Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Cringe tot de max :joy::joy:

4 likes

Dit dacht ik laatst ook inderdaad, maar zag bij Debbie op insta dat bo miljoenen volgers heeft op TikTok. Ben ik niet zo bekend mee, maar zal vast een aardige duit in het zakje doen… anyway, good for her! Zag dat het veel body positief achtige post waren.

7 likes

Bo heeft veel game video’s gemaakt, daar gaat ook een hele hoop geld in om.

6 likes

Omg nee. Die Charlotte van thirtyfive meiden twee kreeg de vraag een moodboard te presenteren aan bewoners en andere ondernemers. KIJK HET RESULTAAT, IK KRIJS.

32 likes

Hahahaha alsof het een CKV opdracht is

45 likes

Die is overduidelijk niet op cursus bij Kelly Caresse geweest!!!

32 likes

Dat karton ook. Dit doet gewoon pijn.

7 likes

Of juist wel hahah

6 likes

Jezus die heeft haar inspiratie bij VT wonen opgedaan ofzo??

3 likes

Excuse you, wat is deze persoonlijke aanval naar Frans. He would never…

30 likes

Love Frans. :star_struck:

6 likes

Ben ZO benieuwd naar het resultaat. Ben niet bekend met Zoetermeer maar vraag me af of er vraag is naar borrelplank men, vegan en roze eten/drinken is daar? En alles op 35 m2? En dan willen ze nog aardig wat tafeltjes kwijt ook binnen

Ik kijk nu de vlog en ze willen zich op allergenen gaan richten? :face_with_raised_eyebrow: Ik snap dat je met vegan ook lactose intolerantie ‘tackelde’, maar ze doet net alsof dat echt een usp is.

6 likes

En dan te bedenken dat ze er eerst ook nog een winkelgedeelte bij wilde :joy: Is hier uberhaupt goed over nagedacht behalve: ik vind het leuk om een horecazaak te hebben.

9 likes

Volgens mij wil de doelgroep in Zoetermeer gewoon een snackbar zonder poespas. :laughing:

12 likes

Ik ga de vlog eens kijken, wat heerlijk dat hij eens 13 minuten is en niet 50

3 likes

‘Ik wil een instagramable zaak’ is het denk ik vooral haha. Ze zegt ook steeds; ‘ja dit is mooi als mensen een foto willen maken’

7 likes

Wtf ze zit daar toch maar een maand? Vind dit toch allemaal zo overdreven alsof ze geëmigreerd is ofzo, terwijl ze gewoon op een lange vakantie is

43 likes

Hoe dan, die zaak is echt smal, vind het al benauwend voor al die zitplekplannen die ze heeft. Laat staan als ze er ook nog een winkelgedeelte bij wil doen

5 likes

ze is er vijf dagen geleden heen gevlogen :rofl:

31 likes

Ongenuanceerde mening hier maar omfg wat een aansteller. Zo vermoeiend.

43 likes