Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ja @grace is haar grootste stan.

1 like

Ik vraag mij af of die Amerikaanse vriend van Claire (Alex) haar niet zat wordt. Ze lijkt mij erg vermoeiend omdat ze van alles wat apart is en waar een New Yorker niet van opkijkt zij zo een groot ding maakt. En altijd maar: alleen in New York gebeurt dit. Uhmmm nee hoor overal hebben ze wel movie nights buiten en is er wel iemand die een liedje zingt in de metro.

Ik vraag mij ook af wat ze daar doet nu ze geen stage heeft. Haar dagen zien er zo doelloos uit

18 likes

Omgggg dit ga ik kijken

8 likes

Ik denk dat Amerikanen juist wel de soort mensen zijn die Claire kunnen waarderen

In tegenstelling tot ik als nuchtere hollander :face_vomiting:

11 likes

Is mij echt al gebeurd dat een forummer mij herkende door mijn hond :joy:

9 likes

Ben halverwege, maar tering zit aardig wat budget in de soundtrack

6 likes

Dit is ook wereldvreemd, alsof men in “het oosten” niet op 40m2 woont haha.

9 likes

Ze doet mij denken aan die vrouw van How I met Your Mother die naar San Fran vertrok, terugkwam en ging overdrijven hoe leuk het daar was. En stiekem bleek het zwaar tegen te vallen. Zo zat Claire een keer op een kleine brandtrap, heel weinig ruimte en ging vertellen wat voor een ervaring dat was en dat het helemaal geweldig was. Ik dacht alleen: je zat letterlijk opgevouwen op een brandtrap. Ze doet alsof New York van haar is. Ik denk dat ze daar heel ongelukkig is, een beetje doelloos door de straten van New York lopen.

5 likes

Ik vind Claire mega irritant met haar stemmetjes en maniertjes maar dit vind ik ook weer lullig. Ik hoop dat ze het wel zo leuk heeft als ze laat zien, anders is het toch gewoon super kut.

Ook gewoon niet waar want ze doet helemaal niet alsof die movie nights alleen in ny zijn. Je klinkt eerder een beetje jaloers eigenlijk.

38 likes

Nouuuuuu, ze doet wel een beetje alsof alles in NY zo speciaal is en het echt een wonder is dat mensen daar ook gewoon koffie to go halen en lopend naar hun werk gaan, terwijl mensen dat in Lutjebroek ook gewoon doen. Snap echt wel dat zo’n stad magisch voelt en het anders is dan NL, maar het is geen wereldwonder ofzo.

8 likes

Ik herken me wel een beetje in Claire, verschil is dat ik het niet online deel, maar kan dat enthousiasme wel delen als ik ergens met een vriend/vriendin loop. Woon in een stad in NL waar ik ook ivm omstandigheden een tijdje weg ben geweest, en sinds ik hier weer woon geniet ik ZO van alles hier. En dat zijn ook juist kleine onbenullige dingen waarvan anderen zouden denken ja Jezus meid dat heb je overal. Maar het is juist dat ik zo veel houd van deze stad waardoor ik er door een hele andere bril naar kijk, en vooral ook intens geluk kan voelen door kleine dingen. Kan me er dus wel in vinden dat je heel veel gevoel kunt hebben bij een stad of plek, liefde, warmte en allerlei nostalgische gevoelens. Fijn voor haar toch dat ze dat gevoel kent, en ergens ook juist leuk dat ze dat graag wil delen met anderen, wellicht mensen die ook zo van NY houden die door wat zij deelt op afstand weer wat van dat gevoel ervaren?

23 likes

Ik ben best jaloers dat ze in New York is hoor, zou ik ook wel willen. Ze doet mij gewoon denken aan een vriendin die ook naar het buitenland ging en bij mij durfde te klagen hoe zwaar het daar was en op insta alles ging overdrijven hoe leuk het was. Alles was toen perfect aan die stad. Het komt gewoon niet zo geloofwaardig over. Ik herken mij best wel in Claire voel mij ook niet thuis in NL, en haar post recent dat ze op zoek was vond ik goed. Voor de rest denk ik meid wie probeer je te overtuigen

2 likes

Het komt eerder over alsof jij je eigen beeld op haar projecteert. Alles wat je zegt is een aanname

25 likes

dit soort opmerking vind ik een beetje vreemd, want iedereen die op social media zit weet toch dat het zo werkt? ik ken vrijwel niemand die in privĂ©sfeer tegen mij hetzelfde zegt als op social media, en dat lijkt me maar goed ook. ik wil ook niet dat jan en alleman (mijn collega’s, potentiĂ«le werkgevers, vage kennissen van de basisschool en nieuwe partners van mijn exen) zien dat ik me soms heel klote voel, wat ik wel aan vrienden vertel bij mij thuis op de bank. dus dat social media niet overeenstemt met de realiteit lijkt me geen verrassing. juist fijn als mensen zich genoeg op hun gemak voelen om te delen hoe ze zich echt voelen bij je, dat kan toch opluchten en minder eenzaam maken. in jouw voorbeeld kan zwaar en leuk toch ook naast elkaar staan?

8 likes

Claire is wel iemand die graag klaagt op social media. Dus ik denk dat je t wel hoort als ze t kut vind.

3 likes

Mwah, haar relatie is pas over na x-aantal jaar en daar heeft ze toch ook nooit over geklaagd op social media? En gezien de relatie uit is, veronderstel ik wel dat er veel kut momenten waren? Misschien niet persé ruzie (misschien wel, geen idee) maar twijfels of andere kutgevoelens die gepaard gaan met een break-up.

8 likes

Laten zien dat je je wat minder lekker in je vel voelt en je hele breakup etaleren op Instagram vind ik wel twee hele verschillende dingen

7 likes

Toen ze in Barcelona zat en het niet leuk vond heeft ze dat toch ook gedeeld. Denk dat zij gewoon echt heel blij is in New York.

15 likes

Ugh, zoooo doorzichtig weer. Influencers die op uitnodiging van Heineken naar F1 zijn, zijn volgens mij verplicht om te melden dat alles met de trein “soepel ging”

Allemaal goed aan de briefing gehouden, netjes.

14 likes

Ik was net al aan het loeren wie daar waren, wie kwam jij tegen? Ik zag alleen dutchperformante en sarah v soelen

1 like