Ik zou haar nog een keer taggen! Voor het geval dat
Hulde, hoe onthou je dat soort dingen?? Ik heb zooo vaak dat ik wanhopig op zoek ben naar 1 casual meme die ik 5 maanden geleden heb gezien
https://www.tiktok.com/@mikeyyk88/video/7089232176264252715 deze was het!
Hij was pas te gast bij een podcast die ik volg dus ik wist nog dat zijn naam Mikey was
Ik vind Bonnie nou niet echt een vrouw die niet kan aarden met mensen van haar eigen leeftijd en daarom aast op mannen die jonger zijn dan haar.
En ik vind Nick ook geen jong naif jongentje die word geleid door de fame van zn vriendin.
Ik vind daar wel een verschil in zitten ja. Iemand van 17 en 20 is geen enorm verschil. Bonnie staat er niet echt om bekend dat ze vaker op veel jongere mannen valt. En ze was ook nog niet bekend toen hun relatie begon. Vind ik heel iets anders dan Jade en Gio.
Bovendien had Gio al contact met Jade toen zij 14 was (en hij toen 19/20) en hadden ze dan naar de buitenwereld toe officieel pas een relatie toen ze 16 was⦠Wel echt een groot leeftijdsverschil. Volgens mij schelen Bonnie en Nick maar 2,5 jaar en werd Nick dus vrij snel in hun relatie 18 jaar.
Omg helemaal gemist dat Jan dit weekend een vlog heeft geüpload.
Wel een gemiste kans van RTL om hem daar geen leuk programma te geven, ben wel benieuwd naar dat programma wat hij doet voor TVgelderland.
Love Jan! De vlog is weer live bij.
Hij woont echt zo mooi in de natuur. Zou ook wel zoān tuin willen
Wow, had nog nooit eerder video gezien van Jan en nu al 3 Geweldig! Kwaliteit video shots, stabiel beeld, begint een zin en maakt die ook af en heeft gewoon een samenhangend verhaal. Kunnen menig beroepsvloggers nog wat van afkijken
Ze plaatst het zelf ook met ā17 (!)ā uitroepteken
Heb speciaal voor Jan notificatiebelletje maar aangezet bij hem want hij upload zo onregelmatig dat ik het soms mis en dat vind ik jammer. Hij vraagt daar ook niet om bij mensen, hij ziet dit gewoon als een hobby. Wat een geweldige man.
Lol ik denk dat ze het zelf ook graag anders zouden zien maar het is niet altijd een keuze hĆØ.
Het feit dat ze uberhaupt een huis hebben is in deze tijd toch al top?
Volgens mij zeggen ze ook dat ze eigenlijk alleen wat opbergruimte missen en dat het fijn was als ze slaapkamer groter was geweest, maar dat ze er verder fijn wonen en er geen problemen mee hebben.
Hahaha alsof een kledingkast delen zo raar is. Dat doen toch zoveel mensen
Ik flikker mijn kleren nog steeds op een soort stapel in een hoekš¤
Ja dat is het toch anders zien
Dit is sarcastisch toch? Heb je die video helemaal gezien, daar leggen ze het prima uit en geven ze zelf ook aan wat ze de na- en voordelen vinden en hoe ze ermee omgaan