Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik zie het haha. Ik ben soms zo’n luie lezer :flushed:

3 likes

Tis nog steeds raar dat ze zo ineens van de aardbodem is verdwenen. Alleen dat annicvw vacatures bestaat nog? Raar haha. (De linkten dat in het quote artikel).
Ze heeft t gekocht voor 900.000 en verkoopt het voor 1,5 miljoen. Maar er zit een hypotheek op van 1,1. Weet niet wat dat betekent.

3 likes

Hahha savage artikel zeg

16 likes

Wrs dat ze twee ton hadden in een bouwdepot voor een verbouwing? Weet niet in welke staat ze het kochten, maar het ziet er nu in ieder geval wel fancy en up to date uit.

6 likes

Echt best wel zonde eigenlijk hoe ze dit heeft aangepakt. Als ze gewoon haar excuses had aangeboden had ze denk ik makkelijk een influencer doorstart kunnen maken.

10 likes

Op basis van de eerste regels verwachtte ik eerder en crowdfundingsactie of zo.

3 likes

Het is toch echt niet raar dat zij van de aardbodem verdwenen is? Ze heeft behoorlijk veel kritiek ontvangen die landelijk is opgepakt. Geen idee of dat ook de reden is, maar in haar geval zou ik me ook bergen.

7 likes

Ik denk eigenlijk dat haar gewone business genoeg oplevert en dat ze helemaal geen influencer wil zijn.

Meen me te herinneren dat ze in haar laatste vlog iets zei over gaan kijken naar een huis. Ze hadden geen nieuw huis nodig, maar dit was zo mooi, dus ze gingen kijken. Ben het wel eens met @simsalabim dat ze er wel handel in ziet, om huizen op te knappen en dan weer door te verkopen. En laten we eerlijk zijn, ze kocht voor 7 ton in 2015 een appartement en nu verkoopt ze een huis voor 1,5. Niet gek toch? Ik zou het ervoor doen.

6 likes

Ja ze gaf in haar vlogs meerdere keren aan het zo te zien en het ook leuk vond, iets helemaal verbouwen en dan weer opnieuw beginnen. Na de aflevering van Boos over Mamaworden snap ik dat ze ermee gestopt is. Dit levert veel meer op maar dan zonder de kritiek.

Overigens was alle kritiek meer dan terecht, maar dat zal ze zelf wel anders zien.

5 likes

Wel toevallig dat @Jumpsuit 3 dagen geleden weer eens uit het niets over haar begint en ineens een artikel over dat haar huis te koop staat haha (ik impliceer verder niets hoor haha)

8 likes

Pas maar op, voordat je het weet heeft @jumpsuit een hijgende Royke in haar nek🤪

11 likes

Wel echt een mooi huis, al snap ik de keuze voor gordijnen voor de ramen in de badkamer niet.

3 likes

Hahha ik zag deze tumbnail en ik dacht ja logisch dat hij rijk is, dat is Justin Bieber? Maar da is nie

5 likes

Beukenlaan 9 klinkt zoals dat online spel van de Tina vroeger, waar je op dat huis van die tante moest passen.

51 likes

ohh dat was zo leuk!

9 likes

Ik heb een beetje moeite met het feit dat fawry nu opeens zo hoog van de toren skreeuwt dat hij geen roddelkoning meer is en moraalridderachtig doet bla bla. Enerzijds vind ik het een goede ontwikkeling. Anderszijds vind ik het hypocriet en heb ik het gevoel dat hij dit alleen doet omdat hij niet (verder?) zijn eigen graf wil graven. De intenties erachter voelen voor mij niet real

35 likes

Fawry wil zelf iets te graag BN’er worden en houdt daarom liever andere BN’ers te vriend denk ik.

38 likes

Ik erger me zo aan hem (volg hem niet maar kom soms nog dingen tegen). Echt de grootste slijmbal en hypocriet die er is. Verschrikkelijk

9 likes

Deze mensen :joy: Waarom doen ze dit met kinderen? Condoom gevuld met water over die kids hun hoofd laten vallen vanaf 37:15

5 likes

Dit was een paar jaar geleden toch zo’n soort rare challenge?

1 like