Ik wil ook ervaringen die geld kosten. Hoe noem je dat ook alweer? Ohja. EEN KADO.
Ik vind haar vlogs vanuit CuraƧao wel erg leuk (wij zijn groot CuraƧao fan haha en toen ze stewardess kende ik haar nog niet) maar bij dit soort gesponsorde berichten denk ik wel: huh, ja hoor ![]()
Wel een afknapper maar gelukkig komt dat niet in de vlogs, meestal dan.
Ja maar snap dat nou, hij heeft daar getourd met zijn BAND!!! Dus hij kent alles al ![]()
echt 90% van haar stories is Rudy of spon.
Ik zie op Instagram fotoās en korte filmpjes van het vrijgezellenfeest van Bonnie&Nick en volgens mij hebben ze het echt fantastisch naar hun zin gehad. Ik vind het er heel erg leuk uit zien allemaal! Volgens mij hebben hun vrienden echt hun best gedaan.
Ik gebruikte dit ooit om tijdens een date te ontsnappen. Ik ben er niet trots op.
foefje is thuis
het gaat hier nog steeds over honden ![]()
Hahahaha jaaa dit dacht ik ook eerst maar zij meent dit echt
Iām not sobbing ![]()
Kijk soms enigszins jaloers naar hoe zij omringt wordt door zo veel lieve mensen. De steun die ze ontvangt bij alles wat ze doet, echt ontroerend.
Ughhh haar hoofd doet me denken aan een gast die ik een tijd terug op insta zag (gekopieerd van tiktok?) die heel cute als een soort flirtend meisje kijkt en dan vogelgeluiden fluit? Ik kan het niet meer vinden en het heel grappig (en ik hoop dat iemand weet welke ik bedoel en het wel kan vinden)
Wat een zieke opmerking. Je kijkt met jaloezie naar iemand met kanker?
Ooooffff over die uitspraak heb je vast niet goed over nagedacht. Maar ik ben het eens met Karl.
Die steun kan soms ook heel betuttelend voelen. Of er komen mensen opdraven die je in geen jaren gesproken hebt die je miserie als social media content gebruiken (ja dat gebeurt echt).
Hajah ik wist precies wie je bedoelde. Zag vandaag al meerdere dingen van haar voorbij komen waarvan ik dacht queee
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Niemand zal jaloers zijn op haar kanker. Maar ze heeft inderdaad een hele fijne groep mensen om zich heen. Om te beginnen Eamon natuurlijk. Maar ook Max, Kirsten, Kara, Nate. En dat zijn dan alleen nog maar een aantal mensen die zelf een vlog hebben en het niet erg vinden om in beeld te komen. De groep is nog veel groter.
Ik heb bij hen en hun vrienden/familie ook altijd het idee dat het wezenlijk ergens om gaat. Ze zijn gewoon helemaal niet bezig met spullen, uiterlijk, zien en gezien worden, in tegenstelling tot veel andere vloggers/influencers. Ik keek vanmiddag eerst de vlog van Eamon & Bec en die van Max. Begon daarna aan die van een Nederlandse mommy influencer, maar heb die snel weer afgezet. Kon de oppervlakkigheid echt even niet aan.
Ik denk dat er vooraf wel besproken word waar t wel en niet over mag gaan.
Wauw er worden echt heftige aannames gedaan omdat iemand zegt jaloers te zijn op iemand die omringt wordt door veel lieve mensen. En dat dat meteen zou betekenen dat ze jaloers zou zijn op haar kanker??? Dat is echt het laatste wat ik uit haar comment leesā¦
āJe moet eens wetenā¦ā Wie zegt dat ze dat niet weet? Dat weten we toch helemaal niet?
Misschien heeft ze wel in een zelfde situatie gezeten⦠dan zijn al die belerende comments toch ook weer knap lullig.
(edit: ik zeg wel ze maar dat weet ik natuurlijk ook helemaal niet
ik ben een lurker haha)
Hahaha mikeyyk88
Wie hiervan maakt dat @Twijfelaar jaloers is op een kankerpatiƫnt mag terug naar groep 5 om het vak begrijpend lezen nog eens te volgen.
Beelden van iemands leven kunnen je nu eenmaal confronteren met je eigen leven. Ik snap best dat het ontroerend kan zijn om te zien als er zoān harde kern voor je is.
Ik ben zelf heel ziek geweest en van mijn inner circle (familie en beste vrienden) woont maar ƩƩn iemand in mijn woonplaats, de rest allemaal > 100 km verderop. We hebben het gered met elkaar, maar het was niet makkelijk. Ik zou ook kunnen denken bij het zien van de beelden (heb de video niet gezien): had ik maar zoān vaste clan om me heen gehad. Is heel menselijk en maakt mij noch @Twijfelaar jaloers op de ziekte.