Ja. Maar kan de video zo niet terug vinden. Zal ff zoeken nog.
Dit las ik vanmorgen op instagram en het zit al de hele dag in mijn hoofd
Wat eigenlijk de costa blanca is
Nienke Plas stopt na het hele juice gedoe met haar kinderen op youtube etc. te delen.
Oh werd een keer tijd
Ja dat dacht ik ook maar als je ziet wat de redenatie is ben ik alleen maar blij dat ze het nu OOK snappen. Ze zijn er op deze manier echt achtergekomen hoe schadelijk het kan zijn en denk dat heel veel influencers zich niet realiseren wat alle nadelen zijn van je kind online delen.
Het idee dat Frenky bijvoorbeeld op school van klasgenoten zou horen dat zijn vader rare praktijken uitvoert is gewoon te naar, en ik denk dat ze zich nu gewoon realiseren dat ze dat hadden kunnen voorkomen als hij uberhaupt nooit de ster van de vlogs was.
Nogmaals, die Yvonne en consorten zijn erg en realiseren zich ook totaal niet want de impact is van roddels op zoân felle manier de wereld inbrengenâŠdat interesseert ze ook niet want dit is gewoon hun verdienmodel.
Ik weet niet of hij nu wel of niet is vreemdgegaan maar ze lijken er zelf heel nuchter mee om te gaan en als bij hun alles is ok zal het wel goed zitten.
Nou, dit inderdaad. Ăberhaupt vind ik dat het verboden moet worden (kinderen in vlogs/op youtube/social media), maar hoe naar is het dat jij als kind van niks weet en een klasgenootje het toevallig wel is tegen gekomenâŠ
Wel van dichtbij mee gemaakt in een dorp (ons kent ons en de gekste verhalen doen dan de rondte) maar dat waait wel weer over. Dit staat voor eeuwig op het internet en kan, net als alles wat er al online gegooid is, altijd terug gevonden worden. Lijkt me toch niet heel fijn als je dat later over je vader leest (ook al is het waarschijnlijk klinklare onzin)
En natuurlijk bewijzen de vele enge reacties, net zoals bij Mascha toen, dat ze de juiste beslissing maken.
En 20 varianten op âNou, zonder kind kijk ik niet meer hoor!!!â van voornamelijk volwassen vrouwen.
Maar dit staat toch los van of hij wel of niet in beeld komt? Zijn ouders komen wel in beeld en de klasgenoten weten echt wel of wie zijn ouders zijn, of hij nou wel of niet in beeld komt.
Overigens vind ik het een goed besluit, wat eigenlijk al jaren te laat komt want er staat al zoveel online van die jongen. Maar goed, beter laat dan nooit.
Ja en dat is waarom het ook een beslissing is die te laat komt, maar mensen vergeten ook snel dus hopelijk als die jongen over een aantal jaar ouder is zal hij minder aan haar gelinkt worden. En hun 2e kind is een baby dus die herkend niemand later.
Ja idd, vreemden zullen hem dan hopelijk niet meer aan ze linken.
Dat is wel echt bizar hoor⊠Wij waren vorig weekend op een open dag van het werk van een vriend en zag daar een meisje lopen waarvan ik niet snapte waar ik haar van kende. Ze kwam me zo bekend voor, maar het kwartje viel niet. In mijn hoofd ging ik alles af; opvang, peuterdansen etc. Toen zag ik haar een tijdje later met haar ouders⊠inmiddels ook influencers. Jaren geleden begonnen met volgen toen ze zwanger was, want komen uit een dorp naast ons en kregen een drieling dus was hier veel in de lokale media. Vorig jaar gestopt met volgen, vanwege dat er steeds meer dingen werden gedeeld vd kids en het echt een verdienmodel werd. Ben dat andere zusje ook al eens tegen gekomen met opa in de supermarkt, herkende die toen wel meteen omdat ik ze nog volgde. Maar wist dus precies dat het kind die dag niet naar peuterspeelzaal ofzo kon omdat ze die ochtend al 3x had gespuugd en ze die dag werd opgevangen door opa en oma. Echt ziekelijk dat je dan dus een verder vreemd kind herkent en alle details al weet van die dag tot dan toe. En ik denk dan bij mezelf oh huh wat vreemd dit en doe er verder niks mee, maar er zijn geheid mensen die wel zoân opa aanspreken of weet ik veel watâŠ
Maar eerlijk: dat is toch de verantwoordelijkheid van de ouders. Die willen graag beroemd worden, doen âjuicewaardigeâ dingen, etc.
De roddelpers is nog ouder dan mijn grootmoeder. Ik vind het een beetje ver gaan om te zeggen dat die niet zouden moeten roddelen omwille van het welzijn van kinderen van sterren.
Ik zou eerder zeggen: moet je wel een kind willen opvoeden en tegelijkertijd in de spotlight willen staan. Er zijn ook genoeg acteurs, zangers, etc. waarvan het privéleven vrij onbekend is. Carice van Houten bijv. Maar bij vloggers is hun privéleven hun werk. Misschien moet je dat gewoon niet moeten willen icm een opvoeding.
Ik citeer de verkeerde. Dit sloeg op het feit dat het zoontje van een bekende vlogster vast op school hoort dat papa vreemdgaat.
Ik had dit laatst ook! Dat ik oma met kleinkind herkende en wist dat het de vaste oppasdag was. Echt freaky.
Ben het met je eens maar daarbij vind ik niet dat we die roddelkanalen dan maar moeten wegzetten als âIs gewoon hun werk, hoort erbij, dat is wat je erbij krijgt als celebâ. Als ik zie hoe vals ze te werk gaan en hoe ze reageren vanuit pure frustratie als ze hun gelijk niet krijgen kan ik daar echt geen respect voor opbrengen. Het is niet alsof je als vlogger/influencer een automatische uitnodiging uit je raam hebt hangen met: Je mag mijn reputatie de tering in helpen met ongefundeerde roddels.
Nou dit inderdaadâŠ
Hoorde laatst bij een Q&A van âbemoreunicornâ dat ze hun nog te geboren dochter wel in beeld gaan brengen want dat is hun werk en ze begrijpt dat later vast wel want zo kunnen ze haar het leven geven wat ze dan heeft⊠Wel eerlijk⊠. Overigens zeiden ze haar niet in te willen zetten voor spon, dat was dan wel weer positief.
Heb net die Enzo vlog gekeken met zijn kado, maar wat is Myron een lieve meid zeg, vond haar reacties zo mooi.
Vind hem overigens iets akeligs hebben maar dat zal wel aan mij liggen. Beetje een âMannen zijn mannen en vrouwen zijn vrouwenâ vibe.
Dat laatste zei Teske ook. Die heb ik inmiddels ontvolgd. Niet normaal hoeveel overload aan die baby op haar insta.
En inmiddels een eigen collectie bij bykay met op de promotiefotoâs⊠juist ja kind. Oh en haar meest recente ig post is een ad van Naif met baby in beeld (ben speciaal even gaan kijken haha).
Denk dat deel van het probleem is dat kinderen gewoon echt een lekker verdienmodel zijn. Ze zien hun engagement omhoog schieten, allerlei nieuwe opdrachtgevers melden zich etc. en âach ze vinden het toch leukâ.
Ja dus âniet inzetten voor sponâ vind ik maar een wassen neus. Dat je kind in beeld is trekt kijkers, trekt adverteerders ook als ze niet in een spon-post in beeld zijn, etc. Indirect alsnog âingezetâ voor spon.