Wat is er met meisjedjamilaaaa gebeurd en waarom is zij fangirl van rechts extreem conservatieve ex Thierry’s liefje Eva v.l.a.a.r
Echt zo bizar. Het begon al met die subtiele antivax momenten, “zelf denken”.
Haar youtube personage is echt een ontzettende act want je ziet haar alleen maar in squishies snijden en M&M’s in een kookpan flikkeren maar van haar als persoon weet echt niemand iets, behalve dan dat ze een of andere FvD’er is. Zo random.
Na het zien van een like op Eva het ik zelf onderzoek gedaan en zie dat ze het ergste van het ergste volgt zoals Dorien rosé isa kriens jorn luka vrouwenvoorvrijheid, de andere krant en nog meer van dat gespuis om te kotsen. Waar moet het heen met deze influencer wereld
Ik snap vooral niet hoe je zo’n Unicornfluffyhappyweloveeverybody imago in stand kan houden terwijl je in het echt dus heel rare ideeën hebt. Denk dat het t veiligst was voor haar om die kinder doelgroep aan te blijven spreken in plaats van meegroeien met de leeftijd, omdat ze anders serieuzere content had moeten maken en meer van haarzelf zou moeten laten zien.
Daar was nu helaas ook wel een markt voor geweest die Eva en Raisa hebben ook een trouwe schare volgers die achter hun aan blijven lopen maar ik kom er ook nu pas achter dat ze al 30 is haha in mijn hoofd was zij gewoon nog steeds 17 ofzo
Zo komt ze ook nog steeds over.
Verschrikkelijk lijkt me dat om dan nu nog bezig te moeten zijn met slijm maken en snoepjes eten en opgewerkt zijn
Is het niet gewoon een soort typetje? Ik ken haar niet maar als baan lijkt me dat best leuk hoor. Ik neem aan dat ze alleen zo is als ze aan het werk is de camera aan staat, Hertje was ook niet echt zoals in Samson en Gert.
Ik heb geen idee wat zij precies voor content maakt maar kinderentertainment/infotainment maken is echt leuk om te doen.
Bedoel je nou te zeggen dat Clowntje het Reuzenkind ook niet echt was…
Arhg moest je die nu noemen. Nog steeds een trauma van die engerd.
Ik neem het terug, kinderentertainment kan vreselijk zijn.
Maar dan ben je ook wel extra omgeving gevoelig als je woonsituatie je op latere leeftijd (want ze is daar neem ik aan pas gaan wonen toen ze minstens een puber/adolescent was) zo kan laten beïnvloeden.
Misschien was de keuze om daar te gaan wonen of all places al veelzeggend?
Ik zou er wel nog eens een paar dagen willen doorreizen omdat ik mijn Texas chainsaw massacre romance wil uitvoeren, zonder chainsaw en moorden trouwens
. Die esthetiek intrigeert me enorm en het zal in het echt wel enorm tegenvallen.
Ben jij er wel eens geweest?
Ja soort rol als acteur idd maar alsnog jarenlang deze zelfde rol haha ben je dat niet eens beu
Huh vroeger nu toch niet meer? Dacht gewoon Nederland
Haha nou ja iedereen is zijn werk wel eens beu op zich. Ik denk dat als je het echt als werk/rol ziet, het juist langer makkelijker volhoudt dan wanneer je je eigen leven vlogt als jezelf en de grens tussen privé en werk vervaagt. Dat laatste lijkt me eigenlijk nog veel moeilijker.
Ja das zeker waar en misschien is je salaris/bankrekening ook een goede motivatie tenminste voor mij wel als ik ff geen zin heb in werken laat staan met zo’n influencer salaris
Omg… ik hoor gewoon ineens die schelle kút stem weer in dat intro liedje. “ Hallo ik ben Klooooontje…”.
En ik hou erg van ijzen”.
Walgelijk.
Ik was ooit als kleine loempia in Land van Ooit en ik wilde een handtekening van Kloontje . En wat een “kut kind” was dat
. Ze duwde mij weg en had totaal geen aandacht voor mij. Het is dat social media toen nog niet bestond anders had ik mijn ervaring gedeeld met een Juice kanaal als pity 6 jarige loempia xD
Waaaaa ik zie het nu pas Had ff last van een brainfart. Nou was Kloontje in het echt wel een clown
haha
Het land van ooit was wel echt fantastisch