Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ohwwwww oke dikke clickbait dus. Thnx

3 likes

Ja klopt, ik had het over Bokado, de dochter van Debbie

1 like

Dit vond ik ook al zo wonderlijk ja! Een hypotheek sluit je (tenzij je de boel verkoop) voor 30 jaar af. Heeft de bank er dan écht vertrouwen in dat deze mensen de komende 30 jaar zo’n riant inkomen blijven genereren?
Sanny Verhoeven heeft nog een business ernaast, maar Bokado is geloof ik nogal een One-trick-pony.

5 likes

Elise in haar vlog: ja ik ga een bloedtest doen om te kijken of ik tekorten heb. Helemaal prima maar ze loopt elke maand verschillende soorten supplementen te promoten. Lekkere marketing dan :joy:
En die vitamine waren zogenaamd helemaal op haar afgestemd.

31 likes

Schijnbaar wel? Maakt het uit? :sweat_smile:

1 like

Ik denk dat de inkomsten van veel influencers sterk worden onderschat en hun beroep niet per se lange termijn toekomstbestendig is, maar hen wel in staat stelt om voordat ze irrelevant raken goed geld te verdienen. De Sanny’s en Bo’s van deze wereld kunnen met weinig extra moeite financiële knallers maken als dat nodig is (heb een keer de inkomsten van Sanny’s cursus berekend, daar werd ik vijf jaar voor). Ik kan hooguit een paar uren meer gaan werken of extra risico nemen door te ondernemen. Ik denk echt niet dat mijn baan toekomstbestendiger is dan die van hen.

10 likes

Denk je echt dat het een bank iets boeit? Uiteindelijk trekken zij altijd aan het langste eind toch als het wel fout loopt?

Met al die inkomsten zullen ze allemaal ook wel een aardig spaarpotje hebben.

4 likes

Oh daar verwonder ik me niet over hoor, ze verdienen vast genoeg om goed te kunnen sparen. Ik bedoelde als zelfs Bo al een appartement van 6 ton (ofzoiets) kan kopen, laat staan hoeveel de écht mega populaire influencers dan wel niet verdienen (en nogmaals: good for them)

3 likes

Ik dacht dat de tiktok’s van monica cringe waren. Maar toen zag ik de reel van willemijn :flushed::flushed::flushed::flushed::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face: echt WAT IS DAT haal het van mn beeldscherm

49 likes

Ja ik schrok van die staartjes en dat enge filter erop. Echt hou ooooopp!

8 likes

Tja @Karl_Lagerfeld, tot die doelgroep behoor je nu voortaan.

9 likes

Voor Wil/Tien begrippen vind ik het nog wel een van de grappigere

4 likes

Dit is het ergste wat je ooit tegen me hebt gezegd :sob:

19 likes

Oh my god hoe heb je zo weinig schaamte

3 likes

Misschien heeft ze wel helemaal geen hypotheek? Of maar een heel kleine? Ze verdient al geld sinds haar 12e ofzo? Zou mij niks verbazen als ze dat huis al voor een groot deel ‘afbetaald’ heeft.

9 likes

Poging om even grappig te zijn als La Vie Sanne, maar ze komt nog niet aan haar kleine teen.

(Sanne vind ik echt grappig en aan haar erger ik me nooit. Heerlijk!)

6 likes

Nouja ze dachten ooit al grappig te zijn met hun kletskerk en van vlochem toch

5 likes
12 likes

afbeelding

20 likes

Als bloggers het slim aanpakken, zou het mij niet verbazen als een deel van het vermogen belegd is op (middel)lange termijn.

Nu heb ik zelf geen idee hoe dat in zijn werk gaat voor minderjarigen, maar banken zijn er alleszins snel bij om je uit te nodigen van zodra ze grote bedragen al slapend zien liggen.

1 like