Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Helemaal mee eens hoor! Ik denk ook zeker niet dat iedereen die nu met z’n cursus komt die drieduizend (!!) euro terug gaat verdienen. Misschien had ik het anders moeten formuleren: ze verkoopt het wel heel goed. En mensen die al wel een wat groter bereik hebben kunnen er waarschijnlijk wel degelijk wat uithalen. Maar daar staan inderdaad genoeg mensen tegenover die er alleen maar geld mee kwijt zullen zijn.

Iemand die ik graag volg die het veel over dit soort piramidespellen heeft is @smallbusinessboss op Instagram! Die heeft hier altijd heel goede analyses over, precies over alle coaches en cursussen etc.

10 likes

Ik weet niet hoe het bij haar zit verder, maar heeeeeel veel van die cursussen op Instagram zijn wel MLM/netwerkmarketing inderdaad. Allemaal verpakt in een mooi jasje, maar het is gewoon een piramidespel.

14 likes

Groot is dat huis niet maar het kan nog wel erger, het is iig fijn dat ze alles apart hebben. Denk dat iedereen een studio heeft gehad nog wel kleiner heeft gewoond :joy:

Mijn woonkamer was al kleiner en de helft werd ingenomen door het bed

2 likes

En hier komt het België excuus weer. Neen bij ‘ons’ zijn er ook zulke woningen. Een bevriend koppel woonde in hartje Leuven zelfs op 25 vierkante meter in een piepkleine studio. Wanneer je landelijk woont zijn er vaak ruimere woningen, wat al onbetaalbaar is voor de meeste mensen tenzij je van je ouders een grote som geld krijgt

10 likes

Lotte komt in haar nieuwe video nog terug over de comments van volgers dat ze zo veranderd is en mensen daar over zeuren. Ook dat ze haar vriend niet in beeld brengt en z’n naam niet noemt. Laat haar toch, snap dat zij (en ook haar vriend) daar niet op zitten te wachten. Mensen denken ook gewoon het recht te hebben alles maar van je te mogen weten als je je leven online deelt.
Snap ergens dat dat gebeurd als je een online bestaan hebt, maar God ik zou d’r allang klaar mee zijn :grimacing:

25 likes

Toch zit er nog heel veel nuance tussen een studio van 25m2 in Leuven (de duurste centrumstad) en een vrijstaande woning op het platteland.
Tot voor kort (ik zeg niet de laatste jaren) kon je op bepaalde plaatsen in Limburg en West-Vlaanderen nog redelijk wat oppervlakte voor je geld krijgen. Dat is in NL toch al langer moeilijker. + algemeen genomen zijn de woningen in NL gemiddeld iets kleiner. Dus in die zin begrijp ik wel dat iemand uit BE sneller zal ‘schrikken’ van bepaalde oppervlaktes.

5 likes

Je had gelijk! Ik ben benieuwd😅

https://www.instagram.com/p/Ch93gHToKQi/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

6 likes

Late comeback: Iedereen is welkom in mijn op zonneenergie verwarmde huis.

6 likes

Lief!

Wel gratis toch? (Als je Celinecharlotte zou heten kon je je woonkamer verhuren als thuiswerkplek aan mensen met gas!)

7 likes

Wtf is klèr nou eigenlijk aan het doen in New York.
Snap er geen kut van, altijd die vage verhalen.

3 likes

Living her best life

7 likes

Ik heb hier geen woorden voor

39 likes

O wow, vind dit ook best wel heftig

17 likes

The fuck is dit

Op post @Banananana

12 likes

Holy shit, dat zijn wel issues :confused:

25 likes

Gaat het over de hond??

32 likes

Volgt iemand aranka (world)? Ik vind het best kwalijk dat ze een spon post heeft waarbij ze eerst schrijft dat ze slachtoffer was van marketeers die geld wilden verdienen met het onzeker maken van vrouwen over hun lichamen, waarna ze meteen in dezelfde post een product aanprijst dat de zichtbaarheid van cellulitis vermindert :thinking: (´een product dat ECHT werkt’). is dat niet exact wat ze 1 zin geleden nog vreselijk vond?

36 likes

Misschien is dit een sociaal experiment?

7 likes

Nee gewoon iemand die baat zou hebben bij een therapeut

29 likes

Mijn God wat een dramatisch gedoe om een hond :woozy_face: en of hij nog wel van haar houdt pffff

10 likes