Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Huh wat? L haar dochter is veel te vroeg geboren en had daardoor wat opstart (oa long-)problemen, maar dat is allemaal al lang geleden. Wat had Suz hierover te zegge /geschreven dan?

Een vriendin van mij heeft wel eens met Suz gewerkt en vond het ook een vreselijk over het paard getild mens. Megaveel eisen stellen, behandelde haar stagiaire echt als schoothondje en haalde haar helemaal naar beneden. Dat zal mij echt altijd bijstaan

1 like

Ik vind het niet gepast om medische dingen van een kindje online te gooien, nadat de moeder niet zonder reden haar blog en dus alle info daarover verwijderd heeft. Ook omdat je haar bij d’r volledige naam noemt is het zo alsnog makkelijk herleidbaar. Wellicht je post even aanpassen danwel verwijderen?

Ik had die Suz al jaren niet meer voorbij zien komen, weet nog wel dat ze jarennnn terug ook aangaf bewust heel hoog in d’r prijzen te gaan zitten omdat je dan ook een doelgroep met veel geld aantrekt + dat mensen er dan sowieso al vanuit gaan dat het het waard is, gezien het niet voor niks zo prijzig is. En je bent het ook waard en blablabla.

22 likes

Dus als ik het goed begrijp heeft die Marloes haar diëtisttarief verhoogd naar €4000?! Tering jantje, er is toch geen een diëtist die zo achterlijk duur is??? Wat denkt zij wel niet? Ik blijf liever dik met 4k extra op mijn rekening dan dat ik zo’n bedrag uitgeef aan iemand waarvan ik een droge rijstwafel op m’n cheatday mag

37 likes

Nee joh, je gaat bij haar niet naar een diëtist. Je :sparkles: investeert in jezelf :sparkles:

13 likes

Ik heb zelf niet het idee dat die Suz nou zo ontzettend veranderd is ten opzichte van hoe ze toen was eigenlijk, ze zei en deed jaren geleden ook al dingen die vreemd overkwamen.

5 likes

Ik zie Bonnie weer voorbij komen in Bram’s vlog en het is wel echt heel leuk dat haar vriendengroep zo makkelijk mixt met andere mensen en zoveel leuke dingen samen doet (of zo lijkt het). Ziet er echt zo gezellig uit altijd.
Maar Bonnie’s gekrijs (letterlijk gekrijs AAAAH WRAAAH AAAAH, om een ballon die wegvliegt bij iemand anders :smiling_face_with_tear: ) had niet in de intro van de video gehoeven :thumbsdown: waarom wordt er gedacht dat dat een leuk begin is?

4 likes

Ook grappig dat ze het als nét iets meer als eerst brengt,terwijl een diëtist voor 3 uur in het basispakket zit. En daarna iets van 35-40 euro per sessie kost. Krijg je ook een-op-een-begeleiding.

3 likes

In de vlog van Dook (titel: 100 jaar vieren) spot ik Bram (ex van Matijn) met zijn nieuwe vriend.

Is trouwens echt een leuke gezellige vlog. Dook heeft ook zo bonte gezelschap aan vrienden en familie.

4 likes

ik ook maar het is me nou niet helemaal duidelijk. vechtende boy ofzo? of masturberende boy?

8 likes

Je hebt helemaal gelijk, niet bij stil gestaan. Heb het aangepast!

7 likes

Pagga slaan is aftrekken.

Groetjes oude generatie die jong probeert te doen.

24 likes

Jaa klopt trouwens haha.

3 likes

Stonden zij te zoenen? Ik dacht het ook te zien!

Ik vind het nog steeds zo verdrietig dat ze uit elkaar zijn. Al zei Matijn in die podcast gelukkig dat hij het nu niet anders zou willen.

7 likes

Ja zo ver was ik ook

Groetjes iemand die kan googlen

6 likes

Ik snap de combi pagga en poenie niet. Doe dan piemel en poenie. Vrouwen mastruberen ook!

2 likes

Je vraagt het toch en krijgt antwoord???

10 likes

Ik had dit toch zelf al gezegd???

3 likes

Nee je twijfelde nog een beetje.

13 likes

Omdat er dus niet pagga slaan boy staat. Dus wat is het nou. Vechten of trekken. Ik vind het geheel onduidelijk.

1 like

Dit geldt evengoed voor Monica en Kaj :melting_face:

31 likes