Toch zit er nog heel veel nuance tussen een studio van 25m2 in Leuven (de duurste centrumstad) en een vrijstaande woning op het platteland.
Tot voor kort (ik zeg niet de laatste jaren) kon je op bepaalde plaatsen in Limburg en West-Vlaanderen nog redelijk wat oppervlakte voor je geld krijgen. Dat is in NL toch al langer moeilijker. + algemeen genomen zijn de woningen in NL gemiddeld iets kleiner. Dus in die zin begrijp ik wel dat iemand uit BE sneller zal ‘schrikken’ van bepaalde oppervlaktes.
Je had gelijk! Ik ben benieuwd😅
https://www.instagram.com/p/Ch93gHToKQi/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Late comeback: Iedereen is welkom in mijn op zonneenergie verwarmde huis.
Lief!
Wel gratis toch? (Als je Celinecharlotte zou heten kon je je woonkamer verhuren als thuiswerkplek aan mensen met gas!)
Wtf is klèr nou eigenlijk aan het doen in New York.
Snap er geen kut van, altijd die vage verhalen.
Living her best life
O wow, vind dit ook best wel heftig
Holy shit, dat zijn wel issues
Gaat het over de hond??
Volgt iemand aranka (world)? Ik vind het best kwalijk dat ze een spon post heeft waarbij ze eerst schrijft dat ze slachtoffer was van marketeers die geld wilden verdienen met het onzeker maken van vrouwen over hun lichamen, waarna ze meteen in dezelfde post een product aanprijst dat de zichtbaarheid van cellulitis vermindert (´een product dat ECHT werkt’). is dat niet exact wat ze 1 zin geleden nog vreselijk vond?
Misschien is dit een sociaal experiment?
Nee gewoon iemand die baat zou hebben bij een therapeut
Mijn God wat een dramatisch gedoe om een hond en of hij nog wel van haar houdt pffff
Wauw! Ik heb ook even op haar insta gekeken maar die ogen van die hond dat kan toch niet prettig of goed zijn?
Ja en dan die laatste story: ‘Ik ben zoo enorm blij dat ik van mijn celulite af ben!!! Maar hey, celulite is OKEY’
Wat is er met z’n ogen dan?
Bedoel je dat rode? Volgens mij hebben al die honden van dat ras dat.
Ja, zijn onder oogleden zijn naar beneden getrokken, dus je ziet het rode. Idd alle honden van dat ras hebben dat en meer honden met veel los vel, maar dat kan toch nooit goed zijn voor een hond?