Wow ik vind het ook echt heel sneu voor Charlotte Celine. Ze waren zo gelukkig samen. Deze zomer sowieso veel relaties die stranden! Ook al Janni Deler en Jon Olsson, ook een stel waarvan ik het niet verwacht had
Ja wow wat heftig⊠Klinkt ook echt alsof het incident, zoals ze het zelf noemt, echt heel bizar en vreselijk geweest moet zijn
dat ze het hondje MâN VENTJE noemt is erger
Toch vind ik ze wel heel leuk samen!
ââââââââ-
Dit gedicht doet me trouwens denken aan een fragment van q music vlak nadat haar opa overleden was. Het ging erover dat eigenlijk geen van de radio djâs de schoonheid van gedichten begreep en dat ze dat jammer vonden. Ze gingen een test doen waarbij 1 radio dj 30 minuten de tijd kreeg om een gedicht te schrijven en deze werd samen met 2 Campert gedichten voorgedragen. De overige djâs moesten raden welk gedicht van hun collega was. Uiteindelijk wees iedereen Campert gedichten aan als zijnde âdoor een leek geschreven gedichtâ en dacht letterlijk iedereen dat het gedicht geschreven door hun collega van Campert was. Uiteindelijk bleven ze eigenlijk nog verwarder achter dan voor dit fragment, aangezien ze het gedicht van die collega oprecht mooi vonden en ze dus eigenlijk nog steeds niet (voor hun gevoel) de schoonheid achter gedichten hebben weten te doorgronden
Dit heb ik gezien toen. En ik had het ook fout en kon ook de schoonheid van de echte Campert niet ontdekken. Voelde ik me best stom over.
Haha ja dit heb ik ook gehoord. Vond t ook stomme gedichten allemaal eerlijk gezegd en kon de vraag vanuit hun wel begrijpen
Ik kan niet ontkennen dat ik nieuwsgierig ben naar het incident van CC. Doet mezelf ook wel nadenken over wat niet-onhandelbare of uit te praten dealbreakers zijn in een relatie. Bijvoorbeeld veel geld stelen of een verleden als misbruiker (ik doe hier niet de suggestie dat Ryan dat is, maar in een eigen fictieve relatie.)
Ik denk dat ze er uiteindelijk wel meer over gaat praten, maar zoals ze zelf al aangeeft er nu nog niet klaar voor is omdat ze nog middenin het verwerkingsproces zit en ze geen ruimte voor verhalen, ervaringen, meningen hoe ermee om te gaan heeft.
Vind het zo via wat wij op Ig te zien krijgen knap hoe ze ermee om gaat.
Ja ik vind het heel stom om te speculeren maar als ik het zo hoor, missen een dubbel leven?
Joh het kunnen 1001 dingen zijn, van een schoonmoeder ingemetseld hebben in de fundering van zân bungalow tot tegen een cactus aangepist hebben. Weet jij veel wat voor haar onacceptabel is. Vind het echt raar dat je ĂŒberhaupt gaat zitten denken, en vooral hier ventileren, wat het kan zijn? Je kent deze vrouw alleen van een instagram account
Ik denk dat de hond hem niet mocht.
En wat doe jij hier dan precies? Ook zulke dingen lezen toch
Eerst was het in dit topic altijd âha ha die relatie van haar kan toch nooit goedgaan en nu al trouwen en emigreren en in relatietherapie ha ha wat een grapâ
en dan nu: âo wat heftig dat haar relatie uit is, zo onverwacht wat sneu zegâ
LOL
Denk dat de hond een soort rebounder is. Het incident vond namelijk al zes weken geleden plaats en vrij rap daarna dook ze in alle materie met betrekking tot een hond adopteren, hondengedrag en 3 dagen later was de hond er. Volle focus op iets anders.
En niet te vergeten dat deze topics ooit zijn gestart om de âinfluencerâ te bekritiseren. Niet om de persoon zelf tot op het bot te ontleden.
Nouja er wordt hier natuurlijk wel veel meer dan dat gespeculeerd, zoals of mensen een 3e/4e kindje ânemenâ voor de âmom influencer life contentâ.
Vooropgesteld dat het sneu is, je gunt niemand een scheiding. Maar wel typisch CC om best wel hoog van de toren te blazen op insta en via haar podcast, waarbij ze de suggestie wekte de waarheid in pacht te hebben rondom het aangaan en onderhouden van een liefdesrelatie (incl trouwen na wat? 2 maanden?). Dat je dan na een half jaar weer uit elkaar gaat vind ik dan op zijn zachtst gezegd bijzonder. En dan met name omdat zij alles aangrijpt om mensen over te coachen, ook als later blijkt dat haar âmethodeâ (meteen relatietherapie en elke week een uur samen financiĂ«n bespreken) helemaal niet succesvol is. Zij doet ook maar wat, maar adviseert wel iedereen uit volle overtuiging van zichzelf dat dat dĂ© manier is om iets aan te vliegen.
Blijf haar echt een fascinerend persoon vinden en kan niet ontkennen dat ik nieuwsgierig ben naar welke situatie zich heeft voorgedaan om zo snel van 100 naar 0 te gaan qua relatie.
Nieuwe inspo voor Nelson Freitas
Nou zou me ook niks verbazen als ze nu een cursus gaat ontwikkelen over â7 stappen verwerken van je scheidingâ ofzo.
Vind het super lullig voor haar want ze leek wel oprecht gelukkig, maar vond het hele verhaal van die bruiloft binnen 11 weken en huis kopen etc ook wel apart.