Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Zij is toch echt gewoon volkomen knol. Als je daar nog een cursus bij wilt aanschaffen verdien je het om opgelicht te worden

19 likes

Hahahaha wat een heerlijke uitdrukking is dit

10 likes

Ja ik vraag me ook af wie de mensen zijn die nog in dit trucje trappen🧐 zelfs nadat ze precies aangeeft dat haar enige reden om deze cursus te geven niet is omdat ze er zo enthousiast over is, maar omdat ze anders haar hypotheek niet rond krijgt. Edit: om vervolgens wel net te doen alsof ze mega enthousiast is over het geven van cursussen.

8 likes

Ik kijk (onder dwang van m’n zusje) ‘de Bankzitters’ want schijnbaar is dat een ding tegenwoordig. Maar jezus wat zijn zij onuitstaanbaar irritant. Ik begrijp echt de hype niet.

6 likes

Ik versta ze de helft van de tijd niet? :sweat_smile:

4 likes

Ik heb 2 16-jarige collega’s die helemaal fan van ze zijn dus ik ging het ook eens opzoeken, maar ik kan er ook echt niet naar kijken :crazy_face: Blijkbaar organiseren ze ook evenementen (van 12 t/m 17 jaar, dus lijkt me een soort Fris 2.0??) en daar willen die collega’s heel graag heen haha.

5 likes

Ik kende ze ook niet maar na een snel rondje google heb ik een dynamische groep met unieke jongeren ontdekt.

:yawning_face: :yawning_face: :yawning_face:

25 likes

Er mist er toch 1?:joy:

Ik vind die linker wel leuk, Rudy ofzo?
Zijn eigen filmpjes zijn origineel.

4 likes

Raoul, ja, zijn video’s kijk ik ook graag!

Ik kijk ook naar de bankzitters en luister naar hun nummers maar ik ben basically nog een tienermeisje dus past wel :+1:

8 likes

Je blik richting mij en de dingen die je zei, kan niet concentreren ben totaal de focus kwijt :smiling_face_with_three_hearts:

Ja ik heb geen smaak

20 likes

Mijn vriend en ik, allebei 30, kijken dit echt als guilty plessure samen.

7 likes

Rgk’s maar dan ‘volwassen’.

8 likes

Ah gos, Claire en haar vriend zijn toch uit elkaar, zielig voor ze

4 likes

Ik erger me altijd overmatig aan het feit dat Bonnie 3 dagen nadat ze een video op YouTube zet een insta story maakt met “Nieuwe video!”

Weet ook niet wat jullie met deze informatie moeten maar oké.

8 likes

Haha ik denk dat er mensen zijn die direct (real time) haar insta en YT kanaal volgen. En er mensen die gewoon op hun eigen tempo iets kijken? Dus idd overbodige info zo.

Maar missh kan zij aan de hand van de clicks (op de link?) nagaan dat zulke berichten wel effectief zijn

3 likes

Ik dacht net hetzelfde, maar bij Vera, ze doet dat ook

5 likes

Hij heeft ook twee huizen in Italie die hij als vakantiehuizen doet verhuren.

Ik vind overigens wel dat hij normaal is gebleven. Ook lief hoe emotioneel hij werd toen Myron spelletjes ging spelen met hem op zijn verjaardag. Gewoon gelukkig kunnen worden van de simpelste dingen.

9 likes

Sorry maar waarom type je niet gewoon 'verhuurt’? Dat is korter en gewoon goed Nederlands

58 likes

Sorry maar waar maak jij je druk om. Laat me lekker typen zoals ik wil typen :joy:

96 likes

Hahaha okeetjes

10 likes