Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Nee ik heb ook geen idee

in die video van gister zegt Jade dat ie nu wel echt zelf weer moet koken. Want in Rdam kon er van alles besteld worden maar hier is de keuze heel beperkt. En dan zegt Gio dat hij vroeger ook veel kookte waarop zij roept; ja alleen tosti’s en ei (ofzo)

Hij; nee ook chicken tandoori hoor!!!

7 likes

Ja ik volgde hem in die R’dam periode een tijdje dagelijks (ik vond zijn appartement daar wel vet), hij deed wel veel bestellen daar ja.

4 likes

Haha ik moest hier wel om lachen want het is echt dramatisch qua opties hier ja. Ik woon best wel vlakbij hem en het is letterlijk alleen pizza, friet en shoarma. En ubereats en die andere bezorgdiensten bezorgen überhaupt niks hier.

9 likes

Die saus moet apart worden verkocht! Of in ieder geval dat zakje met kruiden. Zoo lekker!

12 likes

Helemaal als je hartje Rotterdam bent gewend (waar hij vandaan kwam) denk ik haha.

(Weet niet eens of hij wel echt in het midden woonde lol)

4 likes

Dank voor de inspiratie voor mijn avondeten. Deze week 2e gratis op Knorr wereldgerechten trouwens bij de Appie!

9 likes

Die saus is anders nu… :sob: eerst moest je hem met crème fraîche maken en nu met kwark (of yoghurt, dat weet ik even niet meer) en dat is echt veel minder lekker!

Ik ga volgende keer wel proberen of het nog gewoon met crème fraîche kan en of het dan weer als vanouds smaakt, want wij aten dit ook alleen voor de lekkere saus.

6 likes

Dan gebruik je toch gewoon creme fraiche? Doe ik ook

40 likes

Ik vond t wel typisch dat hij zon video maakt dat het uit is en dan zo hysterisch die vlog opend al schreeuwend. Voor al zn kinder volgertjes.

9 likes

@lisaanna dat is wel zuur. Woon zelf ih centrum en mijn moeder aan de rand van Rdam, en dan merk ik heb je ook al direct minder keus. Althans veel minder lekkere opties.

Kun je met Uber taxi delivery geen chauffeur het eten laten brengen? Geen idee of die optie nog bestaat.

Ja die hoge woontorens bij de bruggen, met mooi uitzicht zijn heel centraal gelegen

6 likes

Ja dat was ik ook al van plan.
Maargoed als ik met pakjes kook doe ik braaf wat er op de verpakking staat haha.

Hij smaakt met crème fraîche nog steeds hetzelfde?

@Totoro hahaha niet?

6 likes

Yess, smaakt dan hetzelfde vind ik

1 like

Smaakt nog hetzelfde als je gewoon creme fraiche gebruikt gelukkig! :partying_face:

6 likes

Zo fijn dat ik nu door Gio weet dat ik niet de enige ben die dat sausje heerlijk vind en me er niet voor hoef te schamen

18 likes

Verplaatst naar het goede topic

1 like

Als dit de reden van hun break up is snap ik wel dat ze geen co-ouderschap wil

Edit: oh huh verkeerde topic

5 likes

Oh oeps

5 likes

Dat heeft niemand gezegd

9 likes

Dit!!
Hier voor de Burrito’s Knor Wereldgerechten appreciaton. Maak het nog steeds haha!

9 likes

Mijn God wat is Bonnie weer een ontzettende aansteller
Een real en 300 stories over een snee in haar duim.

11 likes