Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Noo wat erg. Die stories dat ze hem probeerde weg te jagen (en eerst nog dacht dat er een egel lag) waren zo eng ook. Vreselijk dat het daadwerkelijk een gluurder was

11 likes

Ik zag dat ook, alleen dacht ik dat het een huis van een vriendin was. Ben heel benieuwd!

3 likes

Love Bram de Wijs maar echt bijna in elke vlog, in elke situatie, heeft hij wel IETS te klagen, er is nooit iets gewoon goed. Ik snap wel dat hij t zo goed kan vinden met Bonnie :joy:

12 likes

En altijd een dure, vaak nutteloze aankoop. En koffie! Altijd koffie.

2 likes

Ja die aankopen altijd? Echt van die overpriced novelty producten altijd.

3 likes

Wist je trouwens dat hij in een band zat?

9 likes

En ervan houdt om in bad te gaan.

1 like

En op 15 jarige valt.

15 likes

Volgens mij vragen meer mensen zich af waar zij gebleven is, kwam net dit artikel tegen;

Ze heeft blijkbaar haar huis te koop gezet.

42 likes

Ik kijk de vlogs van Bram graag, maar ik cringe nog steeds heel hard als Jelle en Bram onderling gaan praten en dan zo’n bepaalde toon/stem aannemen (heel kinderlijk ergens?). Jelle zit naar mijn gevoel ook veel meer in de vlogs dan Jesse, dus het zit er echt vaak in helaas.

10 likes

:frowning_face:
Bram zei in de vlog van vandaag zelfs ‘sick!’ toen hij een hotelkamer binnenliep. :cry:

4 likes

wat is deze boi ineens een rich bitch, naar amerika verhuizen en er in een privé vliegtuig heen vliegen. doe rustig

9 likes

OMG ja dat valt mij ook telkens op. Ze gaan dan opeens heel raar de T articuleren ofzo :joy:

3 likes

Oh god hij. Ik zat laatst zn eet videos te kijken en ik irriteerde me dood. Hij nam heel langzaam mini hapjes en gaf dan reviews alla alwin. “Ohja dit is lekker .”

2 likes

In haar vlogs maakte ze er geen geheim van dit ook als business te zien: een huis kopen en vervolgens compleet verbouwen en dan met veel winst weer verkopen. Lijkt me dat ze er in deze markt een enorme winst op gaat maken

14 likes

Door de thumbnail dacht ik even dat het die Job (ofzo?) was die vroeger allemaal zo prankvideos maakte

6 likes

Die is vast alweer bezig met haar volgende (minder publiekelijke) scam. Ze blijft natuurlijk een echte ondernemer!

6 likes

Ik vond hem in het begin dus echt leuk, maar ik kijk hem al jaren niet meer. Zo te horen mis ik niks.

6 likes

Ik weet niet, zijn vlogs hebben tegenwoordig een beetje een pretentieus toontje. Heel veel commentaar op dingen en mensen maar daarna wel erbij zeggen dat iedereen gewoon zichzelf moet zijn, beetje op die manier.
“De drummer van Froukje is technisch heel goed, maar het is zo netjes…het rockt gewoon niet…maar ik zou het zelf ook niet kunnen hoor!!!” Terwijl dat precies is wat hij suggereert, dat hij het zelf wel beter zou kunnen. (Hij is drummer).

4 likes

Volgens mij hebben jullie het over verschillende personen

9 likes