Ja in die stem las ik het
Marloes/optimavita/optimababy haar nieuwe identiteit is enkel nog mama. Ze gaat nu zelfs vanuit haar kind praten. Geen verassing dat Annemerel deze post leuk vindt overigens. Ook die reacties eronder āohhh ze lijkt steeds meer op jouā, āohhh wat lijkt ze op haar vaderā, āmijn dochter is tegenovergesteld qua postuur, ik wil in haar spekkies knijpenā.
Keek Marloes haar vlogs heel graag en had een beetje gehoopt dat ze haar kindje niet zo enorm vaak zou laten zien. Maar echt alles draait om de baby, hoeveel stinkies () ze heeft geproduceerd en ze wordt echt vol in haar gezicht gefilmd. Laatst zei ze in een vlog dat ze overweegt om haar minder in beeld te brengen, en toen kwamen er meteen reacties als āik zou het heel verdrietig vinden om haar lieve gezichtje niet meer te kunnen zienā. Echt wtf.
Ik had het bij zowel Annemerel als Marloes 1000% verwacht
Ik vind het bij haar ook jammer, ook dat ze is gestopt met haar blog, keek haar vlogs ook graag maar vond haar artikelen ook altijd handig. Vond het altijd leuk om haar te volgen vanwege haar nuchtere kijk op sport en eten, maar sinds de baby is geboren kijk ik niet meer.
Die aankondigingen van het programma van het Wylde weekend op instastories, zo vol met schrijffouten
Haha ik ook. Als er een one-issue influencer is dan is het Annemerel wel.
Hoeveel dagen is Pippa nu?
Ik vind dat overigens wel echt een hele schattige baby
Ik niet Irriteer me dood aan de stories dat die baby over de grond ligt te dweilen en in Annemerels tas graait en de inhoud opeet
Oh wacht, ik irriteer me meer aan de moeder dan aan de baby maar ik vind de baby ook niet schattig.
Zij moet echt zwaar haar huis gaan opruimen nu Pippa overal bij kan komen.
Ze zou vooral dat matras eens uit de woonkamer moeten halen wat er nu al net zo veel dagen ligt als dat pippa oud isā¦
Maar dit is toch gewoon heermoes? Heeft niks met een veer te maken. Vind het ook wel een leuke originele tattoo.
Ik vind het een schattige baby maar ik heb echt een irreƫle ergernis over dat staartje dat ze altijd bij haar maken dat uit 3 haren bestaat
Was een prijsvraag toch? Maakt het niet boeiender maar toch
Sinds wanneer wil Sanne de vrouwelijke Snackspert worden?
Dit valt toch wel mee
Dan houd ik misschien heel erg van ui en knoflook maar ik heb altijd 3 x zoveel. Maarja ieder zijn ding
Ik zou zeggen dat dit misschien een halve ui is, vind ik best weinig, zeker als je voor een gezin kookt.
En knoflook vind ik alles minder dan 4 tenen karig, haha
Alles wat zij aan eten klaarmaakt vind ik er altijd zo karig uitzien. Ik hou echt te veel van eten om zo door het leven te kunnen gaan. Lifeās too short voor skere maaltijden