Heeft Joy al bekend gemaakt waarom ze nu 1,5 maand in LA was?
Leonie ter Veld heeft haar deuren gesponsord gekregen, maar gaat ze nog wel in een andere tint wit verven. Zoān kleur spreek je dan toch van tevoren af? Zoveel extra werk nuā¦
Ja heb zojuist een bod gedaan op een kartonnen doos. Duim je mee?
Voor een project met oa die enge Glen van Tiktok.
Deuren worden vaak ongelakt geleverd, dus wss moeten ze nog worden afgelakt.
Mijn brein kan het echt niet aan dat ze een volwassen jonge vrouw is
Elke keer weer lachen om het feit dat mensen de rijkdom van deze meid gecrowdfund hebben
Echt? Ik zag dat wel in de titel staan bij Dook maar dacht dat het clickbait was (en heb er niet op geklikt)
Nee geen clickbait, maar de titel klinkt heftiger dan het is haha
Waarschijnlijk een heel klein breukje, wat de fysio constateerde toen hij haar ribben ging vergelijken
En hoezo is die Titia nu overal te zien. Vond haar eerst leuk maar vind haar nu echt een karikatuur van zichzelf worden
Ik heb precies hetzelfde, nu een maand geleden en met hoseten etc. nog steeds pijn. Mega irritant.
WTF dat zou echt zo erg zijn 2 kinderen en net een nieuw huis. Hoop echt dat dit complete onzin is maar als er al zoveel mensen zijn die dezelfde berichten hebben?
Omg net de film loft
Benieuwd of er ook een lijk is
Vreselijk ook voor haar nu. Hopelijk is het niet waar.
Elke keer weer die realisatie hoe fucking achterlijk mannen zijn. Dat je je complete leven zo op het spel zet voor seks met een anderā¦echt de weerstand van kleuters met een pot snoep.
Nou echt he. Wat een treurige wezens allemaal. Teleurstellend. En confronterend, omdat het ook allemaal vaders, broers en partners zijn. GETVER
Tiger Elise gaat trouwen. En het aanzoek is vakkundig vastgelegd door een fotograaf. En ik ben blij, want schijnbaar is Wout als het prins op het witte paard aan komen rijden? I canāt .
https://www.instagram.com/p/CelTVpUKByN/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Word in ander topic besproken
Oh shit, niet gezien. Ik ga verplaatsen.
Confronterend is het goede woord inderdaad. Je gaat zelf echt twijfelen aan alle mannen en ga ook meteen denken van zou mijn vader wel eens achter mān moeders rug om iets gedaan hebben? Hij was altijd 5 dagen per week aan t werk en had vaak zakenreizen etc. Kan het me totaal niet voorstellen bij hem, maar je weet het nooit echt ofzo. Vind het een nare gedachte,
Hmm nou er zijn vast ook heel wat vrouwen die vreemdgaan?
Of dat denk ik toch.