Ik heb alle mensen die snijden met een aardappelschilmesje uit mijn leven verbannen
Bij gewone mensen thuis erger ik me er niet aan hoor, alleen bij mensen (vloggers, instagrammers) in kookvideo’s. Ik ben selectief snobistisch.
Ik erger me er ook aan bij mensen met een redelijk tot goed betalende baan die al langere tijd voor zichzelf koken/op zichzelf wonen. Leg even een beetje geld neer voor een fatsoenlijk mes, kom op zeg. Hoeft echt niet meteen honderden euro’s te zijn, voor een paar tientjes heb je al iets dat 1000x beter is dan een aardappelschilmesje
Nouja, ik heb dure messen maar vind die tkmatenschilmesjes van de Xenos echt het beste voor mijn ui en knoflook hoor. Mes glijdt niet van de ui enzo. Ideaal! Sorry not sorry.
Aardappelschilmesjes van Robert Herder en Opinel zijn wel echt goed. Voor elke mes geld alleen dat je wel moet blijven slijpen, anders zijn zelfs goede messen prut. De allergoedkoopste mesjes zijn handig voor onkruid tussen de tegels halen.
Ik heb zo’n rare soft spot voor die Tobias van de FOMO jongens
Haha ja ik ook, droomde deze week zelfs dat we samen op een soort cruise waren op een vliegdekschip maar net toen er een beetje actie tussen ons kwam werd ik wakker helaas.
Ja ik snap het ook niet want totaal niet mijn type maar ik ga zo goed op zijn karakter en die gezichtsuitdrukkingen, en volgens mij is hij eigenlijk gewoon heel lief
Same, maar ik ben ook echt een zeikerd eerste klas dus kan me helemaal vinden in hem. Genieten.
Ging net ook zijn stories bekijken met zijn moeder, die ene waarin hij haar dronken voert met tequilla (koffie met linkse vrouwen #4 op zijn bewaarde stories)
Of voorstrijk van je tegels krabben
Haha ik snap dit, mijn buurman heeft zo’n zelfde uitstraling. Weet niet wat dat precies is.
Ik ga ook goed op Tobias. En vroeger op Jort.
Tobias is ook gewoon hilarisch
Haha wilde dit ook posten. Mijn hele familie zweert bij deze mesjes. Ik heb hem al 8 jaar en hij snijdt alles nog perfect. Nooit geslepen. € 1,29
Wow, als je eens klikt op die posts zie je allemaal comments van allemaal andere ‘proef-accounts’. En dan hebben die accounts dezelfde middelmatige kwaliteit foto’s en allemaal dezelfde producten, wist niet van het bestaan van deze instagram niche. Wel heel aandoenlijk, al een aantal accounts tegengekomen waarbij ze mega uitgebreid beschrijven en heel influencer-like eindigen met een vraag in hun review en vervolgens 0 reacties krijgen
Ik zag dit gisteren maar nu ik dit in m’n roze forum scherm typ twijfel ik of het een 1 april grap is
Haha ja tot je vaatwasser kapot gaat en je de afwas niet meer kan doen
Heeft Kim K dit ook niet overal door haar huis?
Haha, ik wilde dit net ook reageren. Wel iets mooier ontworpen vind ik!