijlen hebben. Heeft niks met dik, dun, groot of klein te maken. Die meid ziet er in verschillende stijlen gewoon goed uit!
Die ene jurk (ja lekker duidelijk maar als je de video hebt gezien weet je welke het is) waarin ze meteen minder stijf was en meer het gevoel had van yess met deze kan ik naar het feest: die vond ik te gek!
Edit: deze dus! (inclu timestamp)
Haha die Wouter. 'To everything comes an end’
Ahhh, Nick reageert altijd zo leuk!
Ik heb toch even gekeken na al die reacties hier en het zijn inderdaad allemaal super mooie jurken! Ben heel benieuwd naar de uiteindelijke jurk!
Wel echt jaloers dat ze een samenwerking heeft. Wil ik ook voor mn trouwjurk!
Lol ik dacht dat ze een sexay bloot stukje rond haar navel had op die rechtse maar ik zie nu dat het gewoon het puntje op de i is
Haar jurken zijn niet mijn stijl maar ik vond het wel heel leuk om te zien en ben echt benieuwd wat de uiteindelijke jurk is geworden!
Ik was na die video helemaal geïnspireerd en ik wil nu ook een trouwjurk en een feestje (ik ben officieel al getrouwd, maar niet echt gevierd) maar nadat ik alle kosten zag heb ik de tabbladen maar weer gesloten
Met die arme moeder in beeld
Heeft Monica haar tanden laten doen?
Ze heeft vlg mij tijd geleden wel een beugel gehad (invisalign) en 1 of 2 facings laten plaatsen op een scheve tand:
Edit: nee 4 stuks vertelt ze in deze vlog
En ze zal het vast wel af en toe bleken (ze rookt vlg mij)
Ik was vooral verbaasd over een tekst die leek op “mijn droom komt eindelijk uit”. Volgens mij heeft ze het heel snel voor elkaar.
En dit gaat ze dan onderverhuren, lekker cashen
Niet onderverhuren, gewoon verhuren.
(Ze koopt het zelf.)
Ja ik dacht eerst dat ze het gewoon ging kopen en dan iemand er voor lange tijd in zou laten (huren dus). Maar volgens mij wordt het gewoon een soort AirBnb.
Is die business met die vegan cadeaupakketten alweer voorbij?
Dat bedrijf heeft ze onlangs verkocht, dus vandaar dat ze nu dat huis kan kopen
Tip van flip aka julia: wil je een huis kopen? Kijk onder je budget, dat voorkomt teleurstelling!!
Bedankt meid, nu kan ik eeeeeindelijk kopen! Gewoon eventjes tussen alle huizen van maximaal een ton kijken, die zijn er natuurlijk genoeg! Gaat een wereld voor me open!
Echt wat een tips zeg, is zij überhaupt op de hoogte van de huidige markt en het gemiddelde salaris en budget van mensen?
Let them eat cake!
Oh ja leuk een garagebox