Het komt eerder over alsof jij je eigen beeld op haar projecteert. Alles wat je zegt is een aanname
Claire is wel iemand die graag klaagt op social media. Dus ik denk dat je t wel hoort als ze t kut vind.
Mwah, haar relatie is pas over na x-aantal jaar en daar heeft ze toch ook nooit over geklaagd op social media? En gezien de relatie uit is, veronderstel ik wel dat er veel kut momenten waren? Misschien niet persé ruzie (misschien wel, geen idee) maar twijfels of andere kutgevoelens die gepaard gaan met een break-up.
Laten zien dat je je wat minder lekker in je vel voelt en je hele breakup etaleren op Instagram vind ik wel twee hele verschillende dingen
Toen ze in Barcelona zat en het niet leuk vond heeft ze dat toch ook gedeeld. Denk dat zij gewoon echt heel blij is in New York.
Ugh, zoooo doorzichtig weer. Influencers die op uitnodiging van Heineken naar F1 zijn, zijn volgens mij verplicht om te melden dat alles met de trein âsoepel gingâ
Allemaal goed aan de briefing gehouden, netjes.
Ik was net al aan het loeren wie daar waren, wie kwam jij tegen? Ik zag alleen dutchperformante en sarah v soelen
Ik zag dit oa bij Rianne Meijer en nog een paar, maar kan even niet terug vinden wie.
Edit: Nina Warink, maar die is niet met Heineken.
Ze heeft net een maand bijgeboekt toch? Dus denk het ook!
En je kan veel zeggen over NY, maar saai is het niet. Je kan je er echt wel fulltime vermaken hoorâŠ
Wanneer gaan ze eigenlijk trouwen? Ergens deze maand toch?
Geweldige vlog van Bonnie, wat een leuke groep vrienden hebben zij toch!
Haha dat ze gewoon met iedereen bij de ikea gaan eten vind ik wel heel origineel bedacht.
Jaa haha ik vind het echt superleuk om te zien! Zo warm allemaal! Lijkt me fantastisch, terwijl ânormaleâ vrijgezellenfeesten me nooit leuk lijken
En het leuke/bijzondere vind ik ook dat echt alle vrienden die ze âvroegerâ al had er nog steeds zijn en er door de jaren heen een aantal zijn bijgekomen. Zoân trouwe vriendengroep zie je niet vaak, en het lijkt allemaal ook gewoon zo ongecompliceerd.
Dit klinkt zo intens sneuđ±
Waarom?
Ze gaan eten bij ikea op hun vrijgezellenfeest. Hoe heeft dit uitleg nodig?
Op het gemiddelde vrijgezellenfeest zie ik eerlijk gezegd sneuere dingen voorbijkomen. Zag er dit weekend weer een paar lopen, compleet in piemelpak.
Nee met een piemel-diadeem door Amsterdam rennen en het 06 nummer van 3 mannen vragen is een leuke activiteit
Ja ja, kunnen we allemaal voorbeelden gaan noemen van even sneue varianten, maar dat maakt eten bij ikea niet ineens leuk