Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Sommige mensen doen ook wel eens iets voor de lol, zonder dat er een goede reden achter moet zitten.

7 likes

Ben toch wel verbaasd over al die autoā€™s met naam, maar wellicht reageren alleen de mensen die daar aan meedoen. Daarom gewoon even een polletje

Heeft jouw auto een naam?

  • Ja
  • Nee
  • Heb geen auto
  • Anders, namelijkā€¦

0 stemmers

Ff edit want polls gaan nooit in een keer goed.

5 likes

De mijne heet ā€˜de witte prinsā€™ :joy:

4 likes

Mijne heet Ovlov, zo noemde mā€™n neefje hem een keer en voelde meteen goed. De Opel Corsaā€™s van mā€™n vriend heetten Corrie 1 en Corrie 2, maar zā€™n huidige auto heeft geen naam. Zoiets moet organisch gaan, echt iets bedenken met veel moeite vind ik niet leuk.

Voor de niet zo scherpe lezer, Ovlov is gewoon Volvo omgekeerd.

33 likes

Mijn auto heet nu Pea :pleading_face: Dat vind ik echt de schattigste naam ooit. Ik vind autorijden super eng nog steeds maar ik ben zoā€™n simpele ziel dat ik me beter voel als ik tegen mezelf zeg dat ik en Pea lekker op stap gaan. Dat doen we overigens nooit want ik durf niet maar ik zwaai wel elke dag ff naar dr

56 likes

Ja, ik wilde een leuke naam voor mijn auto verzinnen, maar dat was het toch allemaal niet! Na een vakantie met een vriendin was het ineens de Volvo V40 voor Vulvavervoer (9 vā€™s), of een variant erop, maar die naam gold alleen als ik met die betreffende vriendin in de auto zat.

12 likes

Heee nog een Ovlov. Mā€™n kleine neefje van toen een jaar of 8 vond het super grappig dat de vorige auto van mā€™n vriend Corrie heette en toen zei die ineens dat mijn auto Knakworst heette en toen dacht ik echt: flikker op man, zo heet die niet. :rage:

6 likes

Mā€™n eerste auto had wel een naam ā€˜tuutjeā€™ maar de autoā€™s die daarna kwamen allemaal niet

2 likes

Mijn Volvo heette vollie
Huidige Ford Focus heeft geen naam

7 likes

Ha, inmiddels niet meer hoor, na een paar mooie jaren heb ik hem ingeleverd en fiets nu weer op een (naamloos) barrel. Kan me ook nog wel herinneren dat een vriendin erin zat en vroeg wat voor auto dit ook alweer was, een opel? Nee man :imp:

3 likes

Heb zelf geen auto maar thuis hadden alle autoā€™s een naam

4 likes

Nu vind ik hem nog leuker, wat een sympathieke man

4 likes

Ik mis zijn vlogs ook echt, die waren zo ontzettend leuk en verfrissend.

7 likes

Geen naam, maar we zeggen wel vaak tegen onze auto ā€˜Renault Jenaux Jevain Jevauxā€™. Naar een stel van tv dat veel kinderen heeft met zulke namen. Is heel verslavend om dat riedeltje zo uit te spreken.

86 likes

Hahaha ik ga stuk

5 likes

Haha van een huis vol toch? De buddenbruckjes.

5 likes

Hij gaat er weer mee beginnen vertelde hij :grin:

4 likes

Je profielnaam past ook wel in dat rijtje!

19 likes

Ah leuk zeg! Ik ga vanavond tijdens t wandelen de podcast even luisteren.

5 likes

Stukkk hahaha ik hoor het die moeder gewoon weer schreeuwen

20 likes