Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik heb ooit een citroen saxo gehad die ik de sexy noemde. Inclusief foute roze stoelhoezen.

14 likes

Mijn vriend heeft mijn geliefde mooie Fiat 500 de naam Dinky Toy gegeven. :pleading_face:

3 likes

Ja bedankt :sob:

6 likes

Ik reed ooit een oud Opel Corsaatje, die noemden we Opa Cor. En nu rij ik in een Citroentje

9 likes

Ik heb dit gemist maar welk heilzaam effect kan ik hiervan verwachten en hoe lang moet ik dit elke dag volhouden om dit mijns weegs te laten komen?

5 likes

Jaa dankjewel!!

2 likes

Alleen Bonnie kan een degelijke grijze Toyota Yaris helemaal ophypen hoor hahaha heb echt gelachen toen ze in die achterbak ging liggen en tegen Nick zei: ‘we zouden hier met z’n twee inpassen’ en dat hij dan droog zegt: ‘ja als we er geld voor krijgen kan dat wel ja maar niet voor de leuk’

En dan dat hele gesprek over die auto dat dit haar 2e huis is en dat ze het wil inrichten met gezellige decoratie en bloemen en oh ja je kunt ook beter wel schoon ondergoed in je auto leggen ja wel handig hé

29 likes

Eindstand gaat ze dr amper inrijden want dat vind ze eng.

45 likes

Mijn impopulaire (hoewel bij jouw vriend allicht geen impopulaire) mening is dat ik een fiat 500 ook echt zo’n dinky toy vind :crazy_face:

7 likes

Mijn auto heet ‘dikke kip’ omdat we volgens de verkoper beter deze konden kopen dan de andere die hij had staan. Dat was namelijk echt een kale kip.

9 likes

Hoe noemt Bonnie haar auto dan?

8 likes

Ik heb geen idee; weet alleen dat zij het dagelijks doet en dat is reden zat voor mij om het nooit te proberen

4 likes

Dit topic bevestigt iedere keer weer dat ik er goed aan gedaan heb haar te ontvolgenđŸ€Ł

4 likes

Oh wat leuk, post jouw auto dan ook op dit forum @DikkeKip

7 likes

Yaris, dus met de klemtoon op -ris, als in Maris (dit zei ze zelf).

3 likes

Haha! Ik heb geen rijbewijs maar mijn vriend wel. Hij heeft een Ford Fiesta en die heet Forbert Feest :joy:
Vriendin haar auto is wit en die heb ik omgedoopt tot Wit Duufke. Daarvoor had ze een Rooie Duivel.

6 likes

Haha dit is top! Die van mij heet “de borrelnoot”.

6 likes

Haha ik vond het toch wel aandoenlijk, zo in de wolken ermee. En dat ze de auto als extra kamer van het huis beschouwde :joy: Helemaal kneitervol inrichten die hap

9 likes

Deze doet me aan Richard Scarry denken :smile:

11 likes

Ik was eigenlijk al vergeten dat Anna een relatie had, zag hem volgens mij nooit meer voorbij komen op insta.

21 likes