Ik vind het een schattige baby maar ik heb echt een irreële ergernis over dat staartje dat ze altijd bij haar maken dat uit 3 haren bestaat ![]()
Was een prijsvraag toch? Maakt het niet boeiender maar toch
Sinds wanneer wil Sanne de vrouwelijke Snackspert worden?
Dit valt toch wel mee
Dan houd ik misschien heel erg van ui en knoflook maar ik heb altijd 3 x zoveel. Maarja ieder zijn ding
Ik zou zeggen dat dit misschien een halve ui is, vind ik best weinig, zeker als je voor een gezin kookt.
En knoflook vind ik alles minder dan 4 tenen karig, haha
Alles wat zij aan eten klaarmaakt vind ik er altijd zo karig uitzien. Ik hou echt te veel van eten om zo door het leven te kunnen gaan. Life’s too short voor skere maaltijden
Wat mij vooral opvalt is dat pannen tegenwoordig ook al in de hotel chic-stijl moeten. Of is dit meer scandinavian meets hotel chic.
Die omschrijving ook, echt origineel.
“Ik proef nieuwe producten uit de supermarkt zodat jij het niet hoeft te doen.”
Zoveel “proef” accounts hebben dat en ik vind dat het helemaal nergens op slaat want natuurlijk wil je juist wel zelf dat vreten in je mond stoppen. Echt zo’n onlogische uitspraak.
In de story met het eindresultaat zegt ze “vanavond eten we deze goddelijke orzo”
De eerste post is van 95 weken geleden, dus ik gok sinds toen ![]()
Ik kan me zo onredelijk ergeren aan receptfoto’s met zulk lelijk snijwerk. Van die grote, ongelijke stukken ui door je orzo. Net als kookvideo’s waarbij met een aardappelmesje wordt gesneden en iemand tegelijkertijd de chef uithangt.
Ik voel me aangesproken.
Ik heb alle mensen die snijden met een aardappelschilmesje uit mijn leven verbannen
Bij gewone mensen thuis erger ik me er niet aan hoor, alleen bij mensen (vloggers, instagrammers) in kookvideo’s. Ik ben selectief snobistisch.
Ik erger me er ook aan bij mensen met een redelijk tot goed betalende baan die al langere tijd voor zichzelf koken/op zichzelf wonen. Leg even een beetje geld neer voor een fatsoenlijk mes, kom op zeg. Hoeft echt niet meteen honderden euro’s te zijn, voor een paar tientjes heb je al iets dat 1000x beter is dan een aardappelschilmesje
Nouja, ik heb dure messen maar vind die tkmatenschilmesjes van de Xenos echt het beste voor mijn ui en knoflook hoor. Mes glijdt niet van de ui enzo. Ideaal! Sorry not sorry.
Aardappelschilmesjes van Robert Herder en Opinel zijn wel echt goed. Voor elke mes geld alleen dat je wel moet blijven slijpen, anders zijn zelfs goede messen prut. De allergoedkoopste mesjes zijn handig voor onkruid tussen de tegels halen.
Ik heb zo’n rare soft spot voor die Tobias van de FOMO jongens ![]()