Ik had bij hetzelfde echobureau mijn extra echo om te kijken welk geslacht het was en wij mochten dus ook geen foto’s/filmpjes maken, dus ben wel blij dat zij dat ook niet mochten haha. Vroeg mij namelijk altijd af of er voor insta vloggers een uitzondering werd gemaakt (zal vast wel elders gebeuren want mij is verteld dat je nooit mag filmen/foto’s mag maken)
Omg lip had naar het boekenbal gewild
Wat is de context precies?
Vind die Sara zo mogelijk nog erger dan Anna, met d’r problematische uitspraken.
Anna en die saar zijn wel allebei even cringe op tiktok sum janken.
Btw die hack heeft sara ook gewoon van amerikanen die er eerst mee kwamen. Die hack is al zo oud als sinterklaas zn kont
nou ja op zich wel eerlijk toch hoe ze er over schrijft, ik zie mensen wel om minder uitgenodigd worden
En het ziet er ook niet uit. Loop je met zo’n verfrommeld kruis rond
Persoonlijk vind ik dat auteurs van boeken zoals zij heeft ‘geschreven’ niet echt naar het boekenbal hoeven hoor hahaha dat geldt dus ook voor anderen
Ik vind dat meer iets voor literatuur en fictie etc
Ja vind ik ook hoor, maar volgens mij gaat het al een tijd niet meer op die manier. Zag ook dat mensen zoals Lianne (Selfhelphipster) en Ginny Rany er waren, zij zijn ook geen romanschrijvers. Kon je vroeger ook niet geweigerd worden? Nu is het meer een zien en gezien worden feestje volgens mij
Haha ja ok maar self help hipster steekt nog iets meer moeite in boeken dan lip die 3 wandelingen maakt en 5 taartjes eet
Maar die hoeven van mij ook niet perse erbij
Mascha is toen ook een keer gegaan nav dat boek van d’r. Ze riep toen ook constant “Wow, ik ben nu gewoon echt een auteur!!!11”
Ohjaaa die look met de verenexplosie
Zonder kaartje word je nog steeds geweigerd. Uitgevers krijgen een x aantal (niet veel meestal) kaarten, die bepalen aan welke auteurs uit hun stal ze die geven en moeten ervoor betalen (kaartje kost 150 euro). Meestal moet er dus gekozen worden uit de honderden auteurs die ze hebben waarvoor er enkele tientallen kaarten ofzo beschikbaar zijn. Dusja, dan zijn dat meestal de grootste/belangrijkste auteurs.
Grace even eerlijk, heb jij daar met je proefschrift in de rij gestaan?
Ja er zijn ook altijd wel wat kaarten vrij beschikbaar maar dan moet je nog wel eerst even op je blote knietjes de voeten van de ballotagecommissie van het cpnb kussen om te bedelen of jij die asjeblieft mag hebben omdat jij wel echt heel belangrijk bent en verbonden met het boekenweekthema. Ze gaan toch niet elke plebejer met een selfpubboek binnenlaten, jakkes
Half mijn instagram was gister op het boekenbal, volgens mij is het een beetje een fabeltje dat je daar zo moeilijk binnenkomt
Wow echt met een kaft en alles?
Niet overdrijven. PDF Wilentien-stijl.
Laura en Tony krijgen een jongetje