Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik weet niet of het in dit topic thuishoort en of het al is gedeeld, maar Bibi Breijman is bevallen van een zoon Chester Ozzy.

2 likes

En ozzy he. Vergeet de ozzy niet

6 likes

Ozzy is bedacht door Teddy, zo noemde ze hem in de buik dus dan is het wel cute.

Denk ik

6 likes

Ik zie alleen maar dat enorme neusgat altijd

9 likes

Ik heb vooral de associatie met field

10 likes

Moet bij Chester denken aan Linkin Park trouwens

31 likes

Ik weet niet waarom, maar ik zie Waylon niet aan voor een vroegere LP Fan.
In the end a name does matter.

12 likes

Ik zie hem eerder aan voor iemand die vroeger zou zeggen dat ie helemaal week werd van Jeff Buckley Hallelujah.

2 likes

Ik hoor Chester ook helemaal met een Haagse tongval en van “Tjèstâh” wordt echt niemand blij. :sob:

44 likes

Waylon komt toch uit Apeldoorn?

Dat vind ik altijd zo mooi bij hem passen, dat ie uit de meest nietszeggende stad van het land komt, zijn ‘rock’muziek is precies zo vergetelijk.

18 likes

Geen idee waar Waylon vandaan komt, maar Bibi klinkt zoals @kali zegt vaak best wel Haags.

4 likes

Dee haar vriend is jarig en ze hebben als verrassing een thuis echo geregeld voor tijdens de verjaardag. En dan zie je een foto van haar moeder die het echo apparaat op de buik van Dee houdt. Ja leuk cadeau misschien voor je partner maar zoals ze het schrijft met ‘tijdens de verjaardag’ en met die foto erbij lijkt het net alsof de hele familie er in een kring omheen zit naar die echo te kijken. Ik vind dat best wel cringe worthy :woozy_face: maar misschien ligt dat aan mij

40 likes

Bedoel je Willem?

12 likes

Ik keek even op de Instagram van Bibi (volg haar niet) maar ik zie dat ze een hartje over de baby plaatst. Maar hun dochter laten ze wel zien. Bijzonder?

2 likes

Teddy hebben ze de eerste maanden ook niet gedeeld met gezicht.

3 likes

Blijkbaar is een babygezicht herkenbaarder dan dat van een kleuter.

Ik ken ook iemand die dat doet. De nieuwe baby komt met emoji’s in beeld, de oudere kinderen volop. Het een soort geheim houden hoe de baby eruit ziet voor mensen die nog langs moeten komen ofzo? Geen idee wat de logica is.

11 likes

Misschien is het een lellike aardappel

69 likes

Alle baby’s zijn in het begin aardappels.

20 likes

Alsof Annemerel nog niet erg genoeg was met haar Tuur en Pip, heeft Tuurtje nu haar borstvoeding geproefd

7 likes

Ja dat was zeg maar het punt.

10 likes