Hoeveel dagen is Pippa nu?
Ik vind dat overigens wel echt een hele schattige baby
Ik niet Irriteer me dood aan de stories dat die baby over de grond ligt te dweilen en in Annemerels tas graait en de inhoud opeet
Oh wacht, ik irriteer me meer aan de moeder dan aan de baby maar ik vind de baby ook niet schattig.
Zij moet echt zwaar haar huis gaan opruimen nu Pippa overal bij kan komen.
Ze zou vooral dat matras eens uit de woonkamer moeten halen wat er nu al net zo veel dagen ligt als dat pippa oud is…
Maar dit is toch gewoon heermoes? Heeft niks met een veer te maken. Vind het ook wel een leuke originele tattoo.
Ik vind het een schattige baby maar ik heb echt een irreële ergernis over dat staartje dat ze altijd bij haar maken dat uit 3 haren bestaat
Was een prijsvraag toch? Maakt het niet boeiender maar toch
Sinds wanneer wil Sanne de vrouwelijke Snackspert worden?
Dit valt toch wel mee
Dan houd ik misschien heel erg van ui en knoflook maar ik heb altijd 3 x zoveel. Maarja ieder zijn ding
Ik zou zeggen dat dit misschien een halve ui is, vind ik best weinig, zeker als je voor een gezin kookt.
En knoflook vind ik alles minder dan 4 tenen karig, haha
Alles wat zij aan eten klaarmaakt vind ik er altijd zo karig uitzien. Ik hou echt te veel van eten om zo door het leven te kunnen gaan. Life’s too short voor skere maaltijden
Wat mij vooral opvalt is dat pannen tegenwoordig ook al in de hotel chic-stijl moeten. Of is dit meer scandinavian meets hotel chic.
Die omschrijving ook, echt origineel.
“Ik proef nieuwe producten uit de supermarkt zodat jij het niet hoeft te doen.”
Zoveel “proef” accounts hebben dat en ik vind dat het helemaal nergens op slaat want natuurlijk wil je juist wel zelf dat vreten in je mond stoppen. Echt zo’n onlogische uitspraak.
In de story met het eindresultaat zegt ze “vanavond eten we deze goddelijke orzo”
De eerste post is van 95 weken geleden, dus ik gok sinds toen
Ik kan me zo onredelijk ergeren aan receptfoto’s met zulk lelijk snijwerk. Van die grote, ongelijke stukken ui door je orzo. Net als kookvideo’s waarbij met een aardappelmesje wordt gesneden en iemand tegelijkertijd de chef uithangt.
Ik voel me aangesproken.