Jeetje, je kan beter koopzegels bij de AH gaan sparen. Heb je een rendement van 6%.
Mensen zijn gewoon op zoek naar manieren om geld te verdienen en dat kan heel laagdrempelig door crowdlending. Denk dat een minderheid van de investeerders het doet om het verhaal. Op mijn vorig werk hadden we dat ook en we haalden voor sommige bedrijven en miljoenen op in 18 minuten bijvoorbeeld, wel aan betere voorwaarden maar was ook gereguleerd en de Belgische beurswaakhond zat er achter. Nu vind ik dat niet terug, weet niet in hoeverre de financiële gezondheid gecheckt is en of er aan andere voorwaarden moet voldaan worden.
Ik vind het ook gewoon bijna misleidend dat ze het ook presenteren als “omg pak NU je kans om ook te investeren!!!”
Alsof het een geste is naar de geldschieters om je geld in hun Wylde Pad te steken, wtf??
Ik heb hier net naar zitten googlen maar krijg niks meer gevonden qua afbeeldingen.
Beukenlaan 35 was het. Wel de covers van tina rond het jaar 2000 zitten bekijken, zoveel nostalgie. Was echt zo’n leuk magazine op die leeftijd. Was gewoon het influencer blad. Ik heb mega vaak die win-telefoonlijn gebeld. En zelf banaan/havermout maskertjes gemaakt enzo.
Wat vind je dat je eigenlijk hoort te krijgen bij een investering van 5000 euro in de mensen die van het padje zijn geraakt?
- Een bankje met jouw naam ergens op een goede plek in het park
- De aankomende 10 jaar ieder jaar een midweekje (gratis) en voorrang hebben in het hoogseizoen
- Een muurschildering met jouw evenbeeld op een prominente plek in het park
- Een van de woningen krijgt de naam van jouw voorkeur ‘NMSVPE’, ‘RGK-Klubhouse’ alles kan
0 stemmers
En bij 10.000 ballen?
- 10 jaar lang een week er kunnen vertroefen met voorrang in het hoogseizon
- 1 straat/park/laantje vernoemd naar jou
- Een t-shirt gesponnen van navelpluis van de 3 eigenaren.
0 stemmers
Vertroefen, is dat een samenstelling van droef vertoeven?
Nee, eerlijk gezegd is het slecht gesteld met mijn kennis van de Nederlandse taal. Misschien kan ik beter een vakantiepark beginnen.
Claire is denk ik heel erg zoekende met wat ze wil in haar leven. De samenvatting van haar recente New York reis vond ik een beetje sneu. Ze heeft veel mensen gezien in korte tijd en ik heb het idee dat ze bewust met iedereen een foto heeft gemaakt om te laten zien, kijk ik heb hier veel vrienden in New York. En simpele dingen zoals een gesprek voeren met iemand in een park of met meisje in een wc bij een club daarvan doet ze alsof ze daar alleen in New York gelukkig van kan worden. Ze gaat in een hotel zitten centraal in Manhattan en denkt dat ze dan een New Yorker is. Ik vind je pas een New Yorker als je voor veels te veel geld in een krothuis gaat zitten buiten Manhattan en het dan nog leuk vind
Daar hoef je alleen maar voor te kunnen rekenen
Te rekenen op de domheid van je volgers.
Dat shirtje steeds als upgrade per stap, neeeeee ik gil
Mijn kind wil evt ook wel iets voor je knutselen met je naam erop. Kost je maar een euro…
Wat is ze toch gewoon gebleven. Ze is helemaal “local” met haar oude fiets. Je zou bijna vergeten dat ook buiten Amsterdam mensen rijden op oude fietsen
Zo. Even helemaal klaar met Bonnie en haar kinderachtige aanhang - Bram en Jelle - dus even heerlijk op ontvolgen geklikt. Kijk over een flinke tijd wel weer of er wat veranderd is. Maar zal wel niet.
Je moet gewoon niet visualiseren dat het flopt. Simpel!
Een ras Amsterdammer die zichzelf Amsterdammert noemt? Juist ja
Dit gedrag wordt in stand gehouden door de volgers die eraan meewerken. Ze maken daar schaamteloos misbruik van, maar doen niets wat niet mag.
Ja wat gaat hier mis?
Dit zag ik ook inderdaad, maar dat kan toch niet anders dan dat ze alle mensen van de feesten dan gewoon meetellen? Zoveel huisjes hadden ze in het begin niet. Dus dan de feestjes, denk ik?
Ik las dit in een van de reviews (hoop dat dit mag trouwens), ze heeft echt fans die alles prachtig vinden:
Altijd al fan geweest van Rachel, eerst van haar vlogs en later ook van haar boek en natuurlijk de leuke Posts op Instagram.
Onwijs veel respect voor de manier waarop zij in het diepe durft te springen als het aankomt op het naleven van je dromen.