Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Het ligt eraan hoe ver in het proces ze is. Ik denk dat ze hetzelfde visum als mij heeft, een K-1.

Bij mij duurde het ongeveer een jaar tot ik mijn tijdelijke green card kreeg. Als je voor die tijd gaat scheiden moet je vaak wel het land uit. Als je al een tijdelijke green card hebt kan je die wel omzetten in een permanente verblijfsvergunning maar je hebt documenten nodig om aan te tonen dat je huwelijk echt was. Als je dat niet voldoende kan bewijzen kan je aanvraag afgewezen worden en moet je ook het land uit.

Als je een permanente green card hebt gekregen maakt het niet meer uit en kan je “gewoon” scheiden, bij mij duurde dat ongeveer 3 jaar.

4 likes

Ik had het idee dat Gio en Jade al jaren samen zijn, maar ze is pas net 18 :confounded:

5 likes

Ik heb het ook niet over alex, maar over may en nate.

5 likes

Ja oeps, mijn fout hahah

4 likes

Zag dat Romy haar hondje nu heeft. Heel schattig. En ik zeg hondje maar hij is al best groot. Gaat vast een heerlijk huisje bij haar krijgen, helemaal in love.

1 like

Ik vind het wel mega irritant dat ze zichzelf vrouwtje noemt

7 likes

Die eindeloze opsommingen van alles wat Bram de Wijs tegenzit in het dagelijks leven, lord! Zijn vlogs hebben echt zo’n intens hoog “Ik heb een heel zwaar leven” gehalte. Die treinreis naar London is letterlijk 1 lange monoloog met geklaag.

10 likes

Dat hoor ik juist bijna altijd van baasjes. Mama of vrouwtje :joy::joy:

1 like

maakt het niet minder irritant

4 likes

Baasje en vrouwtje is idd vrij gebruikelijk icm huisdieren. Zo werd dat vroeger bij ons thuis ook genoemd, maar ik krijg het nu voor mezelf echt niet uit mijn bek.

Desalniettemin ben ik al helemaal niet de MOEDER van mijn kat. Echt ga weg, uit mijn ogen, verdwijn met deze uitspraak.

8 likes

Desperate.

8 likes

Baasje en mannetje hoor ik dan weer nooit

11 likes

Nee precies het is heel mysterieus toch meestal “de baas” (M) en “het vrouwtje” (V), wat zou dat toch zijn :confused:

14 likes

Zo ik herkende gordon helemaal niet

4 likes

Van katten ben je ook het personeel.

6 likes

Ze heeft die hond gister opgehaald.

16 likes

Jeeezus ook die voorgaande stories. Hond in een draagzak? Het lijkt wel een moeder in haar kraamweek.

4 likes

Die stortvloed aan verkleinwoorden kan ik niet aan. Omdat ik altijd graag naar puppies kijk ging ik door de opgeslagen stories heen:

:stop_sign:

21 likes

Ik heb ff een protest stem op fomo show gedaan :v:t3:

8 likes

Ze is in ieder geval heel lief voor dr hond :woman_shrugging:
Lees liever dit dan over mensen die hun hond 2 dagen alleen thuis laten :sob::sob:

29 likes