Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Yuki is jakkie.

9 likes

Waarom?

1 like

Nou Jade heeft die vieze oude Gio gedumpt

Goedzo meid!

183 likes

Ging even de reacties lezen, wow sommige mensen hebben gelijk hun oordeel klaar zeg.

6 likes

Ik heb echt met haar te doen, zoveel haat op haar.

11 likes

Oh ik las het bij Yvonne, geen reacties gezien. Maar zal wel aangezien zijn fans 15 zijn ofzo

4 likes

Ahw ik zat een stukje van die vlog te kijken en het lijkt me wel echt verschrikkelijk hoor als je dit soort dingen ‘moet’ delen online. Voor beide. Zijn toch momenten dat je jezelf liever huilend onder je dekbed verstopt.

En ja, het blijft een keuze om te vloggen en goed van Jade dat ze weg gaat verder hoor.

5 likes

Het lijkt er wel op dat Jade de keuze heeft gemaakt en dat vind ik echt ontzettend sterk van haar. Het was misschien makkelijker geweest om bij hem te blijven, maar ze staat daar gewoon in haar eentje op 18-jarige leeftijd haar verhuisdozen in te pakken. Terwijl hij huilend naast haar staat, want wie moet er nu zijn eten koken?

80 likes

Ze gaat dan ook nog “een laatste keer” voor hem koken. Zijn lievelingsmaaltijd; burrito’s
Dat was ook echt droog haha (ja ik heb de break up video gekeken)

12 likes

Ik dacht eerst nog, lekker burritos. Maar het was burritos uit een pakje Knorr wereldgerechten. Niks mis daarmee (al is dit wellicht een impopulaire mening, maak ze af en toe ook uit luiheid), maar moeilijk is het niet

13 likes

Eerlijk, 18 jarige ik kookte eerst ook uit pakjes

13 likes

Het is meer dan ik deed op mijn 18de hehe. :joy:

27 likes

Die zijn wel super lekker :joy:

Zegt ook genoeg toch, dat hij zo’n pakje niet eens kan (of wil, want het is heel simpel) maken.

20 likes

Ze kan toch ook gewoon lief bedoelen? Waarom meteen ja hij kan of wil het niet zelf maken. Dat vind ik een tikje flauw.

4 likes

Dat zei hij zelf.

4 likes

Oh oke oke, ja ik volg Gio zijn vlogs al een tijd niet meer dus was na 5 minuten gejank van Gio wel klaar met die break-up video haha.

5 likes

Nou hij maakte ook weleens kip tandoori vroeger

4 likes

Haha ja precies, ik eet nooit wereldgerechten behalve die burritos, die witte saus is echt zo vieslekker :heart_eyes:

37 likes

Ja echt, nog geen recept kunnen vinden die daar aan kan tippen :joy:

11 likes

Ik weet niet meer zo goed of ik hem wel eens zelf heb zien koken. Weet alleen dat er soms zoveel mensen bij hem in de keuken staan (familie of vrienden) dat ik het allemaal ook niet meer weet. :smiling_face_with_tear:

3 likes