Ik zie jou nu voor me in een biro of zon kleine sportwagen.
Ik zeg dus juist precies dat ze niet hoeft te posten hoe het met haar gaat maar dat mijn ergernis meer is dat ze oude foto’s hergebruikt en dat social media daarmee zo ontzettend nep is. Ik zou dezelfde ergernis hebben als een andere influencer zonder psychische problemen hetzelfde zou doen. Ik heb inderdaad niet het recht op alle ins en outs van iemands mentale gezondheid en dat zeg ik ook helemaal niet als je goed had gelezen.
Misschien wil ze helemaal niet geconfronteerd worden met haar huidige fysieke staat op dergelijke foto’s en wil ze dat ook helemaal niet op die manier delen. Ik vind dit niet iets te maken hebben met ‘nep’ zijn, puur zelfbescherming.
Ik ken deze persoon helemaal niet, maar je kunt toch ook andere dingen posten dan oude hergebruikte foto’s van jezelf? Je hoeft niet per se zelf op de foto te staan
Edit: heb hier verder geen mening over dat ze dat wel doet ofzo. Maar het is niet ofwel nieuwe fotos van zichzelf zoals ze nu is, of oude hergebruikte. Er zijn andere opties
Whaha nee hoor, maar ik stond met het uitzoeken van mn eerste auto ook te miepen over de achterbank voor als er dan een keer iemand mee rijdt en toen werd gezegd dat ik de auto voor mezelf koop en niet voor een eventuele pasagier en vond wel dat ze daar een punt hadden en had bij de volgende auto dus echt wat aan die tip.
Dus @Doperwtje in het geval van een gezin is dat anders en heb je het niet meer over een eventuele passagier.
Ik zie ineens overal het huidverzorgingsmerk JUNGLÜCK voorbij komen. Krijg er een beetje ARMEDANGELS vibes van haha.
En iedereen gebruikt al ruim een half jaar menstruatie ondergoed.
Calm down Mascha, dat is volgens mij echt ver van waar.
Is natuurlijk ook een optie, maar zal wel een hele ommezwaai zijn in haar geval: ze post al-tijd alleen geposeerde foto’s van zichzelf. Ze heet 2000 foto’s en dat zijn er ook 2000 van haar.
(Er reageren ook altijd echt zoveel van die anonieme mannen op haar, lijkt me echt vreselijk irritant)
Ik ben hierdoor geïnfluenced (is dit de correcte vervoeging?) en het bevalt me tot nu toe heel goed!
Het zal vast een fijn producten zijn. Maar ik vind het toevallig dat ze allemaal een half jaar geleden ermee begonnen zijn en nu ineens er over delen. Alsof er in de briefing stond dat ze een half jaar moesten zeggen.
Ik zit ‘Terug naar toen’ te kijken van Robbert Rodenburg met Maxime Meiland.
Opzich een leuk concept hoor, niet heel origineel, maar goed.
Maxime komt terug op de beschuldiging van haar naar Anna Nooshin, haha, ik wist helemaal niet dat ze het gewoon echt verzonnen had blijkbaar.
Wat een nietszeggende meid is het ook verder.
Robbert kon het ook niet echt geloven volgens mij.
Ze komt er niet heel goed vanaf in ieder geval… en terecht.
Ik vond dat Robbert het welngoed deed btw. Hij probeerde haar nog de goede kant op te sturen. Maar dat begreep ze dan weer niet haha. Had ook niet anders verwacht .
Ook net gekeken en de uitspraken die zij doen in de media komen er dikwijls gewoon niet zo lekker uit (gelukkig ziet ze dat zelf ook wel). Ik begrijp wel het punt dat ze proberen te maken qua religie (niet dat ik het er inhoudelijk mee eens ben) en hoe de media dat opblaast. Als mijn ome Jan zo’n opmerking zegt valt de familie er misschien over, maar niet heel NL. Dat lijkt me moeilijk en niet helemaal fair, maar is ook wel een bekend risico als je bekend bent… Vind ook dat er qua vrouwenrechten echt zoveel beter kan in veel religies, maar dit is gwn niet de handigste manier om dat te formuleren/van je platform gebruik te maken😆
Eens, racistische en kwetsende opmerkingen zijn niet ok (heb het boek ook niet gelezen). En je kan zeker ‘backlash’ daarop verwachten als je bekend bent. Geldt voor iedereen…
Maar nav dit interview had ik echter het idee dat ze dingen willen zeggen die in lijn zijn met wat hun ‘tegenstanders’ ook bedoelen (namelijk vrouwenrechten/vrouwenonderdrukking), maar gewoon niet op een goede manier dat ter sprake brengen.
Edit; gaat over de vrouwen die onderdrukt worden, niet degene uit vrije wil - maar daar gaat de discussie vgm niet over (zegt ze zelf ook).
Zacht uitgedrukt haha. Als je vrouwen pinquins gaat noemen en zegt dat het er niet uit ziet. Om vervolgens het uitgekauwde argument " onderdrukking" erin te gooien. Dan weet ze idd niet zo goed hoe ze moet zeggen " Ik ben een xenofoob "
Heerlijk weer een nieuwe vlog van mijn favoriete vlogger.
Ik hou zo van deze man haha. Ik volg Enzo enz ook wel maar ik kijk toch echt 10x liever naar Jan en Coen.
Nee klopt dat weet ze idd niet goed
Omg is Jan de Hoop gewoon vlogger?! Dit is echt fantastisch!