Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Naja de podcast waarin ze vertelt hoe zij met de situatie om is gegaan de afgelopen 6 weken om het goed te verwerken, staat al online. Nogmaals, zij doet ook maar wat en de mensen die haar cursussen doen beschouwen haar kennelijk als een autoriteit op alle gebieden des levens, omdat ze 1x een succesvol bedrijf heeft opgezet met een creatieve geest en sindsdien queen fake it till you make it is.

7 likes

Vind ik ook hoor!

5 likes

Bram doet een shout out naar jou in de stinger van zijn vlog vandaag op 21:05 :joy:

5 likes

:joy::joy:
Edit: Toen hij tijdens de vlog begon te zeuren over de “belabberde” drums moest ik mijn ogen rollen dus dat einde vond ik dan wel weer geinig :laughing:

Roomy noemt haar hond nu haar mannetje. i cant. Genoeg internet voor mij vandaag

9 likes

Als het op honden of katten aankomt is ieder koosnaampje toegestaan. Periodt.

16 likes

Dit. Celine Charlotte is een charlatan. Niks minder.

16 likes

Is ze dan niet Celine Charlatan of Celine Charlotan?

36 likes

Ik noem de hond ook mijn (knappe) jongen. En ik ben het vrouwtje en mijn man het baasje. Onze dochter kent hij bij haar naam. De hond is hier gezinslid, gaat mee op vakantie. Verder heeft die hond een goed en bovenal stabiel leven na een lastige puppytijd met verschillende eigenaren. Dat is uiteindelijk het belangrijkste.

24 likes

Lol, mijn vriend noemt onze hond ook mannetje. Misschien moet ik mij met terugwerkende kracht zorgen gaan maken dan.

6 likes

Ik ging nu dus nadenken over hoe ik mijn hond noem, nooit bij stilgestaan. Maar nu voel ik me echt een idioot hahaha. Ik noem hem ‘mijn kleine boyski’ en verder allerlei variaties op zijn naam. Als ik over mezelf praat tegen hem dan noem ik mezelf een afkorting van mijn naam.

Hij heeft zelf overigens ook een eigen stemmetje dat ik dan hardop na doe, ik praat tegen hem in mijn eigen stem en dan praat hij tegen me terug met een soort hoog piep slis stemmetje, want ik heb tevens bedacht dat mijn hond zou slissen als hij echt zou praten.

Geen mannetje dus en ik ben ook niet zijn vrouwtje. Maar nu ik besef wat ik dan allemaal in plaats daarvan zeg…

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

48 likes

Oh lord moeten we na het moeder subforum ook een honden moeder subforum.

Wat als jullie hond non binair is btw .

28 likes

Hondenmoeders/vaders zijn de echte burtgertrutten.

Dan spreek je met ze af en dan moeten ze precies om 4 uur weer weg want De Hond moet worden uitgelaten.

42 likes

PRECIES!

8 likes

Technisch gezien is het een je-weet-wel-reu.

En als de hond niet mee kan dan houden we er wel rekening mee dat hij moet eten of uit moet. Maar dat komt niet op een uur. Als je dieren hebt, moet je er voor zorgen en de poep opruimen. Ik erger mij dan weer aan katten die op straat los lopen, poepen in andermans tuin etc. En dan zielig doen als Poekie wordt aangereden of verdwenen is.

4 likes

Je man het baasje en jij het vrouwtje. Daar kan ik echt zo niet tegen. Bij onze hond ben ik ook gewoon het baasje gelukkig.

34 likes

Ah ik was het helemaal met je eens totdat je katten ging bashen.
Ik hoop dat poekie in jouw tuin schijt.

59 likes

Ikketik van de molen gehad zeker?

8 likes

Wat een onnodig onaardige reactie, of probeer je oprecht grappig te zijn en kan ik er niet om lachen?

23 likes

Wellicht wat onaardig, dat geef ik toe. Maar ik vind het wel bijzonder dat je jezelf het ‘vrouwtje’ noemt en je man het ‘baasje’ richting een hond.

9 likes