Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Los van zijn intenties vind ik het beter dat hij zich zo gedraagt en profileert dan zijn vrouwelijke concullega… :woozy_face:

3 likes

Zo iemand zie ik wel in ruil voor een T-shirt een dagje op dat park werken. Zoals velen kennelijk met haar.

Als “fans” zo makkelijk misbruik van zich laten maken is de stap niet zo groot naar zo’n investeringsvoorstel met als beloning een etentje met de “sterren” zelf.

4 likes

Ja, ik denk dat je het moet vergelijken met een populaire actrice, sporter of zangeres. Als je als fan de kans krijgt om dichterbij te komen dan doe je dat, of het nou gratis een dag werken is of investeren. Verschil is alleen dat een gemiddelde zangeres, actrice of whatever zoiets nooit zou doen.

9 likes
11 likes

Mijn god, dit was ook zo schaamteloos.

12 likes

En meteen een spon hengel naar van Moof of soortgelijks denk ik.

3 likes

In de laatste vlog van Vita zie ik op zo’n feestje bij het Pulitzer Hila Noorzai bij het clubje van Joey, Vita, Elise etc staan. Grappig, benieuwd of ze vrienden zijn. Hila lijkt me veel meer no-nonsens haha

10 likes

In Brabant verplaatsen we ons nog met paard en wagen.

9 likes

Dusss. Een wyld t-shirt à raison van 4000 euro. Ik denk er nog even over na.

8 likes

Staat vast prachtig met je nieuwe regenjas.

4 likes

Je krijgt ook gewoon rendement hè. Het is niet veel, 3,5 procent ofzo? Mijn vriend heeft ook wel eens geïnvesteerd in dingen zoals een klein biermerk en de vegaslager. Dan kreeg je ook zoiets qua rendement. Je zou een keer iets van een schort krijgen ofzo, maar is echt nooit binnengekomen. Iig nooit iets leuks gezien anders dan een beetje rendement :laughing:

6 likes

zij komt toch ook helemaal niet uit Amsterdam? volgens mij komt ze ergens uit de richting van Gorinchem ofzo

6 likes

Klopt ja

5 likes

Kijkt iemand hier nog naar Sofie Rozendaal?

Ze was van plan een serie te maken over nu en 5 jaar geleden. De serie gaat over de liefde. Ze wilde het nu filmen (ze in een relatie zit “geslaagd”) en 5 jaar geleden, toen ze single was en veel bezig was met daten; haar gedachten wat een perfectie relatie kan zijn.
Toen raakte haar vriend zwaar depressief (1x eerder had hij een milde situatie). Gaan er weken voorbij dat ze elkaar niet zien, dus beetje a typische “nu” situatie

8 likes

Ja ik volg haar al lange tijd. Vind de serie heel ontwapenend. Vooropgesteld dat het vooral kut is voor haar vriend dat hij in een depressie zit. Maar zelf heb ik ook al m’n leven lang last van depressies en vind het heel mooi om te zien hoe een relatie zou kunnen werken ondanks dat 1 van beiden daar last van kan hebben. Zelf heb ik namelijk vooral het gevoel dat ik er niemand mee wil opzadelen. Nu moet ik zeggen dat haar laatste aflevering dat ook wel weer laat zien juist, dat je partner er wel echt last van kan hebben/hoe machteloos het is als partner zijnde maar ook best eenzaam omdat je niet zoveel kan en je relatie dus eigenlijk een tijdje er niet is? Dus vind het ook wel heftig om te zien. Maar vind het wel echt een sterke serie hierdoor. Dat vind ik niet van al haar series haha.

16 likes

Ik vind t ook echt een mooie serie! Tegelijkertijd ook heel heftig inderdaad…

3 likes

Vind het ook een fijne serie, heel eerlijk en puur

5 likes

Dit is niet persé iets voor dit topic maar heeft wel betrekking op of raakt op zijn minst al die influencers die (zelfhulp) boeken zijn gaan schrijven en workshops zijn gaan geven (hallo sanny verhoeven, hallo al die dwaze semi zweverige (business) coaches :wave:

Komt uit de Flow, nummer 3, 2022

Ik vond het treffend

4 likes

Ik eigenlijk niet? Snap totaal niet wat de universiteit, en filosofen te maken heeft met inhalige influencers die alles verkopen wat verkoopbaar is.

31 likes

Alain de Botton zit gewoon z’n eigen toko te promoten hier. Is echt geen haar beter. Wel duurder* en ~intellectueler~. Prima om het aan professionals over te laten, maar dan zou ik eerder aan psychologen denken. (*Duurder misschien niet met de woekerprijzen overal, maar het is in elk geval net zo goed een businessmodel.)

10 likes