Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Stuk :joy::joy:

2 likes

Voel me zelf nu een stuk minder labiel ook. Love it

24 likes

“Je hond hoort IN de mand”.

18 likes

Heb net een rocycle les gedaan bij een van de Verspon sisters, was wel serieus leuk! Tara is er echt wel goed in

18 likes

Waarom geef je ze dan nog die bijnaam als je ze zelf SPONsort?

6 likes

sorry hoor

26 likes

Ja ik ga ook wel graag naar haar lessen. Zusje Larissa loopt daar ook wel eens rond. Ik ben benieuwd of zij ook op de fiets gaat stappen.

2 likes

Is dit nou die Romy of Tien???

6 likes

Ik kan haar echt niet aan en toch blijf ik kijken…

3 likes

Jeetje, heftig voor haar. Ik luister nu de podcast.

4 likes

Ik ook, ‘vermoeden’ was dan toch juist… Sneu voor haar

6 likes

Bizar, wat een drama… Toch te mooi om waar te zijn allemaal.

5 likes

Ahh ik vind dit ook heel erg. Denk je net dat je de liefde hebt gevonden en maak je zo een grote stap…

7 likes

Echt bizar. Ga je hals over kop trouwen, preventieve relatietherapie alles en dan bam over.

20 likes

oomg ik dacht dat het een puppy was waarvan het hoofdje aan de andere kant begon :exploding_head:

2 likes

Wow ik vind het ook echt heel sneu voor Charlotte Celine. Ze waren zo gelukkig samen. Deze zomer sowieso veel relaties die stranden! Ook al Janni Deler en Jon Olsson, ook een stel waarvan ik het niet verwacht had

4 likes

Ja wow wat heftig… Klinkt ook echt alsof het incident, zoals ze het zelf noemt, echt heel bizar en vreselijk geweest moet zijn

4 likes

dat ze het hondje M’N VENTJE noemt is erger

8 likes

Wat een taalvirtuoos die Wout. Net zijn schoon-opa.

56 likes

Toch vind ik ze wel heel leuk samen!

————————-

Dit gedicht doet me trouwens denken aan een fragment van q music vlak nadat haar opa overleden was. Het ging erover dat eigenlijk geen van de radio dj’s de schoonheid van gedichten begreep en dat ze dat jammer vonden. Ze gingen een test doen waarbij 1 radio dj 30 minuten de tijd kreeg om een gedicht te schrijven en deze werd samen met 2 Campert gedichten voorgedragen. De overige dj’s moesten raden welk gedicht van hun collega was. Uiteindelijk wees iedereen Campert gedichten aan als zijnde “door een leek geschreven gedicht” en dacht letterlijk iedereen dat het gedicht geschreven door hun collega van Campert was. Uiteindelijk bleven ze eigenlijk nog verwarder achter dan voor dit fragment, aangezien ze het gedicht van die collega oprecht mooi vonden en ze dus eigenlijk nog steeds niet (voor hun gevoel) de schoonheid achter gedichten hebben weten te doorgronden

18 likes