Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik zag dit oa bij Rianne Meijer en nog een paar, maar kan even niet terug vinden wie.

Edit: Nina Warink, maar die is niet met Heineken.

1 like

Ze heeft net een maand bijgeboekt toch? Dus denk het ook!

En je kan veel zeggen over NY, maar saai is het niet. Je kan je er echt wel fulltime vermaken hoor…

8 likes

Wanneer gaan ze eigenlijk trouwen? Ergens deze maand toch?

4 likes

Geweldige vlog van Bonnie, wat een leuke groep vrienden hebben zij toch!

28 likes

Haha dat ze gewoon met iedereen bij de ikea gaan eten vind ik wel heel origineel bedacht.

47 likes

Jaa haha ik vind het echt superleuk om te zien! Zo warm allemaal! Lijkt me fantastisch, terwijl ‘normale’ vrijgezellenfeesten me nooit leuk lijken

19 likes

En het leuke/bijzondere vind ik ook dat echt alle vrienden die ze ‘vroeger’ al had er nog steeds zijn en er door de jaren heen een aantal zijn bijgekomen. Zo’n trouwe vriendengroep zie je niet vaak, en het lijkt allemaal ook gewoon zo ongecompliceerd.

35 likes

Dit klinkt zo intens sneu😱

6 likes

Waarom?

26 likes

Ze gaan eten bij ikea op hun vrijgezellenfeest. Hoe heeft dit uitleg nodig?

11 likes

Op het gemiddelde vrijgezellenfeest zie ik eerlijk gezegd sneuere dingen voorbijkomen. Zag er dit weekend weer een paar lopen, compleet in piemelpak.

50 likes

Nee met een piemel-diadeem door Amsterdam rennen en het 06 nummer van 3 mannen vragen is een leuke activiteit

66 likes

Ja ja, kunnen we allemaal voorbeelden gaan noemen van even sneue varianten, maar dat maakt eten bij ikea niet ineens leuk

18 likes

Ik vond het ook raar, het is toch in principe bedoeld voor als je daar hebt geshopt?
En tuurlijk, niet dat het is verboden etc maar denk ook niet echt de bedoeling dat het als een feest/eetlocatie wordt gezien

2 likes

Haha stel je aan hoor, ze gingen daar een uurtje eten en daarna weer weg. Niemand die daar last van heeft hoor en IKEA denkt wss ook alleen maar aan de omzet

61 likes

Nee stel me niet echt aan.
Gaat ook niet om last maar bedoel van is toch niet echt een afzonderlijke eet-locatie? Zo zag ik het niet echt. En nogmaals u do u Bonnie

2 likes

Haha huh? Het is niet dat het eten daar gratis is he. Er zijn vgm zat mensen die alleen voor t eten gaan.
Bij ons zit tie wel een soort van appart. Althans je kan er heen en eruit zonder heel die ikea door te moeten

30 likes

Lol echt hordes bejaarden gaan puur en alleen naar de ikea voor het goedkope ontbijt en de gratis koffie. Een vrijgezellenfeest kan er dan ook wel bij :rofl:

80 likes

Maar hoezo? Je betaalt toch gewoon? Zou er ook niet speciaal alleen maar voor het eten naartoe gaan, maar waarom zou dat niet mogen? Volg Bonnie verder niet, maar die groep klinkt echt heel leuk en gezellig. Zag wel wat dingen bij Lotte voorbijkomen waaronder dat eten bij ikea en vond het wel grappig

Mijn oma ging trouwens altijd wekelijks met een vriendin bij ikea ontbijten. Tot dat ontbijtje geen euro meer was, toen was ze er klaar mee😂

12 likes

Ik val in herhaling en zeg hierboven al 2x het mag ook gewoon (gaat niet om gratis zijn of niet). Ik vond het apart

5 likes