Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Wat ik dan niet snap is hoe komen ze aan die screenshots. Ja ik weet de man is fout. Maar dat je als chick met iemand naar bed gaat waarvan je weet dat hij een vriendin heeft nja you do you. Maar om daarna ineens screenshots naar juice kanalen te sturen van kijk eens wat fout dat vind ik dan ook weer gek haha.

Kan trouwens prima dat je daarna spijt hebt of je schuldig voelt. Maar stuur dan een bericht naar bibi en niet naar juice kanalen.

47 likes

Dat vind ik nou ook! Nu vind ik sowieso dat je van mensen af moet blijven die een relatie hebben en vooral een relatie waar kinderen zijn betrokken. De ex man van mijn schoonmoeder ( vader van mijn vriend) hielt er een heel gezin op na. Het maakt je gewoon kapot.

8 likes

Huh dat staat toch los van elkaar. Ik begrijp je niet. De roddelpers mag alles schrijven, maar ik zie gewoon geen maatschappelijk nut in het exposen van vreemdgaan terwijl ik dat wel zie in het exposen van misbruikers. Van mij hoeft het niet, maar dat betekent niet dat ik vind dat ze er niet over mogen schrijven.

7 likes

Dat is in eerste instantie toch gewoon de verantwoordelijkheid van degene met een relatie…

65 likes

Ja dit. Als ik een superlike kon geven zou ik het doen.

4 likes

Ik snap dan weet niet waarom er zo benadrukt dat ze zo mooi is. Wat heeft dat er nou mee te maken, alsof ze het anders wel verdiend had

45 likes

:fist::100:

28 likes

Het blijft Waylon. Die gast heeft een ego en een air waar de ratten geen brood van lusten. Dus dat ie schijt heeft aan zn zwangere vrouw en vreemdgaat sta ik niet van te kijken.

5 likes

Ken je hem persoonlijk?

12 likes

Die sfeer steeds alsof alleen mannen vreemdgaan… :face_with_raised_eyebrow:
Vreemdgaan is vreselijk als het je betreft, maar ik vind het ook absurd dat dit tegenwoordig een maatschappelijke kwestie is…

Daarbij belast je hier iemand in haar kraamtijd mee, zogenaamd uit goede bedoelingen, maar zadel je haar ook op met de bemoeienissen en mening van een heel land… heel nobel👏

7 likes

Ik ben lichtelijk verslaafd aan Flying The Nest ook al vind ik ze heel irritant. Maar nu wil ik ook met m’n dreumes een jaar door Australië reizen in een busje. Terwijl ik echt niet zonder douche zou kunnen en ik echt een jaar doodvermoeid zou zijn van matige slaap en al die enge beestjes in Australië yuck. Maar ze laten het er zo makkelijk uitzien haha.

3 likes

Exposen van misbruik yes, exposen van vreemdgangers… doe dat prive? Vind het heftig on elke dag een ander vreemdgangersverhaal te lezen. Ook voor de partners in kwestie, het kan zo humiliating zijn, waarom moet zoiets publiek?
Ik vind de juicechannels steeds gevaarlijker worden.

24 likes

6 likes

Dit wordt in het Boulevard topic al besproken

9 likes

“Het spijt me Biebs” :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Ik word gewoon plaatsvervangend misselijk voor Bibi, wat een zak

8 likes

Ik vind de tiger twins wel leuk maar Wout achtervolgt me gewoon overalll. Ga. Weg.

8 likes

Dat is toch echt you’re problem :crazy_face:
(Edit: spelfout intended want Wout doet dit ook in zijn post)

19 likes

Die speedo ook.

22 likes

Moet die wouter niet het wyldepad gaan lopen of is dat een andere wouter?

12 likes

Vandaar de spoiler :joy: :see_no_evil:

6 likes