Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Haha ja ok maar self help hipster steekt nog iets meer moeite in boeken dan lip die 3 wandelingen maakt en 5 taartjes eet :joy:
Maar die hoeven van mij ook niet perse erbij

7 likes

Mascha is toen ook een keer gegaan nav dat boek van d’r. Ze riep toen ook constant “Wow, ik ben nu gewoon echt een auteur!!!11”

20 likes

Ohjaaa die look met de verenexplosie :joy:

6 likes

Zonder kaartje word je nog steeds geweigerd. Uitgevers krijgen een x aantal (niet veel meestal) kaarten, die bepalen aan welke auteurs uit hun stal ze die geven en moeten ervoor betalen (kaartje kost 150 euro). Meestal moet er dus gekozen worden uit de honderden auteurs die ze hebben waarvoor er enkele tientallen kaarten ofzo beschikbaar zijn. Dusja, dan zijn dat meestal de grootste/belangrijkste auteurs.

2 likes

Grace even eerlijk, heb jij daar met je proefschrift in de rij gestaan?

27 likes

Ja er zijn ook altijd wel wat kaarten vrij beschikbaar maar dan moet je nog wel eerst even op je blote knietjes de voeten van de ballotagecommissie van het cpnb kussen om te bedelen of jij die asjeblieft mag hebben omdat jij wel echt heel belangrijk bent en verbonden met het boekenweekthema. Ze gaan toch niet elke plebejer met een selfpubboek binnenlaten, jakkes

4 likes

Half mijn instagram was gister op het boekenbal, volgens mij is het een beetje een fabeltje dat je daar zo moeilijk binnenkomt :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Wow echt met een kaft en alles?

7 likes

Laura en Tony krijgen een jongetje

7 likes

Zullen we massaal afspreken geen onnodige spoilers voor genders te maken. Vind dat zo’n onzin :weary: het is geen heftige spoiler van een spannende serie of film.

75 likes

Vind je titel wel toepasselijk hierbij

44 likes

En wie zijn dit

28 likes

Jessie heeft echt een hekel aan Sara😂

52 likes

Ik ken al deze mensen niet (ok Anna wel helaas) maar wou gewoon weer ff on topic gaan hahaha

Die meid was ook transfoob toch? Dan zeer terecht namelijk

15 likes

Ik zag dat Lize Korpershoek er ook was, maar zij heeft alleen een prentenboek over katten uitgegeven, ben benieuwd hoe dat dan zit haha.

9 likes

In haar specifieke geval geen idee maar er worden ook wel ‘prominenten’ op persoonlijke titel uitgenodigd om het feest wat cachet te geven en er vindt een levendige ruilhandel plaats van tickets, mensen komen als +1, hebben een vriend die uitgever is etc

5 likes

Ze was als groepje met Hannah Bervoets toch? Misschien mogen die schrijvers een entourage meenemen. Maar Tim was er ook. Half bn wereld was er. Dus dat weet ik niet.

Dit was vroeger toch anders? Tenminste in mijn kinderbrein wel.

2 likes

Nicolette van Dam en Bas Smit waren er ook en die hebben dit boek uitgebracht :no_mouth:

9 likes

‘Maar ze hebben wel 100.000 boeken verkocht hoor!!!’ :upside_down_face:

3 likes