Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Is het niet gewoon een soort typetje? Ik ken haar niet maar als baan lijkt me dat best leuk hoor. Ik neem aan dat ze alleen zo is als ze aan het werk is de camera aan staat, Hertje was ook niet echt zoals in Samson en Gert.

Ik heb geen idee wat zij precies voor content maakt maar kinderentertainment/infotainment maken is echt leuk om te doen.

4 likes

Arhg moest je die nu noemen. Nog steeds een trauma van die engerd.
Ik neem het terug, kinderentertainment kan vreselijk zijn.

5 likes

Maar dan ben je ook wel extra omgeving gevoelig als je woonsituatie je op latere leeftijd (want ze is daar neem ik aan pas gaan wonen toen ze minstens een puber/adolescent was) zo kan laten beïnvloeden.
Misschien was de keuze om daar te gaan wonen of all places al veelzeggend?

Ik zou er wel nog eens een paar dagen willen doorreizen omdat ik mijn Texas chainsaw massacre romance wil uitvoeren, zonder chainsaw en moorden trouwens :joy: :joy:. Die esthetiek intrigeert me enorm en het zal in het echt wel enorm tegenvallen.
Ben jij er wel eens geweest?

5 likes

Ja soort rol als acteur idd maar alsnog jarenlang deze zelfde rol haha ben je dat niet eens beu :sweat_smile:

2 likes

Huh vroeger nu toch niet meer? Dacht gewoon Nederland :sweat_smile:

6 likes

Haha nou ja iedereen is zijn werk wel eens beu op zich. Ik denk dat als je het echt als werk/rol ziet, het juist langer makkelijker volhoudt dan wanneer je je eigen leven vlogt als jezelf en de grens tussen privé en werk vervaagt. Dat laatste lijkt me eigenlijk nog veel moeilijker.

5 likes

Ja das zeker waar en misschien is je salaris/bankrekening ook een goede motivatie :sweat_smile: tenminste voor mij wel als ik ff geen zin heb in werken laat staan met zo’n influencer salaris

5 likes

Omg… ik hoor gewoon ineens die schelle kút stem weer in dat intro liedje. “ Hallo ik ben Klooooontje…”.
En ik hou erg van ijzen”.

Walgelijk.

11 likes

Ik was ooit als kleine loempia in Land van Ooit en ik wilde een handtekening van Kloontje :clown_face: . En wat een “kut kind” was dat :smiling_face_with_tear:. Ze duwde mij weg en had totaal geen aandacht voor mij. Het is dat social media toen nog niet bestond anders had ik mijn ervaring gedeeld met een Juice kanaal als pity 6 jarige loempia xD

30 likes

Waaaaa ik zie het nu pas :laughing: Had ff last van een brainfart. Nou was Kloontje in het echt wel een clown :clown_face: haha

7 likes

Het land van ooit was wel echt fantastisch

15 likes

Beautynezzz staat tegenwoordig achter de bar en heeft haar eigen huis gekocht. In mijn ogen is zij echt nog 13 en draagt ze nog van die schattige haarbandjes, voel me oud nu :joy:

https://vm.tiktok.com/ZMLx6Yyp9/

32 likes

Bassie heeft vroeger een keer heel hard tegen me geschreeuwd, omdat ik als blij ei van 4 aantikte op zijn billen. Nog steeds een hekel aan die clown.

12 likes

Bassie was echt verschrikkelijk, zo rude die kut clown.

12 likes

Bassie is een icoon

Een notoire kinderhater die tonnen heeft verdient aan kinderen en hun ouders.

Das toch gewoon indrukwekkend, ironisch en briljant.

78 likes

En ondertussen heel Europa heeft afgereisd met subsidie, om ‘educatieve’ programma’s te maken over de EU, en toen ook nog naar de VS is geweest om daar hetzelfde te doen (weet niet of daar ook subsidie/sponsoring aan de orde was). Slim bekeken.

8 likes

Ja ik aim elke dag om meer zoals Bassie te zijn.

Alles is voor Bassie is ook gewoon een motto om naar te leven.

26 likes

Oeh dat is goedemorgen en kalinichta is goedenacht!

5 likes

Goals

26 likes