Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Voor diegenen die dit heftig vinden raad ik deze vlog aan, waarbij ze de inhoud van hun hele keukenkastjes mee hebben (maar allemaal verkeerde producten) en er geen oven in het huisje blijkt te zijn. I lof it :ok_hand:

18 likes

Ik niet, ik let liever een beetje op mijn budget op plekken waar ik echt graag heen wil (als die duur zijn) en ga dan toch. Is wat mij betreft niet minder leuk, maar smaken verschillen nou eenmaal.
Wil overigens niet zeggen dat ik pindakaas meeneem in een plastic bakje :stuck_out_tongue:

3 likes

Is het al komkommertijd dan?

6 likes

Haha
Ik vind het er gewoon zo smerig uitzien. Een soort bakje poep. Het ziet er gewoon walgelijk uit en ik stel me helemaal voor hoe ze dit de avond voor vertrek hebben staan overscheppen. Bij terugkomst hebben ze het vast terug in de pot gestopt.
Daarnaast vind ik dit echt heel armoedig. Ik weet dat je niet in iemand portemonnee kan kijken maar we kunnen ons wel een voorstelling maken van hun portemonnee en ik denk dat ze best geld hadden voor een lekker vers belegd broodje in een cafetje of van een kraampje om lekker in een park in de zon om te eten.

10 likes

Ah ja dan snap ik t wel zeker omdat ze vegetarisch is en ze niet zomaar al t beleg kan eten. Maar dan vind ik het toch vreemd dat ze niet gewoon zo die pot meeneemt.

11 likes

Dank voor deze context. Mag ook wel es. :ok_hand:t3:

4 likes

Maar wat heeft het überhaupt met haar portemonnee te maken (of dat ze er drie weken waren)? Ja dat hadden ze ruim kunnen betalen, maar zij wilde blijkbaar liever thuis een boterham met pindakaas eten in plaats van een broodje in een cafeetje? Het is gewoon een keuze, los van hoeveel geld ze heeft.
Als je zelf liever een broodje in een café eet, doe dat dan vooral (zou ik ook doen trouwens :thumbsup:) en ben blij dat jij niet met Bonnie en haar bakje pindakaas mee op vakantie hoeft.

17 likes

Ben ik ook blij mee :slightly_smiling_face:
Ik vind het armoedig en geef aan waarom. Verder moet ze het zelf weten

2 likes

Roosmarijn heeft weer een vlog. Ik moet zeggen dat het “body conscious pak” haar goed staat!

Maar ze had ook weer een pareltje hoor. Wtf is dit?

11 likes

Een uitgeprinte foto van afgetrapte schoenen?

7 likes

Nee, het is 3D. :smiling_face_with_tear:

13 likes

Ohhh die had ik ook!! (Is het erg lelijk dat ik helemaal rechtop ga zitten van enthousiasme terwijl ik dit type?) Ik kreeg hem in 1998 voor mijn verjaardag en heb hem uit nostalgie bewaard tot afgelopen najaar toen we gingen verhuizen. Hip ding destijds🤗

8 likes

Maar wat is het dan? Ik dacht een voorbeeld voor haar kledinglijn, waar hier laatst dingen over gepost werden maar het is dan een soort poster voor aan de muur die ze gekocht heeft?

6 likes

Ja gewoon een poster van een soort plastic wat na 23 jaar zo poreus wordt, dat als je er tegenaan tikt, er een stukje afbrokkelt

7 likes

Yes, een ervaringsdeskundige. Ik heb zoveel vragen!

Is het een echte sneaker?
Waar kocht je dit?
Waar heb je het naartoe gebracht?

3 likes

Ik voel me nu ook heel deskundig!:relieved:
Het plaatje van de sneaker ligt er bovenop, zelfs de veters zijn voelbaar. Het is alsof die schoen erop getekend is en toen met iets naar voren gedrukt als het ware. Na 23 jaar zat z’n dienst tijd erop en mocht ie de container in. Met een beetje pijn in mijn hart.

8 likes

God wat is Bonnie een zeikerd in haar nieuwe vlog zeg. De hele tijd janken dat alles zo duur is gaat shit niet minder duur maken vriendin.

10 likes

Waar zeurt ze over? Algemeen bekend dat de prijzen daar hoog liggen.

1 like

Ik vond het wel leuk dat ze zo enthousiast waren over het ontbijt. Een ‘sicke Nutella stash’, ‘ze hebben zelfs cracotte’ en ‘ze hebben zelfs poffertjes’ (filmt blini’s).

17 likes

Haha ja Bonnie kan klagen over de meest neutrale dingen, ja alles is duur in Disney we know. Maar dan wel weer zo enthousiast reageren over een basic hotelontbijt met blauw gekookte eieren

43 likes