Hij heeft geproefd om te testen voor de baby of het nog goed was, zo raar is dat toch niet? Het is maar melk
Nu haal je het wel een beetje uit de context, hij proefde de melk omdat ze twijfelden of het nog goed was. Dat is wat mij betreft categorie warm drank op de pols, of een drupje drinken proeven om te controleren dat het niet te heet is.
Nee hij heeft er een pina colada van gemaakt las ik.
Hahha soort kindersurprise?
Ja het is allebei fucking raar als je geen baby bent
Ik vind het ook echt raar. En mocht je het dan niet raar vinden (en zelf doen?), dan zet je het toch niet op instagram
Als je moedermelk proeven of het nog goed is voor je baby raar vindt, en zo lekker een glas koeien/geiten/schapenmelk bij je broodje koeienkaas als lunch neemt, moet je echt even in de spiegel stilstaan bij die rare gedachtenkronkel
Ik heb mn eigen melk weleens gebruikt om cappuchino te maken toen de melk op was en ik niet snel ff naar de sprmrkt kon
Prima! het schuimde alleen niet echt.
Je moest de barista versie nemen!
Mascha ging toch eczeem creme maken van borstvoeding voor Gregor. Zie op Tiktok ook allemaal moeders die het in een badje doen. Lekker diyen
Nee aan piemels en vagina’s likken is normaal maar dit gaat echt te ver hoor
Dan zijn die filmpjes van die sperma omelet die mijn vriend me liet zien toch niet zo gek achteraf
Je zou zo een hele lichaamsvocht taart kunnen maken
Als het maar glutenvrij is vind ik alles goed
Ehh??
Ze vindt het een ongeloofwaardig verhaal
Ohh. Snap niet wat er ongeloofwaardig aan is maar dat mag. Hoezo een tomaat dan?