Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Vriendje🙃

11 likes

Deze guy begon mij zelfs via tiktok te bedreigen😭 echt een naar mannetje.

3 likes

Huh waarom? Vertel.

4 likes

Omdat ik reageerde op iemands comment op zijn tiktok account.

1 like

Ik zei “arme jij” en toen zei hij. Ik quote:

@rubenvandiermen:Let even op wat je zegt. Internet is niet veilig hè. Mij mag je dat gunnen maar me kids der vader niet. Dat je het even weet!

Geen idee wat ik die man heb gegund maargoed.

13 likes

Klinkt als een dreigement :nauseated_face:

8 likes

Ik kwam er pas later achter dat er nog iemand bij Ruben aanwezig was. Vond het al zo gek dat die stem ineens vervormd werd

Denk dat dit nog een staartje gaat krijgen my god

En die autosleutel die daar ineens lag??

6 likes

Is toch gewoon een kattenvanger deze guy. Ik vind hem niet grimmig, dat met die vervormde stem is iemand anders.

6 likes

Huh hij doet toch letterlijk niks?

6 likes

Die ruben is overduidelijk zelf helemaal gestressed. Er word ook tegen hem gezegd dat hij zn bek moet houden enzodoor die andere mannen. Hij dreigt idd ook wel maar meer omdat die andere het doen.

2 likes

Ik heb tijdens mn thuiswerkdag oude reisvlogs van Bonnie op de achtergrond staan en ga helemaal stuk om deze pindakaas die ze meegenomen heeft naar Boedapest

43 likes

Wat wal-ge-lijk!
Gaat toch veel te ver.

2 likes

Hahahah huh wat overdreven? Ik vind het ook niet zo lekker eruit zien en zou het niet zo snel doen, maar hoezo gaat dit te ver?

33 likes

Ik zou persoonlijk gewoon de pot zelf meenemen, maar pindakaas en hagelslag meenemen op vakantie is toch niet zo heel gek?

4 likes

Wat ik eerder gek vind is dat je op citytrip geen paar dagen zonder pindakaas kan.

79 likes

Oh ja geen idee of je pindakaas overal kunt vinden. Wij namen het vroeger wel altijd gewoon mee op vakantie (net als theezakjes, schoonmaakdoekjes etc) als we 2 weken in een appartement in Spanje/Italië/Griekenland zaten. Niet omdat niemand zonder pindakaas kon hoor. Vooral omdat m’n ouders geen zin hadden om dan op de eerste dag op vakantie gelijk mega lang in een supermarkt te lopen en na te denken wat ze moesten halen. Dan hadden we gewoon sowieso iets van beleg altijd.

5 likes

Ze was daar drie weken hoor!!

Maar dan snap ik het alsnog niet. Ik hou juist van nieuwe dingen proberen in 't buitenland. Elke ochtend eten wat je in Nederland eet geeft toch geen vakantiegevoel zo saaiii

14 likes

Haha ja snap wel wat je bedoelt! Ik zou het nu ook niet zo snel meer doen. Eet liever buiten de deur iets dan denk ik.

2 likes

Maar dat is dan wel bijna altijd van die zoete amerikaanse pindakaas (in mijn ervaring), dat is toch anders.
Ik sjouwde vroeger toen ik niet in NL woonde ook vaak potten 100% pinda pindakaas mee naar huis, vooral omdat je het of alleen heel duur in kleine potjes in natuurwinkels kon krijgen (en ik ben grootverbruiker) of van die skippy-achtige zooi (soms lekker maar niet voor altijd). Heb het wel nog nooit meegenomen op vakantie haha.

5 likes

Pindakaas is soieso goor. Maar ik snap soieso niet waarom zij zoveel eten meenemen. Ik veel zuid/ oost europeze landen is uit-eten of naar de supermakt gaan helemaal niet zo duur. Ik snap niet waarom zij zoveel kerst prularia koopt maar bespaard op eten op vakantie.

24 likes