Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Tobias is ook gewoon hilarisch

8 likes

Haha wilde dit ook posten. Mijn hele familie zweert bij deze mesjes. Ik heb hem al 8 jaar en hij snijdt alles nog perfect. Nooit geslepen. € 1,29 :joy:

10 likes

Wow, als je eens klikt op die posts zie je allemaal comments van allemaal andere ‘proef-accounts’. En dan hebben die accounts dezelfde middelmatige kwaliteit foto’s en allemaal dezelfde producten, wist niet van het bestaan van deze instagram niche. Wel heel aandoenlijk, al een aantal accounts tegengekomen waarbij ze mega uitgebreid beschrijven en heel influencer-like eindigen met een vraag in hun review en vervolgens 0 reacties krijgen :pleading_face:

14 likes

Ik zag dit gisteren maar nu ik dit in m’n roze forum scherm typ twijfel ik of het een 1 april grap is :sob:

12 likes

Haha ja tot je vaatwasser kapot gaat en je de afwas niet meer kan doen

8 likes

Heeft Kim K dit ook niet overal door haar huis?

2 likes

Haha, ik wilde dit net ook reageren. Wel iets mooier ontworpen vind ik!

2 likes

Ik ben in de 1 april grap van Monica getrapt :smiling_face_with_tear: dacht dat ze echt een gebroken arm had

34 likes

Hahahahaha ik ook!:smiling_face_with_tear:

9 likes

Hilaaaarische grap ook zeg wauw

4 likes

Shifra Jumelet zou in Amerika zijn om mee te doen aan de Ellen Degeneres show maar denk dat dat ook een 1 april grap is. Ik zat die blog te lezen waarin ze erover schrijft en dacht wel van omg wat intens en toen bedacht ik me dat zij vorig jaar haar hele keuken felroze gefotoshopt had bij wijze van 1 april grap.

Ik vind het goed gelukt!

10 likes

Ohja echt niet onhandig als je je aangekoekte lasagna schaal van gisteravond nog moet losweken

13 likes

Gewoon de schaal weggooien joh

15 likes

O ja, reminds me of mijn pan met verkoolde ‘glĂŒhweinjus’ die al sinds 25 december 2021 op mijn balkon staat

105 likes

Ja, ‘t leek me al sterk verhaal. En ze zitten in north carolina en dat is echt helemaal niet dichtbij LA

1 like

fotooooo

14 likes

Ik vind dat je even een poll moet maken of je die nou wel of niet nog kunt eten

23 likes

Gewoon even ruiken.

16 likes

De oesters van Karl, Nee.

16 likes

Ik ben aan het bijlezen dus late reactie, maar de tomatenmesjes van de Xenos zijn briljant. Heb hier een blok met prima messen staan maar het Xenos tomatenmesje blijft mijn favoriet!

1 like