Eens ik heb ze ook allebei geblokkeerd omdat ik die cringe op mn fyp niet aan kon. Monica trouwens ook.
Wacht waarom is Saar transfoob?
Zij heeft ooit een video gemaakt waarin ze volgensmij continu hij/zij zei als het over Jessie (en nog iemand dacht ik) ging. Was een video met die stomme stiefzoon van Laura Ponticorvo en die gare Milan uit HNTM.
Die video is alleen wel offline gehaald dus weet het niet 100% zeker.
Maar ben je dan transfoob of een beetje onhandig? Ik vind dat soms ook lastig en ben echt geen transfoob. Extra pijnlijk als je dit op YouTube doet, dat wel…
Serieuze vraag, waarom vind je dit lastig als het duidelijk is hoe iemand zich identificeert?
Haha jezus Jessie is zo overduidelijk een vrouw, dat is geen onhandigheid hoor
Transfoob.
Een beetje onhandig? Als je Jessie ‘hij’ noemt doe je dat bewust. Ik snap niet zo goed wat je daar lastig aan kunt vinden?
Ja 100% transfoob. Het was niet 1x hè. Ze heeft dit meerdere keren lacherig in een video gezegd. Dan weet je echt wel waar je mee
bezig bent en dat dat kwetsend is.
Edit: wilde er nog even aan toevoegen dat ik het echt snap dat het soms lastig kan zijn als het om iemand in je omgeving gaat. Ik ken iemand die recent pas haar nieuwe naam is gaan gebruiken en hoe erg iedereen ook zijn best doet, kan het altijd gebeuren dat je perongeluk nog een keer ‘hij’ of de deadname gebruikt. Dan ben je inderdaad onhandig en niet meteen transfoob. Als je echter door blijft gaat met het gebruiken van een deadname, hij/zij zegt of er lacherig over doet, ben je wel degelijk transfoob en dat is wat Sara in deze video deed.
Dit boek sowieso, ze hebben toen allemaal tips via Instagram gevraagd aan volgers en dit gewoon gebundeld in dit boek. Als ik de ‘tips’ over mijn eigen stad lees denk ik ook alleen maar
Nee joh, was/is ook anti vax.
Wat ik me kan herinneren deelde ze vooral ook, in de kleine lettertjes, waar je juist naar toe kon zonder QR.
Maar kan me vergist hebben…
Nee oké, da’s waar. My bad!
Heb de video niet gezien én ken Jessie niet dus ging uit van jouw laatste omschrijving.
Als je iemand als vrouw gekend hebt en het gaat vervolgens als man door het leven (of andersom) kan ik me voorstellen dat je die persoon af en toe nog bij de oude aanspreekvorm aanspreekt. Maar aan de heftige reacties te zien was dit niet aan de orde.
Het?
Het was een fuck marry kill video. Waar ze als laatste 2 transgenders en jeffrey star hadden. En ze gingen dan heel overdreven doen van ja welke man zou je dan sex mee hebben. En de 2 vrouwen enzo steeds expres hij noemen. Volgens mij kwam het woord omgebouwde ook voorbij.
Jaa dat valt niet onder perongeluk.
Als het goed is heeft ze dje video verwijderd nadat er toen ophef over kwam.
Waarom zou je dat willen?
Wauw gewoon weer ingebroken in Monica Geuze haar auto…
@Lula lees ik het goed dat we Cynthia terug lip mogen noemen?
Sorry voor de petty comment, maar ik heb een hekel aan double standards.