Ik mis zijn vlogs ook echt, die waren zo ontzettend leuk en verfrissend.
Geen naam, maar we zeggen wel vaak tegen onze auto ‘Renault Jenaux Jevain Jevaux’. Naar een stel van tv dat veel kinderen heeft met zulke namen. Is heel verslavend om dat riedeltje zo uit te spreken.
Hahaha ik ga stuk
Haha van een huis vol toch? De buddenbruckjes.
Hij gaat er weer mee beginnen vertelde hij
Je profielnaam past ook wel in dat rijtje!
Ah leuk zeg! Ik ga vanavond tijdens t wandelen de podcast even luisteren.
Stukkk hahaha ik hoor het die moeder gewoon weer schreeuwen
Sinds die 50 euro “prank” van Gio krijg ik zijn videos in mijn recommended en ik kijk nu de vlog die vandaag is uitgekomen, maar ik ben nog geen 5 minuten bezig en het enige wat ik hoor is hoe graag hij wil dat zijn vriendin bruin wordt, dat ze EINDELIJK eens bruin is, dat ze dus TOCH wel bruin kan worden. Echt, is zij zijn opmaakpop ofzo? Laat die meid alsjeblieft leven.
Ik vind je auto een naam geven best leuk. Maar je kerstboom topje …
Nee de boom kreeg een naam. Het topje werd opgestuurd als winactie!
Heel normaal dus!
Zou ze de kaassoufle helfden 2 namen geven?
Kees en Sophie.
Onze Volkswagen bora heette DeBora en de mini Renault heette renoltje. Moge beiden ruste in vrede…
Huidige auto’s hebben geen naam, de bakfiets heet Bassie omdat onze tweejarige altijd ‘Bakfiets en Adriaan ’ zingt…
Hahahahah
Mijn auto heet Curtis (is een oude Clio) en binnenkort krijg ik een Ford Fiësta die ik Freddy ga noemen aka Fiësta Fur
Volvo - Vollie
Ford Focus - Foccie
Ik heb spijt dat ik erover begonnen ben, ik had kunnen weten dat iedereen de naam van diens auto/bakfiets/robotstofzuiger zou gaan delen.
Toen ik nog een auto had noemde ik haar Renate (het was een Renault)