Het andere YouTubers/bloggers topic #20

haha idd:

84 likes

Oh ik vind het best wel raar eigenlijk om dat te doen :joy: Voor m’n gevoel zei ze wel alsof dit wel een oplossing voor haar was omdat ze het anders niet had kunnen kopen haha. ‘T viel me gewoon op vooral omdat het zo gesponsord over kwam haha.

3 likes

Haha, ja
 Of: “Je bent nog niet ontwaakt” :rofl:

6 likes

Voor de mensen die Claire volgen ter irritainment, ze heeft een nieuwe reels gepost en ik kon alleen maar naar haar neus kijken😭 Ze doet steeds iets met haar neusvleugels waardoor haar neusgaten heel ver open staan?

10 likes

Haha het eerste wat ik dacht voor ik je post las was: “Wat doet ze met haar neus” :joy:
Je moet het nu gewoon even uitproberen, zwoele look terwijl je je neusvleugels uitspreid
dan voel je New York.

6 likes

Gewoon dit

15 likes

Ik vind die obsessie met New York zo fascinerend. Tuurlijk, New York lijkt me ook heel gaaf maar als je daar permanent woont en 40u werkt en niet midden op Times Square of Upper Easy Side woont en niet elke dag buiten de deur kan eten of peperdure Moschino schoenen of American Vintage pakken kan kopen is het dan nog steeds zo super vet?

Haar leven en manier van in het leven staan, staat erg ver van me af merk ik maar toch blijf ik volgen omdat het me dus ook fascineert haha

13 likes

Wat doet ze nu in New York? Alleen op vakantie of werkt ze daar ook? Ik ben wel benieuwd wat haar toekomstplannen zijn. Of ze ooit ook echt permanent naar New York gaat verhuizen (mits mogelijk ivm verblijfsvergunning e.d.)

5 likes

Maar speelt Claire nou in de nieuwe Lidl-reclame? Meteen die eerste vrouw. Of zie ik het echt helemaal verkeerd? Ze heeft echt Claire-features. Eenvoudig en betaalbaar een gezondere leefstijl met Lidl! - YouTube

7 likes

Nee, ik zie het iig niet. Of bedoel je een andere vrouw

15 likes

Bedoel deze inderdaad. Nee? Dan ligt het aan mij.

5 likes

New York is echt haar enige persoonlijkheidskenmerk zeg jezus

5 likes

Claire jeroen lucia

13 likes

Haha, nee, of tenminste, je ziet in die reel steeds dat ze haar neusvleugels beweegt

4 likes

40u? Zeg maar 60u.
New york is zeker vet maar zou er never willen wonen. Ik hou van rust :crazy_face:

6 likes

Zo kan ze de hopen vuilnis op straat beter ruiken en helemaal één worden met de straat✹

5 likes

ik snap dit eigenlijk niet maar ik heb gewoon geliked :+1:

5 likes

Ik heb echt NIETS vreemds kunnen ontdekken aan de neusvleugels van CL.

8 likes

Dankje lof you

12 likes

Vreemd

8 likes