Nu je het zegt. Misschien moet ik een trui maken met no cap of iets anders hips wat ik op tiktok heb geleerd.
Net als je denkt dat het niet smakelozer kanā¦meine gute
Dus op de trui staat penis boys?
Nou, die truien zorgen in ieder geval wel voor gespreksstof.
Ik dacht dat pagga sperma was en pagga slaan inderdaad aftrekken
Ja klopt! Zij stonden te zoenen op dansvloer
Ik kan nog steeds amper geloven dat Matijn een echte naam is en geen verzinsel.
Zoān rare naam is het toch niet?
Ik hoorde laatst in de podcast van Ruud de Wild dat het eigenlijk Martijn had moeten zijn, maar dat zijn vader een foutje heeft gemaakt bij de aangifte.
Jawel er mist een hele letter, dat is net zo erg als een letter te veel.
Annemiekel is net zoān erge naam als Matijn.
@EleanorRigby dat zou ik mān vader dus echt nooit vergeven God oh God dan heb je als vrouw een heel kind gebaard en maanden gedragen en heeft de vader 1 fucking taak en kan ie niet eens een gangbare Nederlandse naam spellen. Wat kan je dan wel? Ik zou als kersverse moeder ook woedend zijn als mn kind dan zān hele leven Matijn moet heten omdat mān man een mongool is.
Nou doe even rustig! Sowieso waarom mongool gebruiken, nergens voor nodig.
Tsjah het is zeker sullig van die vader (you only have one job), maar die jongen heet Matijn niet Kakkerlak ofzo.
En Annemiekel is wel erger dan Matijn hoor.
Mijn vader heeft mijn aangifte ook niet zo handig gedaan en heeft mān roepnaam niet opgegeven, dus nu is mijn eerste (lelijke en katholieke) doopnaam mijn roepnaam. Daar hebben overigens meer Brabantse leeftijdsgenoten last van, dus ik ben niet de enige. Maar anyway, daar is prima mee te leven hoor en niet zo moeilijk te vergeven.
Ja en ff wat houdt Matijn tegen om zichzelf Martijn te noemen. Het was vanaf het begin al duidelijk een fout, ik zou mijn kind dan alsnog Martijn noemen zodat iedereen hem zo kent en boeiend dat het dan anders in officiele papieren staat (want idd mijn roepnaam staat ook nergens, maar iedereen noemt me wel zo).
Ik ben echt de kalmte zelve
Toch heten blijkbaar meer mensen zo zonder dat hun vaders een fout hebben gemaakt, zie deze goed onderbouwde bron!! Ik zie het meer als Tijn maar dan Ma-tijn en niet een verbastering van Martijn of Matthijs
Maar ie roepnaam staat toch nergens officieel geregistreerd? Moet je toch handmatig doen als je je inschrijft op bijv een school. Of ik ben niet goed op de hoogte, kan ook hoor.
Ik ken alleen maar katholieken die in hun paspoort Johanna Maria Appelonia heten maar door het leven gaan als Ans. Mijn vriends officiele naam lijkt in de verste verte niet eens op zijn roepnaam, hebben op de beginletter echt 0,0 met elkaar te maken, zo vervreemdend als je een vliegticket ofzo moet kopen
Bij de meeste mensen is hun roepnaam gelijk aan hun eerste naam, maar bij veel katholieken dus niet
Ja idd, maar als je roepnaam niet je 1e naam is, staan toch altijd alle katholieke doopnamen in je paspoort. Ik zie dagelijks veel paspoorten op mn werk altijd alle volledige doopnamen erin
Optima Vita zag ik juist altijd als de low end versie van alle work out filmpjes. Hele degelijke workouts, maar geen hippe outfits, geen hippe moves, geen hip muziekje eronder of timer in beeld maar alleen piepjes die ze daar zelf aan had staan, soms zelfs gewoon filmpjes vanuit haar zolder? Dit had ze echt veel langzamer moeten laten groeien als ze echt high end wil overkomen. Je kan niet van de een op andere dag bedenken, nu ben ik hip en luxe en high end en echt vreselijk omsympathiek vooral