Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Reis bacterie?

10 likes

Wat is dit voor programma en waarom zou je hier aan mee willen doen? :joy: :joy:
Of nouja beter gezegd: dat je het doet snap ik, maar waarom op tv my God…

8 likes

Heeft Serena het hier over Saske denken jullie?

Niet dat ik vind dat haar tattoo op een verkrekte veer lijkt!

7 likes

Nee. Ik weet over wie ze het wel had (geen bekende), dat is niet Saske.

7 likes

Geen idee, maar kan Serena dit soort rare posts niet voor d’r zelf houden? Zo zuur weer.

65 likes

We gaan nu toch niet Saske’s tattoo afbranden please, ze heeft een hele moeilijke tijd en wie weet waar dit voor staat. Ik zeg het gewoon even preventief voor diegenen die dat niet wisten.

14 likes

Was niet als afbranden bedoeld maar heb t weggehaald

3 likes

Nee weet ik, maar voordat er ergere comments kwamen dacht ik, ik zeg het toch even :slightly_smiling_face:

3 likes

Lekker anderen naar hun “erge gedachtes” vragen omdat zij de behoefte voelt om iets lelijks te zeggen over iets waar iemand zelf wel heel blij mee is😭.

37 likes

Ik vind alles wat Alice doet leuk.

20 likes

Het koophuis van 2.7 miljoen gaat toch niet door omdat ze naast het huis 2 jaar lang gaan bouwen. Maar het was toch niet meant to be :sparkles::sparkles:

Celine Charlotte een paar dagen geleden:

Ik heb dit gemanifesteerd en kijk dit huis is zo op ons pad gekomen en dit is het universum dat mij heeft geleid naar dit huis blablablba chocolade vla.

Had ze de bouwplaats ernaast ook gemanifesteerd :joy::joy: altijd grappig dat als het wel goed gaat het allemaal dankzij het universum is maar dat het daarna weer helemaal ingetrokken wordt.

53 likes

Dit. Of ze heeft alles bij elkaar gelogen om zichzelf interessant te doen lijken.

16 likes

Ik schaar mezelf niet onder de meest positieve, aardige personen ter wereld maar deze meid is toch wel echt heel heftig zuur. Altijd gewoon

33 likes

Haha ik zou die comment nooit achterlaten maar ik snap haar wel. Is toch gek dat je teleurgesteld bent als het zacht is terwijl het roomkaas is. Dat heeft gewoon niet de structuur van mozzarella

6 likes

Hahahaha ja oke maar die dingen heette wel roomkaas bonbons en geen mozzarella bonbons dus ergens heeft ze wel een punt

12 likes

Offtopic maar die roomkaasbonbons lijken me wel echt vieslekker :drooling_face:

4 likes

Zegt iemand die geen ongevraagd advies wil😭

24 likes

Ja kan ik nog inkomen maar dan die ‘ken je kaas’ erachter. Mijn god alsof zij een kaas connoisseur is ofzo

44 likes

Ik had de stories van Saske en Serena precies na elkaar. En ik dacht ook dat Serena dat bedoelde. Maar gelukkig niet!

6 likes

Ik ben een klant, ik wil ook kaas.

30 likes