Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik zou persoonlijk gewoon de pot zelf meenemen, maar pindakaas en hagelslag meenemen op vakantie is toch niet zo heel gek?

4 likes

Wat ik eerder gek vind is dat je op citytrip geen paar dagen zonder pindakaas kan.

79 likes

Oh ja geen idee of je pindakaas overal kunt vinden. Wij namen het vroeger wel altijd gewoon mee op vakantie (net als theezakjes, schoonmaakdoekjes etc) als we 2 weken in een appartement in Spanje/Italië/Griekenland zaten. Niet omdat niemand zonder pindakaas kon hoor. Vooral omdat m’n ouders geen zin hadden om dan op de eerste dag op vakantie gelijk mega lang in een supermarkt te lopen en na te denken wat ze moesten halen. Dan hadden we gewoon sowieso iets van beleg altijd.

5 likes

Ze was daar drie weken hoor!!

Maar dan snap ik het alsnog niet. Ik hou juist van nieuwe dingen proberen in 't buitenland. Elke ochtend eten wat je in Nederland eet geeft toch geen vakantiegevoel zo saaiii

14 likes

Haha ja snap wel wat je bedoelt! Ik zou het nu ook niet zo snel meer doen. Eet liever buiten de deur iets dan denk ik.

2 likes

Maar dat is dan wel bijna altijd van die zoete amerikaanse pindakaas (in mijn ervaring), dat is toch anders.
Ik sjouwde vroeger toen ik niet in NL woonde ook vaak potten 100% pinda pindakaas mee naar huis, vooral omdat je het of alleen heel duur in kleine potjes in natuurwinkels kon krijgen (en ik ben grootverbruiker) of van die skippy-achtige zooi (soms lekker maar niet voor altijd). Heb het wel nog nooit meegenomen op vakantie haha.

5 likes

Pindakaas is soieso goor. Maar ik snap soieso niet waarom zij zoveel eten meenemen. Ik veel zuid/ oost europeze landen is uit-eten of naar de supermakt gaan helemaal niet zo duur. Ik snap niet waarom zij zoveel kerst prularia koopt maar bespaard op eten op vakantie.

24 likes

Voor diegenen die dit heftig vinden raad ik deze vlog aan, waarbij ze de inhoud van hun hele keukenkastjes mee hebben (maar allemaal verkeerde producten) en er geen oven in het huisje blijkt te zijn. I lof it :ok_hand:

18 likes

Ik niet, ik let liever een beetje op mijn budget op plekken waar ik echt graag heen wil (als die duur zijn) en ga dan toch. Is wat mij betreft niet minder leuk, maar smaken verschillen nou eenmaal.
Wil overigens niet zeggen dat ik pindakaas meeneem in een plastic bakje :stuck_out_tongue:

3 likes

Is het al komkommertijd dan?

6 likes

Haha
Ik vind het er gewoon zo smerig uitzien. Een soort bakje poep. Het ziet er gewoon walgelijk uit en ik stel me helemaal voor hoe ze dit de avond voor vertrek hebben staan overscheppen. Bij terugkomst hebben ze het vast terug in de pot gestopt.
Daarnaast vind ik dit echt heel armoedig. Ik weet dat je niet in iemand portemonnee kan kijken maar we kunnen ons wel een voorstelling maken van hun portemonnee en ik denk dat ze best geld hadden voor een lekker vers belegd broodje in een cafetje of van een kraampje om lekker in een park in de zon om te eten.

10 likes

Ah ja dan snap ik t wel zeker omdat ze vegetarisch is en ze niet zomaar al t beleg kan eten. Maar dan vind ik het toch vreemd dat ze niet gewoon zo die pot meeneemt.

11 likes

Dank voor deze context. Mag ook wel es. :ok_hand:t3:

4 likes

Maar wat heeft het überhaupt met haar portemonnee te maken (of dat ze er drie weken waren)? Ja dat hadden ze ruim kunnen betalen, maar zij wilde blijkbaar liever thuis een boterham met pindakaas eten in plaats van een broodje in een cafeetje? Het is gewoon een keuze, los van hoeveel geld ze heeft.
Als je zelf liever een broodje in een café eet, doe dat dan vooral (zou ik ook doen trouwens :thumbsup:) en ben blij dat jij niet met Bonnie en haar bakje pindakaas mee op vakantie hoeft.

17 likes

Ben ik ook blij mee :slightly_smiling_face:
Ik vind het armoedig en geef aan waarom. Verder moet ze het zelf weten

2 likes

Roosmarijn heeft weer een vlog. Ik moet zeggen dat het “body conscious pak” haar goed staat!

Maar ze had ook weer een pareltje hoor. Wtf is dit?

11 likes

Een uitgeprinte foto van afgetrapte schoenen?

7 likes

Nee, het is 3D. :smiling_face_with_tear:

13 likes

Maar wat is het dan? Ik dacht een voorbeeld voor haar kledinglijn, waar hier laatst dingen over gepost werden maar het is dan een soort poster voor aan de muur die ze gekocht heeft?

6 likes

Yes, een ervaringsdeskundige. Ik heb zoveel vragen!

Is het een echte sneaker?
Waar kocht je dit?
Waar heb je het naartoe gebracht?

3 likes