Daar heb je wel weer een punt.
Haha nou je bent niet de enige hoor. ik vind dit ook een gevalletje blij dat zij het leuk vinden en dus blijkbaar goed uitgekozen door hun vrienden maar als het mijn vrijgezellenfeest was zou ik t afschuwelijk vinden. Maar goed ik weiger ook opdrachten en dingen te gaan doen op straat of piemels te kleien dus ik ben gewoon een beetje een snob qua voorkeuren
Wat een aparte reactie. Jij krijgt juist altijd heel veel bijval als je iets post en nu een keer niet en dan is het gelijk âprima als we alleen nog maar positief mogen zijnâ.
Als je denkt dat ik alleen maar bijval krijg let je niet goed op. Dat ik een stuk of tien reacties krijg op de opmerking âikea op je vrijgezellenfeest klinkt sneuâ is wat mij betreft het ultieme bewijs voor het tegendeel.
Overigens: ik vind al tijden dat deze topics best aardiger mogen (en dit is niet mijn meest aardige opmerking) en zeg dat wel vaker. Vind wat hier nu gebeurt gewoon heel hypocriet.
Ik vind t bowlen dan weer âSneuerâ. Ik heb nooit begrepen wat mensen daar leuk aan vinden.
Door al dat gepraat over Ikea heb ik ineens zin in Zweedse gehaktballetjes met friet
En dat vrijgezellenfeest⊠nou, ieder zân meug. De ene doet dit, de andere doet wat anders.
Ik heb laatst piemels gekleid, en dat was echt verbazingwekkend leuk!
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het andere YouTubers/bloggers topic #20 (Deel 7).